SW: Knights of the Old Republic 2

Staňte se součástí příběhu, ve kterém můžete změnit dějiny celého vesmíru. Vždyť Síla je všemocná.
Stránky: Knights of the Old Republic, Knights of the Old Republic II

Moderátor: Ajantis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

sedmibestie: Zaplaceno mám už dávno a problém je právě v tom, že nechtějí přijít otrokáři (do návodu, dokonce od Dana Simpsona jsem koukala taky...) - není po nich ani vidu ani slechu.

EDIT: Tak už vím, čím to je.

Pokud si člověk v Uprchlickém sektoru opraví kluzák a opustí oblast v něm, nespustí se video s otrokáři, které je vázáno právě na opuštění sektoru. Takže jsem si musela zaletět s kluzákem na místo nálezu a odejít z lokace po svých..pak všechno jelo bez potíží.


EDIT 2: A ještě jedna značně nelogická věc - v bar Jek'Jek Tarr, kde jsou místnosti zamořené kyanidem a odehrává se ona schůzka s Exchange, se prý nedá chodit bez skafandru, sic bude člověk zraněn. Což je docela v rozporu s tím, že ještě před obržením zprávy od Visquise jsem se tam procházela v tanečních šatech (tj. polonahá) a s dýchací maskou na obličeji. Tohle taky autoři nedomysleli.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
nuke
Sigilan
Příspěvky: 1783
Registrován: 2.10.2005 14:24
Bydliště: Arulco
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nuke »

Vampiria píše:EDIT 2: A ještě jedna značně nelogická věc - v bar Jek'Jek Tarr, kde jsou místnosti zamořené kyanidem a odehrává se ona schůzka s Exchange, se prý nedá chodit bez skafandru, sic bude člověk zraněn. Což je docela v rozporu s tím, že ještě před obržením zprávy od Visquise jsem se tam procházela v tanečních šatech (tj. polonahá) a s dýchací maskou na obličeji. Tohle taky autoři nedomysleli.
Hmmm. Tiež som to robil. Ja som v Plynovej maske šiel na to stretnutie, potom čo mi bol odcudzený skafander. Veď načo používať zbytočnú silu, že ? ;-)
Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty »

Hm - ač K2 hraji už asi po páté, tak teprve při tomto hraní jsem si všiml posunu 'přesvědčení' u T3.. Měl jsem stále za to, že T3, HK47 a Kreia mají své ukazatele neměnné... Po dlouhé době jsem T3 vytahnul z lodi a najednou koukám - barva okolo něj je červenější než oči alergika :D
Szále mám pocit, že při předchozích hraních ať jsem dělal co jsem dělal - byl stále neutrální :think:
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Frosty píše:Hm - ač K2 hraji už asi po páté, tak teprve při tomto hraní jsem si všiml posunu 'přesvědčení' u T3.. Měl jsem stále za to, že T3, HK47 a Kreia mají své ukazatele neměnné... Po dlouhé době jsem T3 vytahnul z lodi a najednou koukám - barva okolo něj je červenější než oči alergika :D
Szále mám pocit, že při předchozích hraních ať jsem dělal co jsem dělal - byl stále neutrální :think:
V tomhle je KotOR 2 opravdu otřesný. Měnit přesvědčení robota. :roll:
Celou hru jsem se bál, že z nich půjdou vychovávat jediové. :-D
Uživatelský avatar
Edvin
Sigilan
Příspěvky: 188
Registrován: 2.11.2006 8:18
Bydliště: Stín

Nedořešené záležitosti

Příspěvek od Edvin »

Zdar lidi, kotor jsem už dohrál 2x, ale ani v jedné hře jsem nepřišel na pár zajímavostí:

1) Jaké plynou výhody při maximálním vlivu u GOTA ?
2) Jde naleznou fabrika na droidy o které se zmiňuje HK ? ( viz. senzor hlasového otisku )
3) Jde nějak odemknout navigační počítač o kterém se zmiňuje HK ?
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedořešené záležitosti

Příspěvek od yenn »

Edvin píše:2) Jde naleznou fabrika na droidy o které se zmiňuje HK ? ( viz. senzor hlasového otisku )
To je zřejmě jedna z věcí, jež padla za oběť uspěchanému vývoji: "The HK Manufacturing Plant below the Telos Military Base, ran by G0-T0 to produce HK-series assassin droids. HK-47 was supposed to infiltrate the factory at the end and help the HK-series droids to rebel against G0-T0."

