Fallout 3
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
Re: Fallout 3
Mrkni se na fórum Brahmíny, tam mají takovej topic s doporučenýma módama a je docela povedenej. A pokud si vzpomínám existuje nějakej megamód co tu hru docela ztěžuje...
http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir= ... ok&id=fook
http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir= ... ok&id=fook
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Re: Fallout 3
tak Fallouta 3 hraju už druhej den a opravdu nevím co ti lidi na madbrahmíně na to nadávají. Skvělě se u toho bavím
-z Oblivion, tam je maximálně vylepšenej grafickej engine
-hlavní příběh je v pohodě (jen si srovnejte jedničku a dvojku- najdi XxX)
-vývoj postavy je docela na pytel z hlediska investic do určotých vlastností, ale to se dá vyřešit mody (fuj Betshedo, zase za tebe všechno dělají hráči) a přepnutí obtížnosti na Nejtěžší
-questy jsou originální, NPC taky...
-z Oblivion, tam je maximálně vylepšenej grafickej engine
-hlavní příběh je v pohodě (jen si srovnejte jedničku a dvojku- najdi XxX)
-vývoj postavy je docela na pytel z hlediska investic do určotých vlastností, ale to se dá vyřešit mody (fuj Betshedo, zase za tebe všechno dělají hráči) a přepnutí obtížnosti na Nejtěžší
-questy jsou originální, NPC taky...
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fallout 3
Jen tak na okraj - vidíš nějaký důvod, proč vyhodit do povětří Megatunu?; dokážeš si vysvětlit, proč by Tenpenny přeci jen mírovou cestou přijal ghouly ve své fašounské výspě?; Co proboha ti ,upíři'? Etc., apod., atd.,...-questy jsou originální, NPC taky...
Popravdě nejoriginálnější questy jsou ty, co nenanjdeš zapsané mezi úkoly - mj. vesnička incestních kanibalů (zase - PROČ je musím zabít a nemůžu si vybrat jinou možnost?), z normálních potom komiksoví padouši a... No, to bude asi všechno (+ stalking).
Co vadí lidem na brahmíně? Tak cca 75% náplně hry je střílení naprosto debilních soupeřů bez jakéhokoli výsledku či cíle, scénář zhruba na úrovni mateřské školy (ano, hlavní zápletka je tak 2. stupeň základky +/- 6. třída), prvoplánové používání sprostých slov bez významu, příliš mnoho ohledů na casual hráče, až je hra naprosto primitivní (nulová postapo atmosféra - neuvěřitelně moc medikamentů a nesčetně nábojů), nelogičnosti a nesouvislosti, stupidní V.A.T.S., prakticky nereagující bojové statistiky (obzvláště co se Anchorage týká - šance na zásah /2), hodně, ale opravdu hodně stupidní dialogy (to i Morrowind byl oproti tomu konverzační adventura pro náročné), přiblbý a nesedící dabing (Liam Neeson je sice cool a hodí se, ale emoce, které by sedly do situace zřejmě nebyly ve scénáři)... Vážně mám pokračovat?
Ve zkratce tahle hra postavila na hlavu vše, co bylo ,Fallout', což je to, co lidem na brahmíně vadí
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Fallout 3
Presne jsi to vystihl. Ja osobne se u jednicky a dvohjky neskonale bavila. ale tady jsem se po cca 1/3 zacala priserne nudit a uz to asi nedohraju. Vyhozene prachy.Carlos píše:...
Ve zkratce tahle hra postavila na hlavu vše, co bylo ,Fallout', což je to, co lidem na brahmíně vadí
A jeste jsi zapomnel na jednu non plus utra stupiditu, a to na prirucni atomovou bombu.
Re: Fallout 3
tak jsem F3 dohrál
mám z toho poněkud rozporuplné dojmy. Zábavost této hry je jak sinusovka.
Na vrcholu sinusovky je vzrušující akce, některé momenty v příběhu, putování pustinou, plnění originálního questu, setkání se zajímavou NPC...
Zato dole mě strašně sral humor, někdy až moc uchylná brutalita-ve hře nelze zabít dítě (dá se pořešit pluginem), ale hlavně že ve hře můžu jak psychopat pobíhat s trpasličí maskou na xichtě, v rukou nůž a vykillit několik neozbrojených rodin (hlavně, že betshedáci schovali toho pubertáka, kterého jsem musel zmlátit) s tím, že každému mrtvému minimálně odlítne s krvavým vodotriskem nějaká končetina. Pak nelogičnosti, některé questy, dialogy atd.
