Nejasnosti a výzva
Moderátor: Sadako
Nejasnosti a výzva
Takže, již poněkolikáté jsem dohrál PS:T a prohlašuju, že je to moje nejoblíbenější hra, ale přesto je tu pár věcí které bych si rád zjistil.
1/Truchlící-za-stromy - bude mít vůbec někdy nějaký úspěch se záchranou stromů?
2/Baator je jediné místo kde lze potkat rudého abishaie?
3/To nejde dostat z Ilquixe (jmenuje se tak?) důvod špehování baatezu a nebo jsem měl nějakou vlastnost malou?
4/Tetování které má zvýšit míru regenerace je-li nošeno... vážně ji furt zvyšuje? S odolností 25 mě přišlo spíš, že ji snižuje.
5/V Pevnosti lítosti u krystalu je zvučný kámen, který říká, že praktická inkarnace zanechala předměty u podstavce, ty jsem ale nenašel. Jsou schované a nebo je to tím, že jsem tou dobou hrál sólo?
6/Existuje nějaká výše zkušeností nebo ne? Nad lvl 70 jsem se nedostal, takže nevím.
7/Čím je udán počet semínek které mě dá Ravel?
8/Koukal jsem se kdysi na soupis očí, kterých lze dosáhnout a viděl jsem seznamu "oko Vecny" .. možná je třeba nějaký mod, ale já ho nikdy nenašel (hraju jen s patchem) - jek ho lze získat?
9/Přednášející o Válce krve, lze z něj nějak dostat jak utekl z války?
10/Nikdy se mě nepovedlo Nodronovi sdělit že jsem ředitel rubikonu i když jsem ho nabral už před zničením kouzelníka. Čím to?
11/V skladišti v Dolní čtvrti - ty jeho majitelé (či kdo to je), lze s nimi nahodit nějaký hodnotnější rozhovor, než kdo jsi a co tu děláš?
12/Na konci hry můžete TO zničit zabitím jeho či svým (za pomoci čepele od Coaxmetala), splynout s ním, donutit ho aby se "sám zničil". ještě jiná možnost?
13/Lze získat Dhallovo brko nějak mírumilovně?
14/Co přesně je třeba na přesvědčení Vhailora že neexistuje?
15/Místnost pod nevěstincem - má smysl?
16/Jak použít svitek přání, když je TNO bojovník a hraje sólo?
17/Také vám blbne kouzlo Nebeská armáda?
18/*Kdo* je ten tvor, který při použití písma trýznění přidává do kotle "esenci lítosti" (omlouvám e, ale nevím jak jinak to popsat) ... Mírně mě připomíná Fella...
19/Třeba je to chyba u mně, ale tvůrce snů který dokončím u božích lidí... po vtupu do něj si prožiju sen... a pak nic.. žádné expy, bonusy... mám poocit, že jsem o snu s někým mohl mluvit, ale nevybavuju si s kým (Napadla mě jenom Kesai, ale ta ne a ne..)
20/Kdo že mě to zadá úkol "vybít podsigilí"?
Neočekávám že mě někdo odpoví na všechno, ale jiné české místo s vyšší koncentrací odborníku PS:T není, takže to zkouším tady...
A nakonec výzva - dokáže mě někdo - kdokoliv sdělit něco nového o čem ve hře nevím...? (mimo 20 výše uvedených otázek)
Díky lidem co si to aspoň přečetli... ale za každou odpověď jsem vděčný..
1/Truchlící-za-stromy - bude mít vůbec někdy nějaký úspěch se záchranou stromů?
2/Baator je jediné místo kde lze potkat rudého abishaie?
3/To nejde dostat z Ilquixe (jmenuje se tak?) důvod špehování baatezu a nebo jsem měl nějakou vlastnost malou?
4/Tetování které má zvýšit míru regenerace je-li nošeno... vážně ji furt zvyšuje? S odolností 25 mě přišlo spíš, že ji snižuje.
5/V Pevnosti lítosti u krystalu je zvučný kámen, který říká, že praktická inkarnace zanechala předměty u podstavce, ty jsem ale nenašel. Jsou schované a nebo je to tím, že jsem tou dobou hrál sólo?
6/Existuje nějaká výše zkušeností nebo ne? Nad lvl 70 jsem se nedostal, takže nevím.
7/Čím je udán počet semínek které mě dá Ravel?