Info na Wiki.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Trochu jsem se vrtala v paměťovém jádru T3 a objevila tam holozprávu od Bastily, mluvila o Revanovi - má to nějaké pokračování? A co ten uzamčený astronavigační počítač? Dá se nějak zjistit, kdo to udělal a přemluvit HK, aby jej odblokoval?

A odpověděl tu někomu Učedník na otázku "Co je mezi tebou a rytíři Jedi?" Mám u něj hodně vysoký vliv, ale pořád mi to píše neúspěch, jde to vůbec? Proto jsem z něj zatím ani neudělala padawana, poté ta možnost z hovoru zmizí úplně. :-?


Jo a to nemalé množství Sithů v táboře Mandalorianů na Dxunu je bug, nebo co? Už se tam s nimi mlátím čtvrt hodiny a vážně mě to nebaví.. Toho umělce, který tohle vymyslel, bych chtěla dostat do ruky.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Vampiria píše:Trochu jsem se vrtala v paměťovém jádru T3 a objevila tam holozprávu od Bastily, mluvila o Revanovi - má to nějaké pokračování? A co ten uzamčený astronavigační počítač? Dá se nějak zjistit, kdo to udělal a přemluvit HK, aby jej odblokoval?
Počítač odblokovat nejde (hra je holt nedodělaná) a ta zpráva od Bastily je tuším to poslední, co se dá z T3 dostat.
Vampiria píše:Jo a to nemalé množství Sithů v táboře Mandalorianů na Dxunu je bug, nebo co? Už se tam s nimi mlátím čtvrt hodiny a vážně mě to nebaví.. Toho umělce, který tohle vymyslel, bych chtěla dostat do ruky.
Bug to není, ještě chvíli se ti tam budou respawnovat. Naštěstí nejsou moc silní soupeři...
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Příspěvek od AlieN »

Konečně jsem se rozhoupal k tomu začít hrát KotOR2 (mám ho doma snad už od data vydání) a po příšerném úvodu na Paragusu a Telosu jsem velmi příjemně překvapen - příběh, Nar Shadda a hlavně dialogy s NPC postavami jsou výborné, tolik času jsem při rozhovorech strávil naposledy snad u Planescapu :-)
A to jsem přitom dialogy v KOTOR1 vyloženě odzíval a NPC mě, kromě HK, vůbec nezaujaly.

EDIT: Dohráno po zhruba 30ti hodinách - trošku škoda, na dnešní dobu je to sice u takového RPG průměr a krátká hrací doba mi většinou moc nevadí, ale tady bych se za dvojnásobek rozhodně nezlobil. Faktem ale je že jednou nebo i víckrát si hru určitě ještě projdu a nejspíš ani potom nevyzkouším všechno co nabízí.
Každopádně jedna z nejlepších her ke kterým jsem se letos dostal :-)
Uživatelský avatar
Morty
Sigilan
Příspěvky: 1147
Registrován: 25.3.2007 15:36
Bydliště: Cassovia, City of Ravens
Kontaktovat uživatele:

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Příspěvek od Morty »

V priebehu tyzdna to dohravam uz potreti krat :-D Vzdy ked sa mi po prejdeni hry ukazu zaverecne titulky, nieco ma taha stlacit New Game, vzdy za ine pohlavie, stranu sily, povolanie, ci aj taku blbost akou je farba mecu :-)

Musim zunat, ze Peragus ma na celej hre najviac odradza od zacatia... Telos je v pohode, tam milujem sneznu akademiu, stretnutie s bao-durom chytanie zlocincov :-P

Najviac ma na hre potesil Onderon, v neskorsej faze hry, ako tam citit tu vojnu z kazdeho rohu, z kazdeho slova nejakeho vojaka, je tam uzasna atmosfera :dancing:
Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Učedník padawanem

