Vedeme Vertiga za ručičku k dohrání BG2

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
-?<Vert//igo*]
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 31.1.2007 6:49
Kontaktovat uživatele:

Vedeme Vertiga za ručičku k dohrání BG2

Příspěvek od -?<Vert//igo*] »

Doporučíte mi nějakou postavu, která umí používát "dobré" zbraně, nechci používát jenom hůl, ale i nějaký to pižlátko a hlavně aby uměl kouzlit, nezavadí ani když bude zloděj. Takže na 60% kouzelník a na 40% bojovník. Nevíte o nějaký, jsem teprvé začátečník, ani jednou sem to nedohrál, takže žádný hrrr. Jo a co je to NPC postavy? Dík.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Na výběr máš několik možností:
Můžeš zkusit povolání barda. Ten je od každého něco. Trochu bojovník, trochu mág a trochu i zloděj. Od každého něco, ale nic neumí pořádně.
Nebo můžeš jako člověk zkusit nejdříve jedno povolání a následně se přeorientovat na další. Začneš třeba jako bojovník a po určité době se změníš na mága (pozor, jsou tam podmínky, jako třeba nutnost inteligence 17 a ještě myslím něco)
Jako ne-člověk je ještě na výběr multipovolání. Můžeš být bojovník/mág, popř. bojovník/mág/zloděj a ve všech povoláních postupuješ najednou (takže 2-3× pomaleji).

Když už mluvíš o kouzlení, zamysli se nad klerikem (popř. druidem). Jejich kouzla jsou ale spíše obraná a podpůrná, takže se hodí do party.

Pokud jsi začátečník, spíš bych ti doporučil, ať si vybereš jen jedno povolání a najdeš si NPC, která tě budou doplňovat.

Tím jsem se dostal k tomu, co je NPC - ve formálním smyslu je to prostě nehráčská postava (všechny kromě tebe). V tom užívanějším (alespoň v češtině) smyslu se jedná o postavu, kterou můžeš přizvat do party.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
-?<Vert//igo*]
Sigilan