Lands of Lore

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Lands of Lore

Příspěvek od sevencreature »

Hmm, mám takový dotaz (LoL už jsem hrál dříve, ale moc si nepamatuji podrobnosti - skončil jsem asi někde ve White Tower :think:) - jak je to se zbraněmi v LoL?

Chybí jakékoliv popisky - nejen zbraní, ale i všech předmětů - čili nějak netuším, která zbraň je lepší - mluvím o zbraních, které jsou stejného typu, ale mají nějaký přívlastek - offense je vyšší třeba u jedné, ale prodejní cena pro změnu u druhé :think: Nemluvě o kuších a lucích - tam se člověk může spolehnout snad jen na cenu :evil:

Hmm, jo a ještě inventář patří mezi ty nejdebilnější co jsem v dungeonech viděl :mrgreen:

P.S. Jinak už jsem zase ve White Tower :-)
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Hmm, ale vážně nechápu, proč dostává (a dostávalo) LoL tak vysoká hodnocení :think: Když jsem ho hrál poprvé, bral jsem ho spíš jako hru z nouze - dá se to hrát a vypadá to moc hezky, ale že bych to bral jako "vážné" rpg, to ani ne.

Při druhém hraní (po letech) se nestačím divit - primitivní herní systém, béčkový příběh, místy grafika spíš jako v pohádce pro děti, naprosto stupidní záležitosti (viz zbraně v postu výše), primitivní obtížnost, otravné boje spočívající v tom, že se kliká na sekání a pak se čeká až může člověk kliknout znovu, to se opakuje dokud nepřátelé nezemřou (polovinu z úderů jde nepochopitelně vedle - bez ohledu na level fightera) nebo nezemřete vy.

Systém kouzlení bída, bída. Pár kouzel, ovšem po zakouzlení trochu vyššího levelu je nutné spát dokud se neobnoví mana (protože zmíněné kouzlo ji spotřebuje všechnu) - čili v jakémkoliv trochu delším boji je magie zbytečná.

Plusy - naprosto nádherná grafika, parádní dabing a dobrá hudba. Některé zábavné dungeony.

Mínusy - předměty, primitivní systém, magie, příběh.

Celkově zábavné, ale spíš na období sucha (nepatří mezi hry, jejichž hraní beru vážně).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Hamster
Dabus
Příspěvky: 1815
Registrován: 29.10.2005 1:04

Příspěvek od Hamster »

Pamatuju si, že nejvíce jsem byl vyjukaný právě z toho dabingu, protože to byla vůbec první dabovaná hra, co jsem viděl (slyšel).

Primitivnost systému mi tehdy rozhodně nevadila. Koneckonců mi bylo 7-8 :-D, a když nepočítám zoufalé zoufání nad DM, bylo to asi první RPG co jsem hrál. Vzpomínky na to mám zřejmě právě kvůli tomu pozitivní, přestože jsem to nedohrál a ani úroveň mojí angličtiny tenkrát nebyla příliš oslňující.

Dnes bych jí už ale znovu nerozhrával, protože kdybych si chtěl sjet nějaký pěkný dungeon, který už jsem hrál, tak šáhnu třeba po branách skeldalu a ne po hře, která u mě zpětně i přes nostalgické zblbnutí nějaké nebeské hodnocení nemá.
Uživatelský avatar
Erina
Sigilan
Příspěvky: 123
Registrován: 26.2.2007 12:57

Příspěvek od Erina »