8/Koukal jsem se kdysi na soupis očí, kterých lze dosáhnout a viděl jsem seznamu "oko Vecny" .. možná je třeba nějaký mod, ale já ho nikdy nenašel (hraju jen s patchem) - jek ho lze získat?
9/Přednášející o Válce krve, lze z něj nějak dostat jak utekl z války?
10/Nikdy se mě nepovedlo Nodronovi sdělit že jsem ředitel rubikonu i když jsem ho nabral už před zničením kouzelníka. Čím to?
11/V skladišti v Dolní čtvrti - ty jeho majitelé (či kdo to je), lze s nimi nahodit nějaký hodnotnější rozhovor, než kdo jsi a co tu děláš?
12/Na konci hry můžete TO zničit zabitím jeho či svým (za pomoci čepele od Coaxmetala), splynout s ním, donutit ho aby se "sám zničil". ještě jiná možnost?
13/Lze získat Dhallovo brko nějak mírumilovně?
14/Co přesně je třeba na přesvědčení Vhailora že neexistuje?
15/Místnost pod nevěstincem - má smysl?
16/Jak použít svitek přání, když je TNO bojovník a hraje sólo?
17/Také vám blbne kouzlo Nebeská armáda?
18/*Kdo* je ten tvor, který při použití písma trýznění přidává do kotle "esenci lítosti" (omlouvám e, ale nevím jak jinak to popsat) ... Mírně mě připomíná Fella...
19/Třeba je to chyba u mně, ale tvůrce snů který dokončím u božích lidí... po vtupu do něj si prožiju sen... a pak nic.. žádné expy, bonusy... mám poocit, že jsem o snu s někým mohl mluvit, ale nevybavuju si s kým (Napadla mě jenom Kesai, ale ta ne a ne..)
20/Kdo že mě to zadá úkol "vybít podsigilí"?
Neočekávám že mě někdo odpoví na všechno, ale jiné české místo s vyšší koncentrací odborníku PS:T není, takže to zkouším tady...
A nakonec výzva - dokáže mě někdo - kdokoliv sdělit něco nového o čem ve hře nevím...? (mimo 20 výše uvedených otázek)
Díky lidem co si to aspoň přečetli... ale za každou odpověď jsem vděčný..
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Nejasnosti a výzva
Nevim vše, PST jsem hrál zatím jen dvakrát, ale něco bych odpověděl:
1) ano, stav se za ním pokaždé když nabereš parťáka a přemluv ho, aby truchlícímu pomohl - seženeš-li dost lidí, stromy vyhrají
5) je tam tuším jeden deník, který po přečtení dá nové možnosti do rozhovoru s TO (možnost oživit před bojem všechny parťáky)
6) pokud vím, tak neexistuje. Ale jezdit až na levely 50+ už považuju skoro za úchylku :)
8) trochu si vzpomínám, že s okem Vecny jsem se někde potkal, ale už nevím kde.
11) asi ne
16) musíš se přeučit na mága - válečnické schpnosti ti zůstanou, takže pak stačí zajít do undersigilu a potřebných 12 levelů tam namlátit. Pokud hraješ válečníka sólo, tak se to ale nevyplatí (myslím, že lepší je mít nějaké 3 nebo 4 levely válečníka než jednou použít svitek)
20) myslím, že nikdo?
1) ano, stav se za ním pokaždé když nabereš parťáka a přemluv ho, aby truchlícímu pomohl - seženeš-li dost lidí, stromy vyhrají
5) je tam tuším jeden deník, který po přečtení dá nové možnosti do rozhovoru s TO (možnost oživit před bojem všechny parťáky)
6) pokud vím, tak neexistuje. Ale jezdit až na levely 50+ už považuju skoro za úchylku :)
8) trochu si vzpomínám, že s okem Vecny jsem se někde potkal, ale už nevím kde.
11) asi ne
16) musíš se přeučit na mága - válečnické schpnosti ti zůstanou, takže pak stačí zajít do undersigilu a potřebných 12 levelů tam namlátit. Pokud hraješ válečníka sólo, tak se to ale nevyplatí (myslím, že lepší je mít nějaké 3 nebo 4 levely válečníka než jednou použít svitek)
20) myslím, že nikdo?
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejasnosti a výzva
1) Jak říká Field Mouse. Mně tuším stačilo přemluvit tři parťáky.
2) Odjinud si je nevybavuju, ale ruku do ohně bych za to nedala.
3) Můžeš ho rozčílit natolik, že shodí převlek - jestli myslíš tohle. Jaký má *konkrétně* úkol, to jsem z něj nikdy nedostala, ale možná to ani nejde. Prostě je to asi něco blood war related.
