Stránka 1 z 1

savegame editor/konzole u pst?

Napsal: 18.8.2007 8:06
od yossarian
ahoj, existuje něco takového (savegame editor/konzole) i pro pst? podotýkám jenom, že nemám na mysli editory atributů (těch jsem našel dost), ale editor "herních proměnných" - chtěl bych v curstu po návratu z baatoru potkat greater glabrezu z moridorovy skříňky a nevím jak to zařídit (bo se mi v důsledku nějakého bugu sama od sebe změnila na moridorův drahokam a aoskarův kněz už neměl nic na práci).
tak mě napadl nějaký savegame editor jako byl třeba u bgII (kde se daly nastavovat/měnit výsledky herních událostí) a nebo ho tam šoupnout pomocí konzole (jenže nevím jak ji vyvolat, lze-li to vůbec) ...

Napsal: 18.8.2007 10:22
od drake127
Konzole v PST není. Zkusil bych Variable Checker nebo Near Infinity.

Napsal: 18.8.2007 11:51
od MCZ
Co se týče konzole, vždycky mi vrtaly hlavou ty kousky grafiky, co se v engine povalují a jasně předstvují příkazový řádek. Jenže jej asi před vydáním hry zrušili (i když těžko říct, jestli úplně - vážně po něm není v kódu ani stopy?).

Napsal: 18.8.2007 17:18
od drake127
No, ve zdrojácích je kromě příkazů konzole (createitem atd.) ještě tahle zmínka: "Torment has had LUA Lobotomy! No more LUA!!!!!!"