7c: na LoL mi nesahej, nebo budu zla :!: :mrgreen:
To bylo prvni RPG, ktere jsem po tech otresnych strileckach, kteryma jsem zacinala parbu na PC ve svych 44 letech, hrala a tak mne to chytlo, ze rozhodlo, ktere hry budu preferovat. LoL je vlastne pricinou toho, ze je ze mne dnes RPG pozitivni babca. Tobe se tam nelibilo kouzleni, mne naopak jo, i kdyz citelne chybelo to doplnovani many, v tom s tebou souhlasim (jenze tehdy jsem ani nevedela, ze nejaky manarefy existuji :-P, cili jsem to brala jako danou vec a proste jsem se s tim nejak vyrovnala a pouzivala kouzla na manu mene narocna). Boze, kdyz ja si vzpomenu na ty prasata v lese pred Bilou vezi, jak jsem se vzdycky vydesila, kdyz mne napadly :oops:. Pri prvnim hrani to bylo hrozny. Ale pri druhem jsem si na nich docela nalevelovala postavu. To uz jsem zjistila, jak na ne :twisted: .
White Tower jsem jen prolitla, protoze mne tam desne deptali ti duchove. Ti byli hnusni, obzvlast ti plazivci - fuj. Na duchy byly nejlepsi takovy zeleny mece (uz si nevzpomenu, jak se jmenovaly, ale byly tusim jen dva). A pak kouzlo Mist of Doom, ci jak se jmenuje, ale to prave tusim jeste v Bile vezi pouzit nejde, protoze ho bud nemas, nebo ti sezere veskerou manu. Ale v tom finalnim hradu uz jsem byla schopna ho zakouzlit tusim 3x a pak jsem se musela nekde vyspat.
S tim inventarem mas pravdu - kdyz jsem sla z dolu, tak jsem tahla hromadu veci, ktery mi do baglu nevlezly, ale vedela jsem, ze za ne budou prasulky, tak jsem to resila tak, ze jsem si to, co mi do baglu nevlezlo hazela pred sebe, dosla k tomu, zas hazela a porad dokola :mrgreen: .
Finalni souboj se Scotii byl desnej uz tehdy, dnes ho nedavam :(. Nestihnu na Sophii pouzit amulet, nez se promeni :-?
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Erina: No jsem zvědavý na druhý díl :think: Horší to snad ani být nemůže :mrgreen:

LoL je takový mix mezi adventurou a dungeonem... I když audio visuální stránka je tedy parádní, všechna čest.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Erina
Sigilan
Příspěvky: 123
Registrován: 26.2.2007 12:57

Příspěvek od Erina »

LoL2 mne zklamala tak, ze jsem ji ani nedohrala :oops:
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Erina: Můžeš to rozvést? Co tě zklamalo a co se ti nelíbilo? Je to ještě primitivnější než LoL? :shock:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Erina
Sigilan
Příspěvky: 123
Registrován: 26.2.2007 12:57

Příspěvek od Erina »

Hrajes tam za postavu, ktera se ti nekontrolovatelne meni bud na nejakou malou potvoru, nebo na velkou. Ono by to nebylo spatny, kdyby sis mohl vybrat kdy a jak se promenis. Jenze to zpocatku nemuzes ovladat a jako mala mrcha nekam prolizas a on se ti zmeni na cloveka a zabije ho to, tak to docela otravi.
Proste LoL byla skvela, LoL2 je nepodarenej hnus a o trojce s tim skakanim, aby ses nekam dostal, ani nemluvim.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Uvidím :-)
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Erina
Sigilan
Příspěvky: 123
Registrován: 26.2.2007 12:57

Příspěvek od Erina »

no jasne, ale mne LoL2 naprosto zklamala :oops:
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Uh, tak LoL je jedno z nejhorších "RPG" co jsem měl tu smůlu hrát - jsem někde v (doufám) finálním dungeonu a nudím se k smrti. Obzvláště díky retardovanému systému "bojů".

Perly typu - kyselina prostě jen tak z ničeho nic zničí brnění (a v této hře opravdu není moc brnění na to, aby je člověk tahal v miniaturním pokusu o inventář) mi v předchozí sekci nějak nevadily, koneckonců, save&load (případně sundat brnění - od toho přece jsou, aby se nosily v inventáři, aby je náhodou neušpinila nějaká kyselina, že :wink:), ale to, že každá postava při deseti útocích z toho alespoň 6x mine je jediná věc, která primitivní a lehké souboje uměle prodlužuje (a ne, není to zábavné prodlužování). Alespoň že zbraně na dálku (kuše a luky) zdá se nikdy neminou - poučení pro příště (eh, no ale vlastně, žádné příště nebude... :think:).

