Stránka 4 z 29

Napsal: 23.2.2006 15:57
od Tokkar
Ještě se vrátím k rychlosti ovladání zbraně v IWD2 (3e DnD).

Obrázek
Tenhle obrázek ukazuje, že parametr rychlosti zbraň přinejmenším má definovaný a nastavený. Zbývá otázka do jaké míry je tento parametr využíván ve hře.

Konkrétně se jedná o obouruční sekeru, ale to by jistě mnozí z vás poznali i tak.

Napsal: 3.3.2006 15:09
od Ajantis
eeee, nevíte, jak vyřešit 6. komnatu s Klášteře černého havrana?
Je to ta s pavouky, kde se vine stezka a šlápnete-li mimo ni, spustí se kouzlo web. Cílem by dle toho mnicha mělo být "dojít na druhou stranu místnosti". Když ale po té stezce dojdu až ke dveřím na druhém konci místnosti, ty jsou zamčena a "nejdou běžným způsovem otevřít".
Pavoukly pozabíjet nelze, jelikož se respawnují v portálech na straně místnosti.

Napsal: 3.3.2006 15:09
od Frosty
AlmSiVi píše:Možná by šlo se pomocí cheatu dostat do tý lokace kam tě měl Hjollder převýzt,ale přece jenom je to cheat..V tomhle směru jsou IWD docela nedodělaný.
:?: No pokud běžně útočíš na spojenecké jednotky, tak se ti to pravda může zdát nedodělané :roll:

2 Ulenius: a neodpustím si - zálohovat, zálohovat, zálohovat :lol:

2 Ajantis. Taky jsem se tam zasekl. Nakonec jsem znechuceně použil návod a poté ještě znechuceněji všechny pavouky vymlátil. TOHLE je nedodělané.
Za chvilku se respawnovat přestanou.

Napsal: 3.3.2006 15:13
od AlmSiVi
Frosty:No já tim spíš myslim že ve hře nemáš vůbec možnost volby.

Napsal: 3.3.2006 15:18
od Ajantis
Frosty: Tak tomuhle se říká kvalitní logický rebus! :roll: Díky za radu!
Ty komnaty mi celkově přijdou dost odfláklé, většinu z nich řeším stylem pokus/omyl nebo na náhodu :-(

Napsal: 3.3.2006 15:21
od Frosty
AlmSiVi: Ano IWD je v tomto směru třebas oproti BG mnohem přímočařejší, ale stejně nějak nevím, kde by jsi v tomto případě chtěl mít možnost volby..
I když - jestli jsem tě dobře pochopil - chtěl by jsi vymlátit ten tábor (třeba při hře za evil)a přesto pokračovat dál..? Ano v tomhle je to trochu 'očesané', ale ber to tak, že Hjollder je prostě postava dobrá a pro další postup ve hře nutná - tedy evil postava by tu prostě ostrouhala 8-)
Ajantis_CG_thief píše:Ty komnaty mi celkově přijdou dost odfláklé, většinu z nich řeším stylem pokus/omyl nebo na náhodu :-(
Asi tak nějak, no. A takových věcí je v IWD2 viacero, což mě docela zklamalo :-? Ale tahle komnata konkrétně nejvíc.

EDIT: Ajantis: ad zabitý profesor - LOOOL :lol:

Napsal: 3.3.2006 15:25
od Ajantis
AlmSiVi: Nj, když zabiješ při přijímačkách na vejšku profesora, taky se dál nedostaneš :lol: I zlá postava se musí občas chovat "dobře", chce-li postoupit.
Ale aspoň by to ta hra mohla dát okamžitě vědět, žes udělal něco s dalším postupem neslučitelného, aby mohl hráč prostě nahrát starší pozici...

Frosty: u 1. komnaty jsem strávil několik minut zkoumáním těch klikyháků na zdi vlevo, zda z nich nejde poznat, kterou páčku mám zmáčknout v kterém pořadí, ale nerozluštil jsem to. Nevíš, zda to jde?
(Jinak by byla celá zkouška jen o náhodě/schopnosti vraždit nepřátele)

Napsal: 3.3.2006 15:34
od Frosty
2 Ajantis: No já podle těch 'hodnot' na té levé zdi ty páčky mačkal... Zleva do prava.(tedy ty 'klikyháky jsem četl zleva do prava) Celkem mě překvapilo, když se pokaždé objevili ti mniši. Ale vzhledem ke slovům toho mnicha, že když to zvořu, tak že začnu od začátku a od začátku jsem nezačínal..? tak jsem to považoval za normální :-?
Pravda nezkoušel jsem to zprava do leva..

EDIT: Ajantis: ad truhly a rolování - jj, já to naštěstí zjistil při opačném postupu, tedy vyndavání věcí z invu. Od té doby používám jen šípky 8-)

Napsal: 3.3.2006 15:46
od Ajantis
Frosty: Tak to je dobré, asi tu 1. místnost budu muset vyzkoušet znova... :think:

Teprve nedávno jsem objevil velmi nepříjemnou vychytávku- když přehazuju předměty třebas z postavy do truhly, tak při rolování shora dolů tím inventářem se mi neukáží všechny předměty, ale asi jen polovina. Druhá se objeví až při rolování zdola nahoru. Takže nejni nic jednoduššího, než takhle přijít o spoustu předmětů :cry:

Napsal: 5.3.2006 14:36
od Ajantis
Nepamatujete si, kde se dá v IWD2 najít ten Amulet soustředění, s jehož pomocí můžu vyvolat Šestku na hřbitově v Kuldaharu? (Si to od minula vůbec nepamatuju :-( )
Popř. když teď vyapdnu do džungle, budu se moci do Kuldaharu ještě vrátit? Díky,

Napsal: 5.3.2006 14:37
od Yachiko
Amulet je myslím niekde v Dračom oku a do Kuldaharu sa z džungle vrátiš zachvíľu... ;-)

Napsal: 5.3.2006 14:44
od khadgar
Ten amulet je vo štvrtom podlaží kde je aj ten yuan-ti kňaz a veľa efreetov. Amulet nájdeš v miestnosti s rozhádzaným zlatom a pokladmi(ktoré nemôžeš zobrať:)).

Napsal: 18.3.2006 14:58
od Ajantis
Obávám se, že mi nebugovost nevydržela dlouho :-/
Jsem ve 3. dni té časové smyčky, už jsem splnil vše, co je třeba k postupu do dalšího dne, zpřístupnila se mi možnost kliknout na ten symbol pro přechod do dalšího dne (prostě ten symbol, jako když jdete do další lokace)... Ale když na něj kliknu, nic se nestane. Prostě je to "kliknutí" neaktivní. Dá se to nějak obejít? :-?

Napsal: 19.3.2006 20:37
od Geralt
Ajantis_CG_Thief: z té časové smyčky nevede jiná cesta, než ji projít proti toku času. Nemůžeš-li projít do dalšího (resp. předchozího) dne, tak se obávám, že se dál nedostaneš.
Pro úplnost: během 3. dne jsi měl dojít na ostrov Pyra, shlédnout hru v amfiteátru a navštívit krále Lothara+vyslechnout jeho rozhovor s Venominem. Pak by nic nemělo bránit k přesunu do 4. dne. Jestli jsi všechno vykonal a stejně nemůžeš do dalšího dne, tak to asi musí nějaký bug.

iwd2

Napsal: 4.4.2006 13:20
od Gothmog
Mam problém koupil jsem si originalku od cd projektu ale nejde mně to spustit když se to načítá před začátkem tak se to kousne a dál to nejde
zkoušel jsem i nahrávat savy a dělá to to samí nevíte někdo co s tím