Děs a hrůza...
Moderátor: sevencreature
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Děs a hrůza...
Zajímalo by mě, jaké jsou vaše nejděsivější zážitky z her? Situace, při kterých jste se klepali jako želatinový dort na zadku obézní ženy při kopulačním aktu.
Také můžete napsat, kdy jste se při hraní her zachovali obzvlášť odvážně.
Za sebe: Nejděsivější pro mě byl úkol v Ocean Hotel ve VtM: Bloodlines, úkol jsem začal dvě minuty před půlnocí a dokončil o 45min později. Pro autory bych byl ukázkový konzument, neboť jsem se lekl pokaždé, když prdla skriptovaná žárovka nebo přiletěla váza (s cílem v hlavě mého charakteru).
Nejstatečněji jsem se zachoval, když jsme u kámoše hráli Lulu ve třinácti letech a na otázku jeho matky: ,,Co to hrajete?" jsem suveréně odpověděl: ,,Adult verzi Poldy...", což ji jako odpověď naprosto zmátlo a raději se uchýlila ke sledování televize. Holt vykládejte někomu kdo umí leda rusky, co je to ,adult'.
Také můžete napsat, kdy jste se při hraní her zachovali obzvlášť odvážně.
Za sebe: Nejděsivější pro mě byl úkol v Ocean Hotel ve VtM: Bloodlines, úkol jsem začal dvě minuty před půlnocí a dokončil o 45min později. Pro autory bych byl ukázkový konzument, neboť jsem se lekl pokaždé, když prdla skriptovaná žárovka nebo přiletěla váza (s cílem v hlavě mého charakteru).
Nejstatečněji jsem se zachoval, když jsme u kámoše hráli Lulu ve třinácti letech a na otázku jeho matky: ,,Co to hrajete?" jsem suveréně odpověděl: ,,Adult verzi Poldy...", což ji jako odpověď naprosto zmátlo a raději se uchýlila ke sledování televize. Holt vykládejte někomu kdo umí leda rusky, co je to ,adult'.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
HL2: ravenholm to som hral medzi druhou a stvrtou v noci, takze niet co dodat
MM7-velka cast tmavych dungeonov, kde neviete odkial na vas co vyskoci...
counter strike: tam sa lakam vzdy ked zacujem vystrel a hrajem bud 1v1, alebo v podobnom malom pocte
obscure2: to je survival/action hra, s hororovou atmosferou... tam som mal dost dost casto
MM7-velka cast tmavych dungeonov, kde neviete odkial na vas co vyskoci...
counter strike: tam sa lakam vzdy ked zacujem vystrel a hrajem bud 1v1, alebo v podobnom malom pocte
obscure2: to je survival/action hra, s hororovou atmosferou... tam som mal dost dost casto
Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
SILLENT HILL 1. Škola kde po jej znovuprechádzaní v "krvavo-hrzdavej" verzií vypadla v detských šatniach zo skrinky mŕtvola. Dohnané ad absurdum... totiž v "normálnej" škole sa ozýval buchot z jednej skrinky... po jej otvorení odtiaľ vybehla len mačka. V "snovej" dimenzií sa situácia opakovala, tak som bol zvedavý, čo odtiaľ na mňa namiesto mačky vybafne... Búchajúca skrinka bola vo vnútri celá krvavá... a prázdna. Oddýchol som si, urobil 2 kroky a z ďaľšej na mňa vypadla už spomínaná mŕtvola. Tak som si trošku zakričal .
Ďalej to bol ktorýkoľvek surrvival horor, ktorý som hral neskoro po polnoci. Slúchadlá na ušiach, volume naplno... a v tom mi poklepe na plece niektorí s rodičou, prečo ešte nespím .
Edit:
A skoro som zabudol. Nefalšovaný strach o svoj život mi dokázala navodiť jediná hra - Operation Flashpoint... keď človek leží v nejakých kríkoch a okolo sa preháňajú sovietske rojnice, v diaľke rachotí BVPčko, posledný zásobník... to sú dosť strachnaháňajúce pocity. Hlavne to vyplíva z uveriteľnosti podobných situácií. Predsalen, zombie a podobnú háveť tak často stretnúť nemôžem .
Ďalej to bol ktorýkoľvek surrvival horor, ktorý som hral neskoro po polnoci. Slúchadlá na ušiach, volume naplno... a v tom mi poklepe na plece niektorí s rodičou, prečo ešte nespím .
Edit:
A skoro som zabudol. Nefalšovaný strach o svoj život mi dokázala navodiť jediná hra - Operation Flashpoint... keď človek leží v nejakých kríkoch a okolo sa preháňajú sovietske rojnice, v diaľke rachotí BVPčko, posledný zásobník... to sú dosť strachnaháňajúce pocity. Hlavne to vyplíva z uveriteľnosti podobných situácií. Predsalen, zombie a podobnú háveť tak často stretnúť nemôžem .
Naposledy upravil(a) DerAdler dne 4.10.2007 22:21, celkem upraveno 1 x.