Díky již zmíněnému "geniálnímu" systému magie je prakticky po každém magickém boji nutno spát, aby se mana doplnila (no, spaní v LoL očividně není žádný problém - moje družina tráví 23 hodin denně spánkem a ve zbylých minutách vždycky sešle pár kouzel která fungují na principu jedno seslání všechny zabije, ale sežere veškerou manu).

Přitom boje samotné jsou extrémně lehké - ale zároveň extrémně nudné - sestávající se z kliknutí na útok, postava mine, čekáte, než můžete kliknout znova a tak dál a tak dál. Případně pokud se člověk hodně nudí, může zkusit "strategicky" uhýbat (vesměs jediný efekt je ještě větší prodloužení "boje" - vyjímku tvoří zábavné chvíle, kdy na vás útočí duchové z vedlejších zdí).

Nemluvě o nudném prolézání nudného dungeonu, kde kromě občas se vynořivších pokusů o nepřátele nic není a moje jediná motivace je tuhle hru dohrát a pro příště se jí vyhnout. Uh. Očividně si budu muset zahrát Dungeon Mastera, abych si zpravil chuť :-x

A to jsem ještě nezmínil absolutně zbytečné předměty a peníze, za které si ve druhé části hry prakticky nemáte co koupit - a i v dungeonech se vůbec nic zajímavého nevyskytuje. A samozřejmě demotivující levelování - popravdě úroveň postav je mi naprosto volná a nemám vůbec motivaci je jakkoliv vylepšovat - čili postrádám dva důvody, proč vůbec lézt do dungeonu :-?

Fascinující - ještě jsem nehrál starší hru, o které bych měl tak nízké mínění a zároveň byla všude hodnocená jako jedno z nejlepších RPG vůbec :think: A docela chápu, proč jsem jí kdysi dávno také "zapíchnul" (bohužel jsem si to před nynějším hraním nevybavil).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Myslím, že LoL bola oslavovaná z rovnakého dôvodu ako veľa nových shitových hier - na svoju dobu mala peknú grafiku; a myslím, že aj zvukovú stránku? Hral som ju iba u kamaráta, ale nikdy ma nejako špeciálne nezaujala. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Erina
Sigilan
Příspěvky: 123
Registrován: 26.2.2007 12:57

Příspěvek od Erina »

No vidite a ja na LoL vzpominam s laskou a klidne bych si ji zahrala znovu. 7c, prave proto je nutne postavy levelovat, abys nezakouzlil jednou a nebyl bez many...
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Erina: Mno, bojím se, že bych z levelování zešedivěl - absolvovat ještě víc klikacích bojů se mi moc nechtělo.

Končil jsem na levelu 7 fighter a 6 mág, u další postavy to byl 7/8 Rogue a 6 mág (?), další 7 figher a 6 mág (?).

Pokud tam neproběhne nějaký zázračný přerod v požadavcích na manu, tak odhaduju, že na to, abych zakouzlil dvakrát kouzla vyššího levelu bych potřeboval cca 1,5 x víc many, tj. zhruba level 10 až 12 jako mág. Vzhledem k jednoduchosti spaní - upřímně, spánek do úplného obnovení životů a many zabere méně času než samotný souboj (pokud se nekouzlí) mě to moc neláká (a navíc bych stejně zakouzlil pouze o jedno kouzlo navíc).

Poslední odstavec je moje teorie - jen hádám. Na jakých levelech jsi skončila? Mohla jsi zakouzlit několikrát Hand of Fate nebo to poslední kouzlo na 3. nebo 4. levelu než ti došla mana?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Erina
Sigilan
Příspěvky: 123
Registrován: 26.2.2007 12:57

Příspěvek od Erina »

No ja uz si to nepamatuju, prece jen je to 12 let patky, co sjem to hrala. Ale vim, ze jsem tema krom Bile veze zadny vetsi problemy nemela. Dalo se vsechno v pohode ubouchat aa jediny kouzlo, co si pamatuju je Mist of Doom
ci jak se jmenovalo. to co platilo na duchy. Ve finalnim hrade bylo sakra potreba.
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“