Napsal: 30.5.2007 0:11
Tinnarr: Jasné. Proti gustu.... Ale pokud nezáleží ani na grafice, tak to pak nevidím jediný důvod k tvorbě tohodle druhého dílu.
Těžko říct co nového ve SC2 bude, nevím o něm nic víc než je na obrázcích, ale Blizzard je dost zkušené studio na to aby udělalo novou hru a ne jen remake.Hamster píše:Tinnarr: Jasné. Proti gustu.... Ale pokud nezáleží ani na grafice, tak to pak nevidím jediný důvod k tvorbě tohodle druhého dílu.
Je mi to jasné, ale já se za svou pravdu budu bít až do konce .sevencreature píše:MCZ: Obávám se, že by tě za tvé návrhy ohledně změn StarCraftu fanoušci lynčovali
Právě že já mám k SC1 spoustu připomínek, co by šlo udělat lépe a SC2 vydím jako promarněnou šanci.sevencreature píše:Vzhledem k tomu, že synonymum pro SC je podle hodně lidí dokonalost, nejde tak ani o to, vytvořit nějaké šíleně originální pokračování, ale udržet pokud možno hratelnost.
Hmm, pamatuji si, že ve stařičké 2d izometrické strategii Total Annihilation (97) byl dokonalý 3d terén - balistika, jednotky modelované 3d, takže stíhačky se chovaly jako stíhačky (!!! - tohle ještě několik let v jiných hrách vůbec nebylo) a dělaly parádní manévry (vývrtky atd.), radost pohledět. Chybělo "jen" lepší ovládání a formace, aby se to dalo uhlídat. Udělat takové ovládání dnes podle mě není problém (ani v plně 3d stretegii), chce to jen úsilí jej vymyslet a dopilovat.Ajantis píše:Jen bych podotkl, že dle mého není možné ovládat "bitvy v plně 3D prostoru" ze strategického pohledu na plochém monitoru, kterému ten 3. rozměr chybí.
No, pochybuji, že "RPG prvky" v SC2 nebudou.AlieN píše:A to že se drží klasického strategického konceptu a ne Warcraftího pseudoRPG mě obzvlášť těší . Ne že by W3 byl špatný, ale od SC očekávám něco úplně jiného.
Ano, až budu mít pořádné dělo a fůru času, mám v plánu jej vyzkoušet. Jen mě trochu odrazují ohlasy, že jasně nejlepší je hru ovládat z nejvzdálenějšího pohledu - to pak taky není to 3d, které já chci. Vlastně to není vůbec 3d.AlieN píše:MCZ: Jestli chceš opravdu přesný poměr velikostí mezi jednotkami, tak si zahrej Supreme Commander. Ve SC by tohle vedlo ke značným změnám (resp. degradování) hratelnosti.
Ano, jsem si toho vědom, a vzhledem k tomu, že já žádný fanda pg nejsem, mě to dost mrzí.Tinnarr píše:MCZ: SC2 je strategie delana na miru progamingu.
Nemluvím o úplně autonomním chování, ale o značně zautomatizovaném. A také o rozličné hratelnosti. Vysvětlím. V jedné mapě vedeš pozemní útok a chceš podporu ze vzduchu? Ok, zavoláš velitelství a vyznačíš území. Počkáš až přiletí bombarderéry a srovnají vše ve vyznačeném prostoru se zemí. A můžeš pokračovat dál. Nebo letecké bitvy zase probíhají jinak a zde máš pro změnu podporu pěchoty, avšak soustředíš se především na vzdušné síly. Máš pár mutalisků, a musí zničit nějaký prolétavající Carrier. Letíš schovaný v kaňonu, aby tě nezachytil radar a musíš zvolit vhodný okamžik, kdy, kde a jak na carrier zaútočit. Třeba u ústí kaňonu, až bude přistávat poblíž, útok na jeho části, kde je dle informací nejméně obraných věží a kde vy měly být nejcitlivější části... Tohle by šlo udělat i v MP; prostě každá mapa o něčem jiném a rozhodně by hráč neměl vždy k dispozici všechno. Vím, že e to opravdu jiná hra, než asi většina hráčů Blizzardích her čeká, ale proč dělat pořád ty stejné hry, když je tu tolik možností. 3d je ve strategiích zoufale nevyužito, nebo spíše zneužito pouze pro (v případě Blizzardu značně odporné) vizuální orgie.Tinnarr píše:Jednotky ktere se ovladaji sami jsou samozrejme nepripustne. Co se tyce skupin tak ty at si kazdy tvori podle svych predstav, ale zaklad je ze kazda jednotka je samostatna! 3D prostor by take znacne ztizil ovladani armady.
Proto se RTSkám říká klikačky či mousekillery. V podstatě nezáleží na strategickém uvažování, ale na schopnosti kliknout aspoň pětkrát za sekundu - a tohle není strategie. Když chci hru na rychlé reakce, zhraju si raději Counter-Strike.Tinnarr píše:Proste se srazí dvě grupy, zastaví na místě, tak aby byl protivník v dostřelu a ten, kdo bude schopnejsi a lepe dokaze svou armadu ovladat prostě vyhraje. O tom to je!
Podle Blizzardu ne. A díky za to.MCZ píše:No, pochybuji, že "RPG prvky" v SC2 nebudou..