wosmahl píše:Jenže co se koukám na repy tak rushe nikfo moc neděá, je tak jednou ve dvaceti hrách. Takže to tak snadný nebude, kdyby to tak snadný bylo, tak je hraje každej.
Na jaké replaye koukáš? Nějakých zkušených frajerů? A co jako? Proti rushi se samozřejmě také dá bránit (teorií rushování v SC jsem strávil spoustu hodin v pohledu na obě strany barikády) a pokud hráčovi rush nevyjde, tak je samozřejmě oslaben v následující regulérní hře. Nic to ale nemění na tom, že udělat rush je snadné... Neříkám, že vyhrát rushem proti protihráčovi je snadné, protože to záleží na jeho kvalitách, ale v rushi žádná věda prostě není. Jde pouze o efektivní souslednost pokynů, která se dá snadno natrénovat i pokud člověku chybí 3/4 mozku...
wosmahl píše:BTW pokud nemáš rad rushe tak bych nehrá reatimovky, ptže rush se dá uděat skoro v každý (i v takový pomaý hře jako např. AoE 2)
Jseš nějakej chytrej...
1) Netvrdím, že to, že je rush snadný znamená, že znamená automatickou výhru (proti stějně kvalitnímu oponentovi) a 2) Smysl hraní realtimovky v MP je imo v tom, že oproti AI čelíš protivníku (člověku), který funguje proměně. V tom je výzva multiplayeru. Smysl rushe je ale v tom, že člověk se snaží vítězně ukončit bitvu ještě před tím, než vůbec může do hry vstoupit ten proměnlivý prvek živého hráče - čili vykosit mu těžbu ještě předtím, než si vrzne (Tady můžeš namítat, že i zde se zapojuje proměnlivost živého hráče, ale to pak za takový prvek můžem považovat i to, že se rozuteče s dělníky a nechá se zbytečně deset minut honit po mapě...). Hrát na Battllenetu rushováním tedy považuji asi tak za to, jako kdyby někdo hrál neustále dokola lineární adventuru, protože jí zná a je v ní dobrý. Jaký to má smysl?
7c píše:Trochu?
Nechytej za slovo... Trochu v tomhle případě myslím méně, než "moc".
7c píše:Vidím, že by se Korejci měli začít obávat chvíle, kdy si trochu zacvičíš a vstoupíš do profi ligy
viz. výše.