.
5) Ano, pár věcí za jedním z podstavců k nalezení je - bohužel si už nevybavuju, za kterým. Když ale všechny podstavce pečlivě prozkoumáš, najdeš to. (Musíš kurzorem najet přímo na ten balík - stejně jako např. u náhrdelníku v Buried Village.)
.
7) Počet black-barbed seeds & charms, které od Ravel dostaneš, závisí na INT - nejvíc toho z ní dostaneš s inteligencí 17+. (Expy a bonusy za CELÝ rozhovor jsou odvislé od toho, jak moc Ravel lezeš do prdele, ale to jistě víš...)
8) Nejsem si jistá, jestli jsem na ně někdy narazila, ale podle googlených zdrojů občas oko Vecny vypadne z nějakýho toho zabitýho glabrezu v Undersigilu...
9) Možná to jde, ale mně se to nikdy nepovedlo. Je taky možný, že narazíš na vodítko někde úplně jinde, v úplně jiným rozhovoru... (U P:T jeden nikdy neví...)
10) Nemám ponětí. Zkoušel jsi zvyšovat staty/projel jsi všechny dialogový možnosti?
.
12) Můžeš sebe neho jeho vymazat z existence (chce to high WIS), sebe nebo jeho "ručně" zabít (s oživením jednoho, dvou, či všech společníků - anebo bez) - nebo ho přesvědčit (ať už vyhrožováním nebo argumentací) ke splynutí.
Other resolutions to the battle are not *known* to me...
13) IMHO ne.
14) Vysoký charisma a dobrá vyřídilka... Přesně si už nepamatuju, jak ten rozhovor probíhá, ale nakolik si to vybavuju, buď ho musíš přesvědčit, že je po smrti - anebo mu vysvětlit, že jeho mercykilling crusade (a tím pádem taky jeho existence) je samá kontradikce a nemá smysl. Nejsem si už 100% jistá, ale IMHO potřebuješ high INT, abys měl potřebný dialogový možnosti a high CHA, aby Vhailor zareagoval vyvanutím a nikoli útokem... Přesnější čísla tipuju tak kolem dvacítky...
15) Nikdy jsem na žádný nepřišla. (Krom toho, že je to cool místo k navštívení.)
16) viz. Field Mouse
17) Ne. Ale zatím jsem nehrála tu novou hi-res verzi.
18) Zajímavá otázka...
.
20) IMHO ti ten quest naskočí prostě tím, že tam vlezeš...
2) Odjinud si je nevybavuju, ale ruku do ohně bych za to nedala.
3) Můžeš ho rozčílit natolik, že shodí převlek - jestli myslíš tohle. Jaký má *konkrétně* úkol, to jsem z něj nikdy nedostala, ale možná to ani nejde. Prostě je to asi něco blood war related.
.
5) Ano, pár věcí za jedním z podstavců k nalezení je - bohužel si už nevybavuju, za kterým. Když ale všechny podstavce pečlivě prozkoumáš, najdeš to. (Musíš kurzorem najet přímo na ten balík - stejně jako např. u náhrdelníku v Buried Village.)
.
7) Počet black-barbed seeds & charms, které od Ravel dostaneš, závisí na INT - nejvíc toho z ní dostaneš s inteligencí 17+. (Expy a bonusy za CELÝ rozhovor jsou odvislé od toho, jak moc Ravel lezeš do prdele, ale to jistě víš...)
8) Nejsem si jistá, jestli jsem na ně někdy narazila, ale podle googlených zdrojů občas oko Vecny vypadne z nějakýho toho zabitýho glabrezu v Undersigilu...
9) Možná to jde, ale mně se to nikdy nepovedlo. Je taky možný, že narazíš na vodítko někde úplně jinde, v úplně jiným rozhovoru... (U P:T jeden nikdy neví...)
10) Nemám ponětí. Zkoušel jsi zvyšovat staty/projel jsi všechny dialogový možnosti?
.
12) Můžeš sebe neho jeho vymazat z existence (chce to high WIS), sebe nebo jeho "ručně" zabít (s oživením jednoho, dvou, či všech společníků - anebo bez) - nebo ho přesvědčit (ať už vyhrožováním nebo argumentací) ke splynutí.
Other resolutions to the battle are not *known* to me...
13) IMHO ne.
