GameCon 2007, Pardubice 12.-15.7.

Chcete se potkat se svými idoly z fóra? Domluvte si schůzku.

Moderátor: yenn

Zamčeno
Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

GameCon 2007, Pardubice 12.-15.7.

Příspěvek od Dalcor »

Http://gamecon.altar.cz

Sraz hráčů RPG se zajímavým programem.

Sám za sebe vystřihnu 4 přednášky a 2-3 hry:

Přednášky:

Cadwallon - Nová taktická RPG francouzské firmy Rackham, vydavatele wargamingových her jako Conforntation či Hybrid, která je k dostání už i v naších luzích a hájích. Spojuje kvalitní wargamingovou část s RPG mechanikami a prací s příběhem. Jeho obrovským plusem je však zcela jedinečné prostředí svobodného městského státu Cadwallonu spojující v sobě prvky komické z Ankh-Mophorku, Paříže Alexandra Duma, kosmopolitního Londýna, zločinem prorostlé Prahy, hříchem plné Noční strany i klasické fantasy ve střízlivém francouzském pohledu.
Termín: Sobota; 20:00 - 21:00

Engel - Představení hororově-postapokalyptického herního prostředí založeného na troše té andělské mystiky a lidské přirozenosti. Hra vycházející ze systému d20 fantasy se odehrává v Evropě roku 2654 zničené úpadkem lidské civilizace po virových nákazách a podivných úkazech, kvůli kterým poslal bůh na zem své anděly lidem ku pomoci.
Termín: Sobota; 15:00 - 16:00

A Game of Thrones RPG (Hra o trůny) - Kdo by neznal v současné době velice oblíbenou rytířskou fantasy ságu Píseň ledu a ohně od G.R.R. Martina. Její první díl Hra o trůny se stala předmětem licence, které vlastnilo kanadské studio Guardians of Order. To pak vytvořilo herní prostředí zasaženého do Martinova světa machiavellistické politiky a vojenských pouček generála Sun Tzu. Hra postavená buď na systému d20 likvidující často kritizované problémy DnD a d20 nebo v herních pravidlech Tri-Stat dX.
Termín: Sobota; 17:00 - 18:00

Dragonlance - Krynn byl první svět tvořený za komerčními účely vlastně zcela z ničeho. Nevznikal hraním jako Blackpool či Grayhawk. Jen Tracy Hickman přišel s nápadem který v tvůrčím týmu rozvedli do podoby herního prostředí Dragonlance. Prostředí aplikované na tři různé systémy. Prostředí které dalo za vznik více jako 160 knihám. Zcela specifické herní prostředí známé svou epičností ačkoliv úplně epické není. A o tom všem si budeme povídat.


Hry:

Dragonlance - Sklizeň - Dragonlance d20 se od normálního DnD 3.5E příliš neliší. A Dungeons & Dragons je všeobecně a dobře známý zvláště svojí vysokou mírou hrdinskosti. Ačkoliv kampaň Dragonlance nabízí low magic prostředí i temnou fantasy, zvolil jsem to, co hráči obvykle od Dragonlance očekávají. Tedy hrdinský příběh v klasickém období Dragonance okolo Války kopí pospané v oblíbené trilogii Kroniky.
Před tím, než se stali Hrdiny kopí, měli své obyčejné starosti a životy. Úvodní, velice jednoduché a klasické dobrodružství seznamujíci hráče se světem Dračího kopí – Dragonlance, přímo v kůži známých postav. Inspirováno povídkou ze sbírky Magie Krynnu.


Engel - Dlouhá cesta domů - D20 Engel je aplikace DnD Fantasy 3.0 do postapokalyptického světa střední Evropy, sužovaného nejen věčnými děšti, ale i celkovým úpadkem civilizace zdecimované virovou nákazou. V době největších hrůz se však na nebi objevilo světlo a Všemohoucí poslal lidstvu na pomoc své anděly, soustředěné v sedmi andělských zástupech. Se svými zázraky se mohou postavit i stvořením Pána much, nechutným zrůdám Snového zárodku, jež sužují prostý lid.
Jaro, 2654 A.D. Hustý déšť máčí krajnice a věčně zelená rýžová pole Posázaví dávají společenstvu andělů jasně tušit, že se blíží jejich pražský dům v nebesích. Cesta ze Záhřebu byla dlouhá, únavná a hlavně smutná. Zuřící bouře a přicházející noc nutí anděly k přespání v malém zájezdním hostinci ve vesnici Jílové, téměř na dohled od trosek města staré civilizace.
Zamčeno

Zpět na „Srazy a setkání“