Trochu?Hamster píše:To chce jen trochu cviku.
Vidím, že by se Korejci měli začít obávat chvíle, kdy si trochu zacvičíš a vstoupíš do profi ligy
Edit Jab: Dovolil jsem si vymazat dalších pět lol smajlíků. Nějak mě dráždili.
Moderátor: sevencreature
Trochu?Hamster píše:To chce jen trochu cviku.
Na jaké replaye koukáš? Nějakých zkušených frajerů? A co jako? Proti rushi se samozřejmě také dá bránit (teorií rushování v SC jsem strávil spoustu hodin v pohledu na obě strany barikády) a pokud hráčovi rush nevyjde, tak je samozřejmě oslaben v následující regulérní hře. Nic to ale nemění na tom, že udělat rush je snadné... Neříkám, že vyhrát rushem proti protihráčovi je snadné, protože to záleží na jeho kvalitách, ale v rushi žádná věda prostě není. Jde pouze o efektivní souslednost pokynů, která se dá snadno natrénovat i pokud člověku chybí 3/4 mozku...wosmahl píše:Jenže co se koukám na repy tak rushe nikfo moc neděá, je tak jednou ve dvaceti hrách. Takže to tak snadný nebude, kdyby to tak snadný bylo, tak je hraje každej.
Jseš nějakej chytrej... 1) Netvrdím, že to, že je rush snadný znamená, že znamená automatickou výhru (proti stějně kvalitnímu oponentovi) a 2) Smysl hraní realtimovky v MP je imo v tom, že oproti AI čelíš protivníku (člověku), který funguje proměně. V tom je výzva multiplayeru. Smysl rushe je ale v tom, že člověk se snaží vítězně ukončit bitvu ještě před tím, než vůbec může do hry vstoupit ten proměnlivý prvek živého hráče - čili vykosit mu těžbu ještě předtím, než si vrzne (Tady můžeš namítat, že i zde se zapojuje proměnlivost živého hráče, ale to pak za takový prvek můžem považovat i to, že se rozuteče s dělníky a nechá se zbytečně deset minut honit po mapě...). Hrát na Battllenetu rushováním tedy považuji asi tak za to, jako kdyby někdo hrál neustále dokola lineární adventuru, protože jí zná a je v ní dobrý. Jaký to má smysl?wosmahl píše:BTW pokud nemáš rad rushe tak bych nehrá reatimovky, ptže rush se dá uděat skoro v každý (i v takový pomaý hře jako např. AoE 2)
Nechytej za slovo... Trochu v tomhle případě myslím méně, než "moc".7c píše:Trochu?
viz. výše.7c píše:Vidím, že by se Korejci měli začít obávat chvíle, kdy si trochu zacvičíš a vstoupíš do profi ligy
frajer + zkušenosti = zkušený frajerLOL zkušených frajerů?? co tim chceš říct??
...ve strategii je cest více, protože záleží na erm... strategizování. Do této kolonky ale rush už ze své podstaty spadá jen těžko. To vůbec není o strategii. Proto to srovnání s adventurou.A nevim proč srovnávat rushování a adventuru...v adventuře máš většinou jen jednu cestu k výhře ale ve stratgii...
Puvodni Starcraft byl opravdu povedeny(takze latka je nastavena celkem vysoko),ale doufam ze se jim povede vytvorit starcraft2 aspon na stejne urovni jako jednicku(alespon grafika bude celkem pekna:))j-35 draken píše:Chci se zepta myslíte si že starcraf 2 bude lepší a dobře propracovanější než starcraft 1,jsem viděl video ale stoho sem nic moc nemohl posoudit,