Stránka 1 z 1
IWD2: Multipovolání
Napsal: 17.7.2007 12:04
od Carlos
Čau, chtěl bych se zeptat, jak v IWDII funguje systém multipovoloání. Když si například při přestupu na vyšší úroveň (do té doby za bojovníka) vyberu mága, budu mít vlastnosti bojovníka + mága 1.úrovně? Nebo jak to vlastně je?
Napsal: 17.7.2007 16:28
od Mecker
Myslím že podobně jako v BG, nebudeš mít schopnosti mága, dokud nepřekonáš či nedorovnáš level původního povolání. Takže na 1. úrovni u obou povolání bys měl již umět kouzlit.
Napsal: 17.7.2007 17:27
od Razfallow
Mecker píše:Myslím že podobně jako v BG, nebudeš mít schopnosti mága, dokud nepřekonáš či nedorovnáš level původního povolání. Takže na 1. úrovni u obou povolání bys měl již umět kouzlit.
Špatně.
Nic takového tam neplatí. Můžeš vždy používat schopnosti všech povolání, které daná postava má, bez ohledu na rozdíly v úrovních v jednotlivých povoláních.
Napsal: 17.7.2007 17:42
od Mecker
Tak to teda fakt nevím, já jsem to měl, tak jak jsem psal. Měl jsem zloděje na 5. úrovni, kterého jsem změnil na kněze a ten nemohl používati žádné schopnosti kněze, jediné co jsem mohl, bylo naučit se kouzla. Takže nevím.
Napsal: 17.7.2007 17:52
od Razfallow
Mecker píše:Tak to teda fakt nevím, já jsem to měl, tak jak jsem psal. Měl jsem zloděje na 5. úrovni, kterého jsem změnil na kněze a ten nemohl používati žádné schopnosti kněze, jediné co jsem mohl, bylo naučit se kouzla. Takže nevím.
Bavíme se oba o IWD2
Napsal: 17.7.2007 17:56
od Mecker
Já myslím že jo.
Ale raději neřešme, ano? Pravděpodobně jsem měl nějaký bug, nebo jsem se jen spletl.
Napsal: 17.7.2007 18:18
od Geralt
Je to tak, jak píše Razfallow.
Snad jediný zádrhel spočívá v tom, že některé schopnosti se částečně vzájemně vylučují, ač k nim máš přístup. To je příklad toho bojovníka-mága. Můžeš nosit zbroj a kouzlit, ale dle 3.5 edice pravidel (jimiž se IWD2 řídí) existuje procentuální šance (která se zvyšuje s tím, čím těžší zbroj máš), že tvé kouzlo selže (u čaroděje). Chceš-li mít např. destičkovou zbroj a obouručák, můžeš kouzlit, ale ten postih na selhání kouzla je tam tuším cca 40%. Buď se tak musíš spokojit se slabší zbrojí (u kožených je ta šance selhání 5-10%), anebo musíš investovat do (až) tří dovednostních bodů, které ti o 5% snižují riziko selhání kouzla.
Týká se nejen zbrojí, ale i štítů.
Tohle je asi tak největší problém, který (imho) vyplývá z volby kombinace bojového a kouzelnického povolání.
Napsal: 17.7.2007 20:08
od Carlos
Tak velký díky za rady, takhle už to snad dohraju solo...
Napsal: 18.7.2007 14:23
od Bhaall
Geralt píše:...
IWD je podle 3.edice ne podle 3.5...
Napsal: 18.7.2007 17:41
od sevencreature
Bhaall píše:Geralt píše:...
IWD je podle 3.edice ne podle 3.5...
A pointa?
Napsal: 18.7.2007 21:13
od Bhaall
Trochu jiná pravidla :)
Napsal: 18.7.2007 21:56
od sevencreature
Je to opravdu tolik odlišné od toho, co Geralt psal?
NWN 2 a NWN jsou podle jaké edice?
Napsal: 19.7.2007 10:16
od Bhaall
NWN 3.0 NWN 2 3.5...mno těžko říct, já je papírový neviděl
ale nějaký změny tam určitě jsou...např bard může nosit lehkou zbroj aniž by trpěl postihem na čarování...mno mrkni na netu a určitě najdeš co hledáš :P