Příspěvek od Frosty »

Sadako píše:A odpověděl tu někomu Učedník na otázku "Co je mezi tebou a rytíři Jedi?" Mám u něj hodně vysoký vliv, ale pořád mi to píše neúspěch, jde to vůbec? Proto jsem z něj zatím ani neudělala padawana, poté ta možnost z hovoru zmizí úplně. :-?
Netuším, kde může být chyba. Já to s ním měl tentokráte až podivně snadné. Při prvním setkání jsem projel všechny možné možnosti rozhovoru a pak ho normálně přibral do party. Po dokončení Dantooine, na mne v EH zaútočila Visas. Po tom souboji za mnou přišel ohledně ušetření jejího života + nějaké to varování. I šel jsem s ním promluvit ještě jednou a v následujícím rozhovoru z něj vypáčil, jak to s tou jeho a mou minulostí bylo. Na konci toho rozhovoru jsem z něj normálně udělal(a) padawana.
Nezasáhla do toho nějakým způsobem Kreia? Pamatuji si, že při předchozím hraní za ženu, mezi ní a učedníkem proběhl rozhovor, během něhož si Kreia trochu pohrála s jeho myslí. Pak už jsem z něj nic nedostal a padawanem se též nestal.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Ano, Kreia se mu nějak v hlavě vrtala, to je pravda. Vypadalo to, jako by si něco uvědomil a ona mu to zase skryla. No, uvidím při příštím hraní...
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Příspěvek od MCZ »

Tak jsem rozehrál a...
okolo příběhu je spousta otazníků; zatím si ani nejsem jistý, na jaký konec KOTORu vlastně navazuje (já jej dohrál za M - LS), ale jinak se mi to postupné rozuzlování líbí. NPC se mi zdají fajn, škoda jen, že se jich víc nevrátí z jedničky.

Ale je to zatím příšerně tunelovité, i exteriéry. Pozoruhodné je, že concept arty jsou opravdu velmi hezké (hned ta úvodní roztržená planeta či Telos) a mají potenciál nabídnout úchvatné výhledy srovnatelné s prvním dílem, ale jak se jich zmocní nemocní level designéři Obsidianu, tak se změní jen v dlouhé šedé chodby, kde výhled z okna skýtá maximálně pohled na další šedé nic, fakt hrůza :sick: . Troufám si tvrdit, že BioWare by v tomto směru odvedlo nesrovnatelně lepší práci. I textury mi mimochodem přijdou hnusnější (jednak tou ne-barevností a také nedetailností).

Ještě závody kluzáků; přejíždím přes zrychlovače - nic to nedělá, přejíždím přes sloupy páry - nic to nedělá, přejedu přes ty červené koule - nic to nedělá. Asi bug, vtipné to v každém případě není, tím víc, když nevím, co s tím :roll: .
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

MCZ píše:Ještě závody kluzáků; přejíždím přes zrychlovače - nic to nedělá, přejíždím přes sloupy páry - nic to nedělá, přejedu přes ty červené koule - nic to nedělá.
Na tohle si v příslušném threadu stěžovalo víc lidí. Zřejmě opravdu bug.

Ohledně NPC považuji určitě za klad, že se nevrátí víc těch blbečků z jedničky. :-)

A ten level design se dle mého postupně mírně zlepšuje, i když ani pak to není velká sláva - K1 byl v tomto lepší.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Příspěvek od MCZ »

Pominu-li bugy (poslední ošklivá věc, co se mi přihodila, byly nefunkční savy :-? ), tak se zatím nečekaně dobře bavím. Hlavně tedy NPC mi přijdou velmi dobré a je tedy dost těžké rozhodovat, koho brát sebou. Prozatímní oblíbenci - Bao Dur (a to mi na obrázcích vždy připadal dost nesympatický... ten dabing a dialogy ale udělaly svoje), Handmaiden a Visas. Nu, a konečně mám světelný meč, hezký, stříbrný :-).
Odpovědět

Zpět na „Knights of the Old Republic I & II“