Stránka 6 z 9

Napsal: 11.9.2007 20:54
od Nanaki
Můžeš zkusit Mok patch, ten by měl jak opravovat chyby, tak i spustit hru pod XP.

Kód: Vybrat vše

http://members.cox.net/dave.caspermeyer/

Napsal: 11.9.2007 20:59
od Morty
hmm, skusim dakujem ;)

vsetko je to sice pekne ale ja som mal vertziu z levelu, myslim a niekde som ju ztratil :cry: :cry: budem si to musiet zaopatrit nelegalnou cestou a toto je jedna z mala hier, pri ktorych mato FAKT mrzi :-? (su snad len dve, mno tri... NWN1 a 2 a tato :P )

totizto ja som M&M7 dohral ako prvu hru bez navodu, cheatov, rad ako prejst hento tamto a mno skratka vtedy top bola v mojich ociach uber hra ;-)

normalne sa mi vhanaju az slzy do oci, ked na nu spominam :lol:

Napsal: 20.9.2007 12:45
od klaymen
xRage....a vlastne vobec vsetci: veci ohladom kompatibility MM pod XP reiste prosim vas na tomto mieste, navyse som tam pred nejakou dobou dal link na patche zabezpecujuce kompatibilitu MM 6-8 pod Win XP

Napsal: 9.10.2007 12:08
od magnus
taky nevim, proč se tady řeší jak to spustit pod XP :)
na sedmu i osmu je Mok's patch

ale ke družině.. štve mě jedna věc, že v sedmičce má velmistra magie těla jedině klerik, takže bez něj je to hodně špatně hratelný a já kleriky nerad v žádné hře :(
tím narážím na kouzlo ochrana proti magii, bez kterého je boj s příšerami, co paralyzují, zkameňují či zabíjí, dost o hubu
vůbec mi vyhovovaly víc pravidla šestky, i když mě tady za to asi ukamenujete :) pokud nějakou dovednost umim, tak s ní můžu dosáhnout mistrovství, ať už jsem jakýkoliv povolání

Napsal: 9.10.2007 12:39
od Vallun
No, pravidla verze VI jsou prostě jednodušší:) Mne naopak přijdou lepší v.VII;) Co se týče Tvého tvrzení o dovednostech, tak to nesouhlasím. Obecně mi přijde v systému povolání logické, že některé povolání bude lepší v tomhle a druhé v něčem jiném, a že tedy jedno povolání bude moci dosáhnout v načem vyššího stupně umění. Máš pravdu, že v echt propracovanějších pravidlech by to šlo řešit třeba i tak, že by velmistrovství magie těla mohli dosáhnout i paladini a další, ale za vyšší cenu...

Napsal: 10.10.2007 10:02
od klaymen
ako hovori Vallun - mohli by sa to naucit, ale napr. za cenu ze by boli slabsi v inej oblasti, napr. v zbraniach, alebo zbrojach, lebo si myslim ze je blbost, ze by niekto mohol byt velmajstrom vo viacerych veciach naraz, napr. magii a boji.

co si sam tvorim pravidla na RPG ala Draci Doupe, tak tam sa postava moze naucit cokolvek podla uvazenia, ale najvyssieho stupna v danom odvetvii moze dosiahnut len v jednej schopnosti, teda si musi urcit priority, vo vsetkom co viem sa neda byt ten najlepsi

Napsal: 10.10.2007 10:16
od Vallun
klaymen píše:ako hovori Vallun - mohli by sa to naucit, ale napr. za cenu ze by boli slabsi v inej oblasti, napr. v zbraniach, alebo zbrojach, lebo si myslim ze je blbost, ze by niekto mohol byt velmajstrom vo viacerych veciach naraz, napr. magii a boji.
Já to spíš myslel tak,že aby se druid mohl stát velmistrem magie těla, tak by musel mít v dané dovenosti např. 15 bodů místo 12ti, kterés tačí kelrikovi, a musel by zaplatit nějaké zlato (což je ale dosti malá překážka), navíc, případně splnit nějaký pomocný úkol, to by nepostrádalo určitou logiku - a oslabení by byli nepřímo...
klaymen píše:co si sam tvorim pravidla na RPG ala Draci Doupe, tak tam sa postava moze naucit cokolvek podla uvazenia, ale najvyssieho stupna v danom odvetvii moze dosiahnut len v jednej schopnosti, teda si musi urcit priority, vo vsetkom co viem sa neda byt ten najlepsi
To je docela tvrde pravidlo:) se domnívám,že by s tím nebylo téměř lze dohrát MM7, kdyby každá postava měla jen jedno GM:) - tedy dohrát by to samozřejmě šlo, ale bylo by to podstatně těžší:)

