Stránka 1 z 2
Item Upgrade (mod)
Napsal: 14.2.2008 20:30
od sevencreature
dodo píše:a v item upgrade je lilarcor zbran hodna aj pre toho najnabuchanejsieho bojovnika
Ne, pořád je to odpad.
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 15.2.2008 12:02
od dodo
no takto si dovolim trvat na svojom kedze bonus +5 na thaco, damage d12 +5 a imunita na chaos zmamnenie a zmenu inteligencie nieje nieco co sa len tak prehliadne
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 18.2.2008 12:15
od sevencreature
Sorry, ale vedle zbraní jako je Ravager, Ixil's Spike, Celestial Fury (klidně i +3), nemluvě o naprosto šíleném Water's Talon je otravný meč trapně upgradovaný na +5 zcela přehlédnutelný. Osobně bych se ho nedotkl ani třímetrovou tyčí především proto, že je otravný, ale i čistě z věcného pohledu není ničím zajímavý - obzvlášť v kontextu uber-předmětů z Item Upgrade (říkám uber-, protože vyřeší hodně dilemat co se vybavení týče kombinací několika předmětů na jeden slot).
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 18.2.2008 17:09
od Carlos
7c: Když už o tom mluvíš, můžeš mi prozradit v čem konkrétně je přínos módu Item Upgrade, mimo to, že zlepšuje moje předměty, zlepšuje třeba předměty protivníků? A jsou předměty využitlené v běžné hře (např. na normální obtížnost) nebo to chce hrát na nějakou ultra-obtížnost?
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 18.2.2008 18:19
od sevencreature
Carlos: Je to mod, který Cromwellovi a Caspenarovi rozšíří nabídku upgradů. Většinu zbraní můžeš upgradovat na +5 (třeba Celestial Fury) plus nějaká ta další vylepšení (třeba Daystar sesílá kouzlo 2x denně myslím). Dále můžeš různé předměty zkombinovat - třeba když máš Ring of Protection +2 a Ring of Regeneration (plus určitá částka plus další komponenty - třeba kouzelné svitky nebo různé drahokamy) vyrobí Prsten Regenerace +2 - a zhruba v tomhle duchu je možné vylepšit většinu předmětů.
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 18.2.2008 18:27
od Carlos
Takže v podstatě mi to bez nějakého modu, který by vylepšil nepřátele, leda zkazí hru...
A teď se mi nabízí otázka, která je už vážně OT, ale existuje nějaký mod, který by naopak jednotlivé kouzelné zbraně a nepřátele zhoršil? Osobně mi vadí megalomansky pojaté ToB - zbraně +xy, kouzla rovnající se výbuchu atomové pumy apod.
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 18.2.2008 20:52
od tengu
jj *carlos* má pravdu...celou dobu ve dvojce člověk suší hubu, pak najde +2 a je happy, s +4 je bůh
kdežto v datadisku je každý nulák svou výzbrojí schopný zrušit celé západní pobřeží Faerunu
btw co je tak príma na ravegeru

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 19.2.2008 8:25
od sevencreature
tengu píše:btw co je tak príma na ravegeru

Mno, podle mnoha lidí je to nejlepší zbraň v BG II + ToB. Já mám tedy z obouručních zbraní radši Ixil's Spike... A možná snad i Gram Sword of Grief - jenže k absenci užitečných dvouručních mečů ve hře obvykle žádnou postavu specializovanou na ně nemám a navíc ho využiješ tak na poslední řadu bojů (i když i tam se hodí)...
Ale k věci - Ravager je +6: 1d10+6, 3-18 poison dmg, 10% useknutí hlavy (bez možnosti záchranného hodu) - ultimátní zbraň na každého normálního (tj. ne boss imunní vůči náhlé smrti) nepřítele.
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 19.2.2008 11:08
od Vallun
asi hloupý dotaz, ale to jsem celý já - mod Item Upgrade ovlivní i rozehranou hru? (myslím tím v dobrém slova smyslu - tzn. že mi umožní vytvářet Vámi popsané libůstky:)
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 19.2.2008 11:30
od sevencreature
Vallun: Jj, bez problémů. Jen budeš možná muset obcházet obchodníky abys zpět nakoupil ty různé bezcenné předměty, kterých jsi se zbavil a teď se najednou hodí jako komponenty do receptů

Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 19.2.2008 11:56
od Vallun
sevencreature píše:Vallun: Jj, bez problémů. Jen budeš možná muset obcházet obchodníky abys zpět nakoupil ty různé bezcenné předměty, kterých jsi se zbavil a teď se najednou hodí jako komponenty do receptů

díky moc, tos men potěšil:) Já na něj totiž zapoměl při primární isntalaci.
No, anštěstí všechny věcičky skladuji v truhle na Mostě;)
EDIT: lze obecně nějak zjistit, jaký mod se musí instalovat předem, jaký ne, a pod?
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 19.2.2008 13:38
od sevencreature
Vallun píše:EDIT: lze obecně nějak zjistit, jaký mod se musí instalovat předem, jaký ne, a pod?
Jde. Obvykle je to napsané v readme nebo faq těch nových modů. Plus použít trochu selského rozumu (když dva mody modifikují stejnou či podobnou věc, tak se na ně zaměřit). No, a pro ty ostatní je tu vševědoucí Razfallow

Re: Item Upgrade (mod)
Napsal: 19.2.2008 13:45
od Vallun
7c - njn, to bych to musel mít po ruce... Navíc se přiznám,že mnohem víc věřím tomu, když to řekne někdo tady, než když ěnjakou ne zcela jasnou informaci vydoluji ze zdroje, který neznám (včetně read.me);)
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 19.2.2008 19:09
od Razfallow
Re: Zbraně, zbraňové dovednosti, výzbroj...
Napsal: 20.2.2008 10:11
od dodo
2sevencreature:(dodatok k tomu Lilarcoru); Ja som vobec nepovedal ze Lilarcor je najsilnejsia zbran v hre (podla mojho nazoru je to ta legendarna katana a potom ta halapartna ?ravager?), ale vzhladom na svoje IMBA vlastnosti ktore ma v item upgrade, je to zbran ktorej pouzitie rozhodne zvazi kazdy bojovnik s oblubou v obojrucnych mecoch, naviac nehovoriac o tom ze v podstate uplne vyradi z boja mozkozrutov (prave to povazujem za IMBA vlastnost).
2carlos:
carlos píše:Takže v podstatě mi to bez nějakého modu, který by vylepšil nepřátele, leda zkazí hru...
netreba sa nato divat tak pesimisticky:) , napr. tie zbrane vyzeraju naozaj paradne ked ich vylepsis:)
btw(OT): funguje to
xxxxx píše: alebo ja robim v niecom chybu?