Jab píše:Nejsem si úplně jist, ale hra asi stále stojí na dosluhujícím Aurora Engine. Nicméně stále vypadá docela dobře.
Dobře vypadá NWN 2 nebo Zaklínač, Jade Empire bohužel ne... Tak hnusnou hru jsem už dlouho nehrál - KotOR jednička je oproti tomu visuální hostina
Zatím se mi popravdě řečeno zdá KotOR lepší úplně ve všem. Nerad to říkám, ale napadá mě přirovnání Duke Nukem 3D a Redneck Rampage (a ano, druhou uvedenou hru za kvalitní tedy nepovažuji).
Přiznávám, že vliv na tyhle dojmy má nepochybně nedávno dokončený Zaklínač, ale i tak je to hodně ledová sprcha. Textury a modely snad z doby Quaka 3 (nj, KotOR to má se svojí strohou pravoúhlou SW estetikou poněkud usnadněné, to je pravda), GUI svou odporností přesahuje všechny moje nízká očekávání (autoři zřejmě "nepředpokládali", že někdo bude hru hrát ve vyšším rozlišení než 640x480 - proč se tedy obtěžovat vytvářením GUI pro vyšší rozlišení, když ten malý hnus je přece možné nafouknout, takže jeho ohyzdnost ještě více vynikne?) a ovládání a plynulost pohybu postav by snesla "něco" vylepšení. Třeba existují zlepšující mody, zkusím něco najít.
Málem bych zapomněl na mimořádné odporné scény v enginu hry - trochu jsem si vzpomněl na podobně nešťastné řešení v PS2 verzi RE4 (člověk by čekal, že předrenderované scény budou kvalitnější nebo alespoň stejné, jako je samotná hra, autoři si ale očividně mysleli, že hráči milují rozmazané a zubaté vyblitiny stejně jako oni
).
Jo a na akční RPG je tam na můj vkus nějak moc textů na odklikávání - docela to zdržuje. A to lidé vyčítají Diablu 2, že není dost "Adidas"
Když jsem dostal první (?) "quest" za který jsou nějaké "světlé" a "temné" body, tak jsem myslel, že se snad nad tou ubohostí rozpláču - vážně je na krabičce dobře napsané, že je hra "přístupná" až od patnácti? Nemělo by tam být napsáno spíš "Určeno pro děti 3 - 9 let"?
P.S. No, ale herní sucho je herní sucho, třeba se to dá nějak přetrpět (kvůli té krabičce
).