"Das einzige Mittel gegen den Verstand zusiegen ist Stärke und Angst." Adolf Hitler, Mein Kampf
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
a este resident evil 4 tam to bolo prechadzanie sa po krajine, ked zrazu nasledovala animacia a na mna sa zrazu rutila horda zombikov alebo ina situacia, ked je vsade ticho, v dialke nieco vrzga a zrazu na mna vybehne zombik z nejakej spary... alebo v takej nejakej nemocnici, ci co to bolo, uz si prsne nepametam... tam to bolo proti zobikovi, co sa dal odbachnut len so sniperkou s infrared videnim, aby som videl nejake larvy vovnutri mno a ked je ten zombik pol metra predomnou, ostavaju este dve larvy a vonku fuci vietor, je burka, som sam doma o pol tretej rano, mno akoze miste, skoro som sa zlozil ale od stresu
Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
- hartmi
- Sigilan
- Příspěvky: 10
- Registrován: 2.4.2007 22:21
- Bydliště: Planární koule (momentálně je v Plzni, na materiální sféře zvané Země)
- Kontaktovat uživatele:
Silent hill 2. Byla to neděsivějsí hra co jsem kdy hrál, ale stejně mě k sobě přikovala příběhem, a zvědavost nakonec nad strachem zvítězila. Obzvlášť se mi líbí soundtrack, kterej kombinuje skvělej dark ambient s melancholickym rockem a piánem. Ted jsem si sehnal 3. a 4. díl, a jsem na to docela zvědavej.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Opravdový strach jsem měl ve hře jen párkrát:
V AvP2 v několika počátečních misí hry za mariňáka - tam jsem dostal i nefalšovaný záchvat paniky.
A ve Stalkerovi, v komplexu opuštěných laboratoří pod Death Valley - v noci procházet v podzemních laboratořích ve kterých jsou jen divné anomálie a mutanti (přečemž je občas dost těžké poznat co je to první a co už to druhé) je hodně stresující zážitek - odcházel jsem odsud opravdu velice rád
V AvP2 v několika počátečních misí hry za mariňáka - tam jsem dostal i nefalšovaný záchvat paniky.
A ve Stalkerovi, v komplexu opuštěných laboratoří pod Death Valley - v noci procházet v podzemních laboratořích ve kterých jsou jen divné anomálie a mutanti (přečemž je občas dost těžké poznat co je to první a co už to druhé) je hodně stresující zážitek - odcházel jsem odsud opravdu velice rád
- Backslider
- Sigilan
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23.9.2007 13:26
- Zakat
- Sigilan
- Příspěvky: 940
- Registrován: 25.6.2006 19:19
- Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
- Kontaktovat uživatele:
Taky AVP za mariňáka, ale to původní, na Atari Jaguar. Ta hra měla neskutečnou atmosféru, zvlášť když došli náboje. PC verze je proti tomu máslo. Scházeli se u mě tehdy celé bandy kamarádů, kteří si to chtěli zahrát Nikdy se mě to nepodařilo dohrát...
Včera jsem měl strach u FIFA 2008, bál jsem se že dostanu gól tak, až jsem dostal dva a zaslouženě prohrál
Včera jsem měl strach u FIFA 2008, bál jsem se že dostanu gól tak, až jsem dostal dva a zaslouženě prohrál
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
Nejděsivější zážitek byl ten odporně vysoký zesilující zvuk ucházejícího plynu při památném úseku na lodi v Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Jedinkrát, co jsem u hry zažil zcela nefalšovanou paniku.
Často skloňovaný útěk z hotelu, stoky, Marshova rafinerie, to rovněž stálo za to, ale že bych byl zesraný až za ušima se říct nedá.
Hotel Ocean Blue v Bloodlines je naprostá selanka, dodnes nechápu, jak se někdo mohl vyděsit.
P. S. Famózní jsou také doly pod Cragscleftem v Thief: The Dark Project.
Často skloňovaný útěk z hotelu, stoky, Marshova rafinerie, to rovněž stálo za to, ale že bych byl zesraný až za ušima se říct nedá.
Hotel Ocean Blue v Bloodlines je naprostá selanka, dodnes nechápu, jak se někdo mohl vyděsit.
P. S. Famózní jsou také doly pod Cragscleftem v Thief: The Dark Project.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
ja som zazil take nieco pri hrani Thief: Deadly Shadows - v predposlednej misii (Shalebridge cradle), kt. sa odohrava v byvalom sirotcinci/sanatoriu pre dusevne chorych
ked som bol v napr. lobotomickom divadle, tak to bola sranda, aj to osvetlenie tomu dodavalo grady, to bola vynikajuca misia, aj ked som sa pri nej trochu klepal ci uz ten zombifikovany byvaly pacient sanatoria bol ten posledny, alebo ci sa po chodbach este nejaky pohybuje
ked som bol v napr. lobotomickom divadle, tak to bola sranda, aj to osvetlenie tomu dodavalo grady, to bola vynikajuca misia, aj ked som sa pri nej trochu klepal ci uz ten zombifikovany byvaly pacient sanatoria bol ten posledny, alebo ci sa po chodbach este nejaky pohybuje
"Koho delostrelecká príprava morálne nezlomí, toho roztrhá."
staré delostrelecké príslovie
staré delostrelecké príslovie
Taky, taky...
Thief: Deadly Shadows - Shalebridge Cradle - clovek (OK, v tomto pripade mozna plaz) je napul posranej uz pred misi, kdyz slysi Garretuv hlas, jak se mu tam vubec nechce. Cradle je naprosto chladne vykonstruovany, umelecky podany strach (Thief 3 ma takovych misi vice); proti tomuhle jsou podobne tvarovane mise v Call of Cthulhu nebo Bloodlines jen odvarek.
(a AvP jsem hral)
Thief: Deadly Shadows - Shalebridge Cradle - clovek (OK, v tomto pripade mozna plaz) je napul posranej uz pred misi, kdyz slysi Garretuv hlas, jak se mu tam vubec nechce. Cradle je naprosto chladne vykonstruovany, umelecky podany strach (Thief 3 ma takovych misi vice); proti tomuhle jsou podobne tvarovane mise v Call of Cthulhu nebo Bloodlines jen odvarek.
(a AvP jsem hral)
- Artemis Entreri
- Sigilan
- Příspěvky: 368
- Registrován: 7.9.2007 18:53
- Bydliště: Kalimport
- Kontaktovat uživatele: