Nejoblíbenější povolání
Moderátor: Sadako
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
7c: Myslím, že nějaká provázanost mezi povoláním a staty je, byť ne tak extrémní, jak uvedls za příklad. Souhlasím, že inteligentní/moudrý bojovník je nebezpečnější než úplný debil, ale zase myslím, že postava se staty 9, 9, 9, 23, 25, 20 by se stěží rozhodla být bojovníkem. A pokud by bojovníkem byla, zase by se jí těžko zvyšovaly jen ty "duchovní" staty.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Já ne - takhle nízké staty moje postava ještě nikdy nemělaAjantis píše:A myslím, že takhle vypadá ke konci hry postava většiny hráčů, kteří hrají za mága, mě nevyjímaje.
Nj, je mi to jasné - já jsem tu sílu taky trochu přehnal...
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Mr.DAN: INT ti stačí zhruba 15 pro drtivou většinu rozhovorů. Obecně když je na něco potřeba INT, tak většinou existuje ještě řešení pomocí WIS, které je zpravidla za víc zkušeností. Plus INT jde v pohodě dočasně zvednout pomocí Cranium Rat Charms
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Přímo ve hře ne, ale jsou tu nástroje, které tě nechají si prohlédnout herní zdroje (včetně dialogů).magnus píše:jde nějak poznat, kolik je potřeba nějaké vlastnosti pro určitou větev dialogu?drake127 píše:To je pravda - někdy mi přišlo, že vývojáři trochu nezvládají rozdíl mezi inteligencí a moudrostí, protože často je k vidění větev dialogu, kde stačí mít alespoň jednu tuto vlastnost vyšší.
Žralok, který štěká, nekouše.
jo tak, já si říkal, že na to bude nějakej fígldrake127 píše:Přímo ve hře ne, ale jsou tu nástroje, které tě nechají si prohlédnout herní zdroje (včetně dialogů).
já si stejně vždycky dával prioritně do int,wis,cha aby mi toho z rozhovorů uteklo co možná nejméně :)
nebo je snad potřeba i jiná vlastnost?
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Jak kdy, jak kde. Někde se kontrolují i ty ostatní (vyhrožování, překvapení,...).magnus píše:jo tak, já si říkal, že na to bude nějakej fígl
já si stejně vždycky dával prioritně do int,wis,cha aby mi toho z rozhovorů uteklo co možná nejméně :) nebo je snad potřeba i jiná vlastnost?
Žralok, který štěká, nekouše.