Modronské bludiště
Moderátor: Sadako
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Modronské bludiště
Je modronské bludiště náhodně generované nebo má pevný řád?
Žralok, který štěká, nekouše.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
No, jestli má smysl dělat si mapu. Zatím jsem vyzjistil, že je to čtverec 8×8. Ale nevím, jestli se ty dveře generují náhodně nebo jen podle obtížnosti.
V rámci jednoho dungeonu jsou dveře pevně dané, ale po jeho restartu nevím.
Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
V rámci jednoho dungeonu jsou dveře pevně dané, ale po jeho restartu nevím.
Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
Žralok, který štěká, nekouše.
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
drake127 píše:Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
Já myslím, že to bude víceméně náhodné s danými pravidly (na nejtěžší - 1x místnost s čarodějem, 1x Nordom).
Asi tam náhodou neexistuje třeba nějaká 2da tabulka s předdefinovanými bludištěmi, že?
hehehedrake127 píše: Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
více zde:D.Simpson - gamefaqs.com píše:
Although the place is randomly generated, it holds its form until
you reset it again. Therefore you may want to make a little map.
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/ ... ment_a.txt
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
The entire maze is an 8 x 8 block of rooms. The way that it is "randomized" is for certain doors to close, thus making for a different maze. Each room is considered a completely separate area, with 1301 in the top left and 1364 in the bottom right. You always enter the maze from AR13FY which connects to any room between AR1364 and AR1357.
The "Wizard Room" will always be entered from the "top" door (in the isometric perspective the "top" entrance is the one in the upper right), and Nordom's room will always be entered from the left.
drake127 píše:GenerateModronMaze()
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Já si mapu kreslím vždycky. Sice to zdržuje, ale modron maze je už tak dost frustrující. A bez ní je to přímo k posrání. Smysl to rozhodně má, zejména když je dungeon nastavenej na nejvyšší obtížnost...AlieN píše:Já myslím že je náhodné, ale kdesi jsem četl že má podobu čtverce, jen ty místnosti v něm mají nahodně generované vchody (chtělo by to nakreslit si mapu).
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
To jo, takový překvápko jako jsou tři konstrukty a skoro mrtvá parta je na umření (doslova).Cesare píše:Já si mapu kreslím vždycky. Sice to zdržuje, ale modron maze je už tak dost frustrující. A bez ní je to přímo k posrání. Smysl to rozhodně má, zejména když je dungeon nastavenej na nejvyšší obtížnost...
Žralok, který štěká, nekouše.
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Mě modron maze moc neba, ale bez Nordoma si neumím partu představit...
I když věci jako A Goody! nebo A Clue! mě pobaví vždycky...
A nahánět extra expy - to se občas musí...
Další hnusná věc (nekreslí-li si člověk mapu) je, když vám polovina družiny pochcípe, pak vás zabijou a pak jít do toho šílenýho bludiště hledat věci poztrácený z inventářů parťáků...
Hnus...
I když věci jako A Goody! nebo A Clue! mě pobaví vždycky...
A nahánět extra expy - to se občas musí...
Další hnusná věc (nekreslí-li si člověk mapu) je, když vám polovina družiny pochcípe, pak vás zabijou a pak jít do toho šílenýho bludiště hledat věci poztrácený z inventářů parťáků...
Hnus...