Hra není vyloženě odpad, ale není TOP (ano TOP roku 2008 ano).
Nebýt pluginů, které vyladily vývoj postavy a tweakly boje + pár drobností, tak tu hru bych asi nedohrál
mám z toho poněkud rozporuplné dojmy. Zábavost této hry je jak sinusovka.
Na vrcholu sinusovky je vzrušující akce, některé momenty v příběhu, putování pustinou, plnění originálního questu, setkání se zajímavou NPC...
Zato dole mě strašně sral humor, někdy až moc uchylná brutalita-ve hře nelze zabít dítě (dá se pořešit pluginem), ale hlavně že ve hře můžu jak psychopat pobíhat s trpasličí maskou na xichtě, v rukou nůž a vykillit několik neozbrojených rodin (hlavně, že betshedáci schovali toho pubertáka, kterého jsem musel zmlátit) s tím, že každému mrtvému minimálně odlítne s krvavým vodotriskem nějaká končetina. Pak nelogičnosti, některé questy, dialogy atd.
Hra není vyloženě odpad, ale není TOP (ano TOP roku 2008 ano).
Nebýt pluginů, které vyladily vývoj postavy a tweakly boje + pár drobností, tak tu hru bych asi nedohrál
Re: Fallout 3
Morrowind se mi náhodou moc líbil (na šestej pokus :D). Hlavně propracovanej svět (už jenom studování historie, čtení knih).
Oblivon jsem hrál tři dny, ne že by mě nebavil, ale po třech dnech mi začala škola :)
Mi nějak připadá, že od doby Oblivionu jsem pluginy pro RPg hráče přímo nutné
Oblivon jsem hrál tři dny, ne že by mě nebavil, ale po třech dnech mi začala škola :)
Mi nějak připadá, že od doby Oblivionu jsem pluginy pro RPg hráče přímo nutné
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Hamlet: Ohledně modů a plug-inů se pleteš - vezmi si třeba Mass Effect, Titan Quest ad. Netvrdím, že šlo o dokonalé hry, ale přinejmenším byly kvalitní samy o sobě, nikoli díky kreativitě hráčů.
Morrowind propracovaný byl (i když ten rozhovorový systém si podle mě zaslouží zaházet špínou), svět byl až megalomansky vychytaný, o tom žádná. Proto jsem řekl ,stejné chyby jako Oblivion' - prostě příliš casual a ničemu to neprospělo. Těším se na dobu, kdy hry zase budou dělat vývojáři a ne zmrdi (neomluvím se za ten výraz) z marketingu!
Morrowind propracovaný byl (i když ten rozhovorový systém si podle mě zaslouží zaházet špínou), svět byl až megalomansky vychytaný, o tom žádná. Proto jsem řekl ,stejné chyby jako Oblivion' - prostě příliš casual a ničemu to neprospělo. Těším se na dobu, kdy hry zase budou dělat vývojáři a ne zmrdi (neomluvím se za ten výraz) z marketingu!
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Fallout 3
já myslel jako hry od Betshedy
příide mi, že jakmile se Emil Pagliarulo a Todd Howard dostali na vyšší posty ve vývoji, tak podle toho hry vypadají.
příide mi, že jakmile se Emil Pagliarulo a Todd Howard dostali na vyšší posty ve vývoji, tak podle toho hry vypadají.
Re: Fallout 3
Mě osobně příjde FO3 jako hodně dobrá hra. Co dobrá, dokonce skvělá, na dnešní poměry. Ale v tom je háček. Na dnešní .
Za zdroj zkázy tohohle Falloutu považuju primitivismus a touhu po jednoduchosti. Možná je to právě proto, že Todd nebo snad i celá Bethesda je dost jednoduchá. Herní mechanismy nejsou špatné, nic na hře de facto není špatné. Nic není nové a to mě potěšilo. Celá hra stojí (a ne padá!) na tradičních mechanismech které jsou osvědčené a jedndoduše prostě...dobré.
