Stránka 1 z 1

BG2: "Umělé" nastartování dialogů v družině

Napsal: 26.4.2007 19:05
od Vadhalor
Opravdu, snažil jsem se. Prohledal jsem každý (EHM!) koutek Sigilského fóra, ale nikde jsem nenalezl to, po čem jsem pátral - způsob "nakopnutí" interakce mezi postavami pomocí konzole či "Cheat keys". Takže zakládám nový thread...pokud to tu už někde je, tak se omlouvám, ale opravdu jsem to nenašel ať jsem hledal sebevíc.

A co že vlastně chci?
Kdysi dávno (několik let zpátky) jsem znal způsob jak "nastartovat" "náhodný" dialog mezi postavami ve družině. Šlo to tuším nějakým příkazem přes konzoli...A teď by se mi to zatraceně šiklo (BG1,ToSC,BG2 za sebou, ToB se blíží k božskému vyvrcholení...ale asi jsem moc rychlý, protože se mi romance (s Vici ;-) ) neskutečně vleče a moc jsem si dialogů mezi postavami neužil...). Potíž je v tom, že jsem ten proces "umělého nahození dialogu" zapomněl. Doufám, že se tu najde nějaká LG duše, co mi helfne a poradí jak na to... :-))

Napsal: 26.4.2007 19:37
od Razfallow

Napsal: 27.4.2007 12:17
od Edvin
Hmm, platí to i pro dialogy ke ketrým se může CHARNAME vyjádřit ? ( ty ve kterých lze vybírat odpovědi )

Napsal: 27.4.2007 12:23
od Cesare
Edvin píše:Hmm, platí to i pro dialogy ke ketrým se může CHARNAME vyjádřit ? ( ty ve kterých lze vybírat odpovědi )
Mně to funguje i v těchhle případech...

Napsal: 29.4.2007 19:33
od Vadhalor
Jo, tam už jsem koukal...ale až teď jsem si všiml...

CTRL+I Selects animation (see CTRL+L). Can force banters

Chjo, ta nepozornost... :-)

Díky.