14) Vysoký charisma a dobrá vyřídilka... Přesně si už nepamatuju, jak ten rozhovor probíhá, ale nakolik si to vybavuju, buď ho musíš přesvědčit, že je po smrti - anebo mu vysvětlit, že jeho mercykilling crusade (a tím pádem taky jeho existence) je samá kontradikce a nemá smysl. Nejsem si už 100% jistá, ale IMHO potřebuješ high INT, abys měl potřebný dialogový možnosti a high CHA, aby Vhailor zareagoval vyvanutím a nikoli útokem... Přesnější čísla tipuju tak kolem dvacítky...
15) Nikdy jsem na žádný nepřišla. (Krom toho, že je to cool místo k navštívení.)
16) viz. Field Mouse
17) Ne. Ale zatím jsem nehrála tu novou hi-res verzi.
18) Zajímavá otázka...
.
20) IMHO ti ten quest naskočí prostě tím, že tam vlezeš...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Re: Nejasnosti a výzva
Díky vám oboum...! Prakticky tohle přesně jsem chtěl vědět... ;)
Jen zjistit tu osmnáctku...
Jen zjistit tu osmnáctku...
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Nejasnosti a výzva
9) Ano, podařilo se mi to, ale vážně nevím, co je k tomu třeba.
11) Ano, pokud jsi anarchista. (Zdroj)
14) Rozhovor o milosti a zbytečnosti spravedlnosti s charisma 21+, jinak zaútočí. (Zdroj)
19) To je normální. Též jsem nikdy nenarazil na nějakou další zmínku o snech.
20) Nepamatuju se, že bych to měl mezi questy. (A jestli, tak ti to nikdo nezadává. Maximálně ti o podsigilí poví ta stráž u vchodu.)
Zobrazit spoiler
Řekne ti, že se odtam dostal tak, že někoho zradil.
10) Musíš zabít Evil Wizard Constructa s Nordomem v partě. (Zdroj)Řekne ti, že se odtam dostal tak, že někoho zradil.
11) Ano, pokud jsi anarchista. (Zdroj)
14) Rozhovor o milosti a zbytečnosti spravedlnosti s charisma 21+, jinak zaútočí. (Zdroj)
19) To je normální. Též jsem nikdy nenarazil na nějakou další zmínku o snech.
20) Nepamatuju se, že bych to měl mezi questy. (A jestli, tak ti to nikdo nezadává. Maximálně ti o podsigilí poví ta stráž u vchodu.)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Elfoid Zkuřba
- Sigilan
- Příspěvky: 68
- Registrován: 8.3.2008 0:01
Re: Nejasnosti a výzva
Zdarec lidi, jen kdyz to tady prochazim po stopadesati letech tak me napada... nevite nekdo jestli se da na neco pouzit ta dlazebni kostka, pripadne ta ruka, kterou clovek najde a vypada jako by patrila NO?
sory za hacky, ale jedu na nemecke klavesnici
sory za hacky, ale jedu na nemecke klavesnici
Re: Nejasnosti a výzva
Zklamu, ale nejde... Je to jen předmět, který má přinutit hráče, aby se ptali, k čemu slouží.
Re: Nejasnosti a výzva
Ta ruka je tam podle mě hlavně k tomu, aby si hráč uvědomil, že NO na tom místě už někdy byl a přišel tam o ruku.
Dlažební kostka je asi jen tak pro zpestření hry.
Dlažební kostka je asi jen tak pro zpestření hry.
Re: Nejasnosti a výzva
nahodom ma napada, na tej ruke sa nenachadzaju nejake tetovania? mozes ich odniest tomu tattoo Dabusovi, a potom budes moct si nakupit nejake nove tetovacky
- Pandaren96
- Sigilan
- Příspěvky: 16
- Registrován: 1.5.2012 21:59
- Bydliště: Ostrava, nebo kdekoli, kam se dá ze Sigilu jít.
Re: Nejasnosti a výzva
15.) ta místnost je pouze k tomu, aby se tupá postava dozvěděla, že je 11(10 ) student, po prokecnutí všech krystalů se objeví deník doplněn, a nová možnost v kecání s FFG. Jinak je ta místnost podle mě k ničemu.
Stupidita je znakem SLABOSTI. Není NEPRAVEDLIVÉ, pokud je ZNEUŽIT ten, kdo sám zneužívá.
Re: Nejasnosti a výzva
Tak mě zajímá jak tam o tu ruku vlastně přišel? A ještě to mu pak asi dorostla že?
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.