Problém nastává v jednoduchosti. Bethesda IMHO vlastně vzala FO2 a celý ho nesmírně zjednodušila a skoro bych až řekl, zprimitivizovala. Ať už se jedná o vývoj postavy, boj, questy, rozhovory, morální pohledy a sakra i ten podělaný inventář a možní Pipboy, vše je ořezáno, zjednodušeno a zaobleno tak, aby si s tím poradil i ten největší hillbilly z Arizony. Veškerá, opovažuji se říct filozofická a morální stránka předchozích her je smrštěna do primitivních archetypů (otrokář - zlo, Tenpenny - zlo, šerif - dobro, trapný negr DJ - dobro a cool, yo bro) na dvou rovinách DOBRO X ZLO. Žádná šedá zóna, od první chvíle do posledního momentu víme, kdo je good guy a kdo bad guy.
A to bych hře odpustil ještě takové demenťárny jako destrukce Megatonu, Ghůly vs. Tenpenny, stereotyp vědkyně alá bitching-all-the-time a mě z bůhvíjakých důvodů prezence Orků. Ale trapnou jednoduchost a PROSTOTU (konečně jsem našel správné slovo) tohohle dílu odpustit prostě nemůžu.
Za zdroj zkázy tohohle Falloutu považuju primitivismus a touhu po jednoduchosti. Možná je to právě proto, že Todd nebo snad i celá Bethesda je dost jednoduchá. Herní mechanismy nejsou špatné, nic na hře de facto není špatné. Nic není nové a to mě potěšilo. Celá hra stojí (a ne padá!) na tradičních mechanismech které jsou osvědčené a jedndoduše prostě...dobré.
Problém nastává v jednoduchosti. Bethesda IMHO vlastně vzala FO2 a celý ho nesmírně zjednodušila a skoro bych až řekl, zprimitivizovala. Ať už se jedná o vývoj postavy, boj, questy, rozhovory, morální pohledy a sakra i ten podělaný inventář a možní Pipboy, vše je ořezáno, zjednodušeno a zaobleno tak, aby si s tím poradil i ten největší hillbilly z Arizony. Veškerá, opovažuji se říct filozofická a morální stránka předchozích her je smrštěna do primitivních archetypů (otrokář - zlo, Tenpenny - zlo, šerif - dobro, trapný negr DJ - dobro a cool, yo bro) na dvou rovinách DOBRO X ZLO. Žádná šedá zóna, od první chvíle do posledního momentu víme, kdo je good guy a kdo bad guy.
A to bych hře odpustil ještě takové demenťárny jako destrukce Megatonu, Ghůly vs. Tenpenny, stereotyp vědkyně alá bitching-all-the-time a mě z bůhvíjakých důvodů prezence Orků. Ale trapnou jednoduchost a PROSTOTU (konečně jsem našel správné slovo) tohohle dílu odpustit prostě nemůžu.
Re: Fallout 3
Prezence Orků?! To jako že v té hře jsou orkové?
Re: Fallout 3
Takový ty zelený vobludy co jakoby z oka vypadly Orkům z Warcraftu. Přišlo mi, že i architekturu svých outpostů od nich obšlehli.Zero píše:Prezence Orků?! To jako že v té hře jsou orkové?
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Možná to bude někoho zajímat, možná ne. Nicméně přemýšlel jsem nad situací, kdy někdo (včetně mě) investoval do hry bezmála 1000,- a nedostal tak úplně, co čekal. Rozhodl jsem se Fallout 3 znovu nainstalovat a probrat se horou modů a vytvořit tak Fallouta 3 dílko, které alespoň zčásti dostojí svému názvu. Proč to ale píšu už teď - pokud jste narazili na mod, upravující hratelnost (obtížnost, počet nalezených předmětů denní spotřeby, vliv RPG prvků atd.) nebo grafiku (teď nemyslím všelijaké nude mody, ale spíš úpravy vzhledu dungeonů, vzhledu postav atd.), dejte mi prosím vědět nebo to tu rovnou postněte. Podle toho, kolik je na netu potenciálně použitelných modů bych mohl v horizontu tří týdnů až měsíce dovalit nějaký seznam.
Tento seznam bude určen lidem, kteří nemají stažené či jakkoli jinak sehnané DLC (hlavně ne Achorage, protože ten totálně zkurví střelbu - šance na výstřel /3-2).
Tento seznam bude určen lidem, kteří nemají stažené či jakkoli jinak sehnané DLC (hlavně ne Achorage, protože ten totálně zkurví střelbu - šance na výstřel /3-2).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."