Stránka 1 z 1

Věž klamu

Napsal: 30.1.2011 13:43
od Chmur
Ahoj. Hrál jste někdo vež klamu? Mám pár dotazů. Nevíte jak probudit zamrzlé nymfy? A pak ...zkoušeli jste porazit finálního šéfa - strážce krystalu...? Mě si celkem dává..Nevím jak na něj. Zda útočit na šéfíka či na krystal...Díky za radu.

Re: Věž klamu

Napsal: 30.1.2011 14:19
od Borg
Takže po celé věži jsou lektvary způsobující ohnivá zranění, jeden z nich by logicky měl nechat rozmrznout ty nymfy/u. A co se krystalu týče tak nejdřív musíš jít na strážce - ten má tuny ochran a já když jsem ho dělal na nějakém nízkém lvlu, tak jsem ho honil kolem dokola než mu zmizli ochrany a byl klid.

Re: Věž klamu

Napsal: 30.1.2011 15:54
od Chmur
Strážce zhynul. Nakonec jsem ho dal i na nejtěžší obtížnost, ale co s krystalem? Jeví se jako nepřátelská bytost, ale nejde zničit...Mám i Crom Fayer, ale nic, zbraně jsou neúčinné.... :-? Jsem zapastěnej v malý místnosti a nevím co dál...

Re: Věž klamu

Napsal: 30.1.2011 23:10
od Borg
Opět funguje oheň (asi zas nějaký ten lektvar?) každopádně buď nymfa nebo ten .. nevim kdo to byl dvě patra pod tebou to říkal...

Re: Věž klamu

Napsal: 10.2.2011 9:51
od Chmur
Věž klamu jsem úspěšně zvládl, nic moc jsem nezískal. Už jsem si myslel, že to mám za sebou a najednou ejhle....V Elfím městě v jednom z domů (teď si nevzpomenu v jakém) mě potká imp a praví, že by si se mnou rád pokecal jeho pán. Přenesu se do jakési jeskyně a tam je mé smrtichtivý Githianki mág a ne ledasjaký. Opravdový tvrďák. Neustále mu sundávám kouzelné ochrany, mlatí do něj Minsc s Cromem, posílám na něj Planetary, kostlivé válečníky, elementály atd. A on se drží, léči, dává mi na zadeček...Poradíte co s ním? Díky.

Re: Věž klamu

Napsal: 14.2.2011 14:11
od alibaba
Ten mág/válečník, myslim, že se jmenuje Ustrain je pěknej zmetek. Nevím, jestli není zabugovanej jako lich z tactics v přístavu. Na Ustraina nefunguje většina kouzel, dokonce ani 8. úrovně pierce shield, co snižuje odolnost. Chce to na něj true sigh, breach a pak jen mlátit mlátit mlátit. Určitě pomůže vyčarovat pár Mordekainových mečů, který ho zaměstnaj (není úplně chytrej hehe). Ten souboj je celkem na dlouho, no a když je konečně near dead, něco řekne ve smyslu, že teprve teď ukáže svou pravou sílu, vykouzlí pár koster, kompletně se vyléčí a můžeš sekat znovu :-D. Jinak na něj pokud si dobře pamatuju dobře fungoval kyj z modu item upgrade (fulcrum).

Nemá cenu na něj zkoušet uvěznění, na to je imunní a pak nemá cenu zkoušet kombo přeměna v mozkožrouta+time stop.

Re: Věž klamu

Napsal: 14.2.2011 18:30
od Razfallow
alibaba: To jsi hrál starou verzi, kterou vytvořil Sikret. Zkus tu poslední ode mne (verze 3.3.1).

Chmur: Pokud máš poslední verzi ToD, pak ti může pomoct snižení obtížnosti. Ustrain přestane používat některá kouzla, eventuality a pořadače.

Re: Věž klamu

Napsal: 14.2.2011 19:08
od Chmur
Nakonec jsem Ustraina zabil, ale je opravdu hodně těžký. Bohužel jsem si musel snížit obtížnost, protože na nejtěžší jsem se prostě nechytal. 30 000 EXP mi přijde za tohoto Githyanki opravdu málo.

Re: Věž klamu

Napsal: 26.2.2011 10:32
od Valiant
Tak páni, pridám sa k Razovi, čoby tvorcovi verzie nezávislej na IA. Naozaj verzia závislá na IA je tvorená predovšetkým Sikretom, a pokiaľ poznáte jeho taktiky, viac menej prevzaté z IA, tak toto logicky nebude iné. Razova verzia je trošku "ľudskejšia", a pobaví aj normálnejších hráčov, nie len powergamerov.

Za druhé - vo veži naozaj treba v rozhovoroch dávať pozor na to, čo sa tam hovorí. Ak to len trošku sledujete a nie len odklikávate, tak v nich nájdete všetko, čo potrebujete...:) A Chmur má pravdu - vo veži sa nedá získať okrem knihy, pre ktorú tam idete, nič zvláštne... Až na jeden meč...:) čo bol zamýšľaný ako náhrada Carsomyru pre bojovníka... Tak to bolo aj naplánované. Nejdete tam predsa za pokladmi (aj keď mnohí by chceli).

A k Ustrainovi - jeho jaskyňa je jeho elementárna planina, kde bol poslaný potom, ako ho premohli jeho vlastní ľudia. A čo sa týka skúseností za jeho zabitie - uvedomte si, že už sa blížite ku koncu SoA, a keby ich bolo viac, tak by ste nakoniec bojovali s Irenicusom na inom leveli, než tvorcovia zamýšľali. A ja som hru nechcel rozvážiť. Táto hodnota sa nezvýši ani po dokončení záverečnej časti TOD, na ktorej sa pracuje. Bohužiaľ. Treba vydržať a príde aj rozuzlenie s knihou. Viac zatiaľ neprezradím.

Re: Věž klamu

Napsal: 27.2.2011 12:41
od Jab
Budu se těšit na novou verzi (a zasenc třebas pomůžu s překladem). :) ToD je nejlepší quest mod "tam venku" pro BG2. Tak trochu se mu blíží jen "Dungeon Crawl". Btw jen doufám, že nová verze bude dostupná zadarmo. ;)

Re: Věž klamu

Napsal: 27.2.2011 17:58
od Valiant
Jab, no pomôcť zrejme budeš musieť... :-) s tvojím prekladom automaticky počítam. Inak anglické texty už sú hotové... Pracujeme momentálne na lokáciách a ich integrovaní do worldmapy... Z toho vyplýva, že na rozdiel od pôvodnej TOD verzie túto novú bude treba mať nainštalovanú už na začiatku a začať novou hrou... :roll: Ale s tým sa nedá nič robiť...

Apropó - zadarmo to určite bude. Nech sa už BWL deje čokoľvek, moja tvorba bude vždy zadarmo.

Re: Věž klamu

Napsal: 1.3.2011 11:19
od Gotrek
Existuje viac takychto quest modov ako Tower of Deception?..nevadilo by keby ich bolo treba spustat aj samostatne, proste iny quest, uz sa mi baldurs prejeda :-(

Re: Věž klamu

Napsal: 2.3.2011 15:18
od Valiant
Tažko povedať. Ak myslíš presne taký istý mód ako je TOD, len zasadený do iného prostredia, tak nie. Niečo podobné je Dungeon Crawl, ale to sa neodohráva vo veži a základná idea je trochu iná... Ak chceš, tak vyskúšaj a uvidíš sám. Potom budeš môcť aj porovnávať.