Napsal: 10.10.2007 16:46
od klaymen
Vallun píše:To je docela tvrde pravidlo:)
takto to vyzera byt naozaj tvrde pravidlo, ale ono je to trochu zlozitejsie na vysvetlenie, to by som sem musel vypisat aspon cast z tych pravidiel, aby si vedel ako to cele funguje (alebo skor ako by som chcel aby to fungovalo)

Napsal: 15.10.2007 17:49
od magnus
mně v zásadě vadí ten váš přístup jako že druid je někdo, kdo umí tohle a paladin zase někdo, kdo umí něco jiného.. daleko radši mám systémy, kde nejsou povolání (která sama o sobě omezují postavy), ale spíše systém dovedností a je na hráči, kterou cestou se v něm vydá

Napsal: 15.10.2007 19:30
od Vallun
magnus píše:mně v zásadě vadí ten váš přístup jako že druid je někdo, kdo umí tohle a paladin zase někdo, kdo umí něco jiného.. daleko radši mám systémy, kde nejsou povolání (která sama o sobě omezují postavy), ale spíše systém dovedností a je na hráči, kterou cestou se v něm vydá
dobrá, to máš Ty raději, my to azse třeba vidíme jinak. A většinou je to v Enrothu stanoveno dle povolání, tak jak je to klasické pro 99% pravidel fantasy her:)

Napsal: 17.10.2007 9:54
od magnus
Vallun píše: A většinou je to v Enrothu stanoveno dle povolání, tak jak je to klasické pro 99% pravidel fantasy her:)
což je jen na škodu
sakra, to jsem tady jenom já, kdo má úplně odlišné názory na pár věcí?
už mě to začíná štvát, jak tady argumentuje, že jste většina a tudíž máte pravdu
budu si muset dát pohov od tohodle fora

Napsal: 17.10.2007 10:09
od Vallun
Magnus - my se ale tady nebavíme o tom, co si myslíš Ty, ale o tom, jak je to ve světě Enroth.

Na škodu to možná je, možná taky ne, neboť oba dva systémy mají svoje výhody a svoje nevýhody.

Když budeš tvořit vlastní hru, nebo vlastní svět, tak si to vytvoř dle sebe:)

Napsal: 17.10.2007 10:47
od klaymen
magnus píše: sakra, to jsem tady jenom já, kdo má úplně odlišné názory na pár věcí?
už mě to začíná štvát, jak tady argumentuje, že jste většina a tudíž máte pravdu
budu si muset dát pohov od tohodle fora

pravdu nemame preto ze sme vacsina, ale preto ze akceptujeme system M&M taky ako je. Pokial nemienis akceptovat realie sveta M&M, tak M&M hrat nemusis, nikto ta nenuti, ja takisto nehram (alebo skor "vacsinou nehram") hry na baze AD&D, lebo mi na nich par veci vadi

zasa musim dat za pravdu Vallunovi: ak si vytvoris vlastny svet, kde dajme tomu kazdy mag bude musiet pred kuzlom urobit dva drepy preto ze to tak treba, tak ti na to nebudeme moct nic povedat, lebo to v tvojom svete bude normalne

Re: [MaM] Družina

Napsal: 1.1.2008 19:11
od Vallun
Dotaz - jak se reálně používá dovednost stealing/kradení v MM 7 ??

Re: [MaM] Družina

Napsal: 1.1.2008 21:52
od Morty
CTRL+klik na osobu co chces okradnut... Viac - menej kravina ;-)