Stránka 5 z 9

Napsal: 18.4.2006 10:45
od Vlasák
Odhaduju, že to je myšlené tak, že PT má smysl hrát napoprvé spíše za intelektuální postavu, kterou je samořejmě nejlépe mág.

BTW PS jsem už nějak nepobral ;-) Proč je to zvrácený RP? ;-)

Napsal: 18.4.2006 10:47
od sevencreature
Vlasák: Podle vzhledu TNO - všechny artworky, videa, animace :-)

Napsal: 18.4.2006 10:50
od Vlasák
7c: jo, že se k němu nehodí mág k takový korbě? ;-) Je to exotické, ale tuplem tím mi to přijde originální... zvlášť do sfér ;-)

Napsal: 18.4.2006 14:11
od Ajantis
7c: Myslím, že nějaká provázanost mezi povoláním a staty je, byť ne tak extrémní, jak uvedls za příklad. Souhlasím, že inteligentní/moudrý bojovník je nebezpečnější než úplný debil, ale zase myslím, že postava se staty 9, 9, 9, 23, 25, 20 by se stěží rozhodla být bojovníkem. A pokud by bojovníkem byla, zase by se jí těžko zvyšovaly jen ty "duchovní" staty.

Napsal: 18.4.2006 14:13
od sevencreature
Ajantis: No především tebou uvedená postava už není člověk :wink:

Napsal: 18.4.2006 14:16
od Ajantis
7c: Já slovo člověk neuvedl.
A myslím, že takhle vypadá ke konci hry postava většiny hráčů, kteří hrají za mága, mě nevyjímaje.

Napsal: 18.4.2006 14:18
od sevencreature
Ajantis píše:A myslím, že takhle vypadá ke konci hry postava většiny hráčů, kteří hrají za mága, mě nevyjímaje.
Já ne - takhle nízké staty moje postava ještě nikdy neměla :lol: :lol:

Nj, je mi to jasné - já jsem tu sílu taky trochu přehnal...

Napsal: 18.4.2006 21:38
od magnus
jednoznačně fighter, s mágem jsem se proti transcendentnímu nechytal
já vim, sice to jde ukončit rozhovorem, ale nedalo mi, abych s ním nezměřil síly
jenom zloděje jsem moc nezkoušel, na čorky jsem měl vždycky annah :)

Napsal: 18.4.2006 22:26
od Mr.DAN
sevencreature píše: Povolání na tohle nemá vůbec vliv :lol:
tady zrovna nemyslim povolani ale int, kterou si u maga namaxujes spis nez silu ;)

Napsal: 18.4.2006 22:48
od sevencreature
Mr.DAN: INT ti stačí zhruba 15 pro drtivou většinu rozhovorů. Obecně když je na něco potřeba INT, tak většinou existuje ještě řešení pomocí WIS, které je zpravidla za víc zkušeností. Plus INT jde v pohodě dočasně zvednout pomocí Cranium Rat Charms :-P

Napsal: 18.4.2006 22:52
od drake127
To je pravda - někdy mi přišlo, že vývojáři trochu nezvládají rozdíl mezi inteligencí a moudrostí, protože často je k vidění větev dialogu, kde stačí mít alespoň jednu tuto vlastnost vyšší.

Napsal: 20.4.2006 16:44
od magnus
drake127 píše:To je pravda - někdy mi přišlo, že vývojáři trochu nezvládají rozdíl mezi inteligencí a moudrostí, protože často je k vidění větev dialogu, kde stačí mít alespoň jednu tuto vlastnost vyšší.
jde nějak poznat, kolik je potřeba nějaké vlastnosti pro určitou větev dialogu?

Napsal: 20.4.2006 16:46
od drake127
magnus píše:
drake127 píše:To je pravda - někdy mi přišlo, že vývojáři trochu nezvládají rozdíl mezi inteligencí a moudrostí, protože často je k vidění větev dialogu, kde stačí mít alespoň jednu tuto vlastnost vyšší.
jde nějak poznat, kolik je potřeba nějaké vlastnosti pro určitou větev dialogu?
Přímo ve hře ne, ale jsou tu nástroje, které tě nechají si prohlédnout herní zdroje (včetně dialogů).

Napsal: 20.4.2006 16:48
od magnus
drake127 píše:Přímo ve hře ne, ale jsou tu nástroje, které tě nechají si prohlédnout herní zdroje (včetně dialogů).
jo tak, já si říkal, že na to bude nějakej fígl
já si stejně vždycky dával prioritně do int,wis,cha aby mi toho z rozhovorů uteklo co možná nejméně :)
nebo je snad potřeba i jiná vlastnost?

Napsal: 20.4.2006 16:51
od drake127
magnus píše:jo tak, já si říkal, že na to bude nějakej fígl
já si stejně vždycky dával prioritně do int,wis,cha aby mi toho z rozhovorů uteklo co možná nejméně :) nebo je snad potřeba i jiná vlastnost?
Jak kdy, jak kde. Někde se kontrolují i ty ostatní (vyhrožování, překvapení,...).