PST OT
Napsal: 5.6.2008 5:55
Gomen, že som neodpisoval, ale mal som prácu s dokončením prekladu. Inak díky, že ste mi vysvetlili zopár vecí, aspoň som sa niečo nové naučil. Ale na tému mojej hry by sa asi musel založiť vlastný topic, kde by som najprv rozviedol o čom by hra bola, systém... . Sám vytváram celý svet a rady, pripomienky atď. by sa mi určite hodili.
PS:
PS:
Tak ale toto ma naštvalo (ale možno som to nepochopil správne). Príbehy a zápletky podradných RPG? Tým si myslel, že príbeh je podradný, alebo hra je podradná. Žiaden príbeh nie je podradný, systém hry áno, ale príbeh nie. Príbehy sú tu na to, aby nám vydali svedectvo o časoch minulých, alebo aby nás niečo naučili. Preto čítam knihy, hrám hry - aby som sa naučil - "Pochopením minulosti nájdeš cestu do budúcnosti." a "Minulosť sa opakuje." - Z vlastnej skúsenosti viem, že je to pravda. Jo a DS2 by sem vzhľadom na spoločnosť podradnou nenazval - to máš ako s ľudským vývojom - Homo Habilis -> Homo Erectus -> Homo Sapiens -> Homo Sapiens Sapiens čiže Diablo 2 -> Dungeon Siege 2 - World of Warcraft.(Týmto myslím systém hry) Aj keď ani ja na to zrovna oslavné básne písať nemusím, ale podradným by som to nenazval.K tomu ostatnímu - to už je IMO silně OT - nechápu, proč se pořád snažíš aplikovat "příběhy" a zápletky podřadných cRPG na svět Planescape? Tím myslím, že mi uniká smysl