Stránka 2 z 2

Napsal: 29.4.2006 9:17
od Trandul
drake127:Takže? Ne?

Napsal: 29.4.2006 9:19
od Yachiko
Trandul: A čo tak spracovanie dát? ;-) Ber si príklad napr. z takého Frostyho...

Napsal: 29.4.2006 9:23
od Trandul
Yachiko píše:Trandul: A čo tak spracovanie dát? ;-) Ber si príklad napr. z takého Frostyho...
Díval sem se do spracování dat z BG2 a tam už nic neni a taky sem už dělal roby a hudební nástroje(na ty nástroje sem fakt neměl).
Taky mám IWD, ale to neznám tak dobře abych moh lcokoliv dělat.

Napsal: 29.4.2006 10:51
od nuke
Yachiko : Opíš nám zhruba ako také spracovanie vyzerá, neviem si to dosť dobre predstaviť...

Mám rozohratý PT a možno by som za určitých podmienok mohol dačo urobiť, teda okrem Ajantisových screenov.

Napsal: 29.4.2006 11:10
od Yachiko
Spraocanie vyezrá asi takto - otvotíš si príslušné súbory s predmetmi ( dialog.tlk ) cez ľubovoľný IE editor ( najlepšie je mať naraz otvorený SK a Infinity explorer ) a tiež excelovskú šablónu na tabuľku pre daný oddiel predmetov. A potom kpíruješ/prepisuješ dáta jednotlivých predmetov...

Napsal: 29.4.2006 11:17
od nuke
Yachiko : Takže vlastne ani nemusíš hru hrať ? Iba ju mať nainštalovanú ?

Napsal: 29.4.2006 11:35
od Yachiko
nuke: jj

Napsal: 30.4.2006 12:03
od Pan Bača
nuke: taky jsem hrál IWDII naposledy před lety... a nějaká data taky zpracoval... pokud vím, z IWDII ještě zbývají potvory a nějak se mi teď nedostává času a vlastně ani moc chuti. Musím počkat, až to na mě zase přijde :) takže když má něckdo touhu pomoci, zpracování dat je podle mě ideální... podle návodů to pochopí i jelito 8-)

Napsal: 12.5.2006 17:43
od Trandul
Nebo vidim že vám v BG2 sekci chybí mapy, mohl bych ty nejhlavnější vypreensceatnout, co vy nato?

Napsal: 12.5.2006 17:52
od drake127
Trandul píše:Nebo vidim že vám v BG2 sekci chybí mapy, mohl bych ty nejhlavnější vypreensceatnout, co vy nato?
Já jsem o mapách ještě nějak konkrétněji neuvažoval, ale napadlo mě hned pár problémů, nad kterými se musíme pozastavit.
a) Mapy jsou (v editoru) tmavé a ve hře dostávají úplně jiný nádech (a nejedná se jen o gamu, ale i o odstín).
b) popisky - tak jak jsou ve hře (BG2) a ještě jestli anglicky nebo česky? Popisky vlastní - potom co zpopiskovat a co ne.

Pokud by se típaly ve hře, pak by se musela nějak vyeliminovat parta - típ, přesun party mimo, típ, složení těchto dvou típanců ~ složité

Napsal: 16.3.2007 6:48
od Pan Bača
Zrovna jsem dostal záchvat nadšení a vzhledem k tomu, že jsem rozehrál Torment, chtěl jsem se podívat, jestli tady na stránkách něco o něm je. A prd! Ani žádné zpracování dat, nic! Copak na Sigilu není o tuto hru zájem, nebo je jen momentálně uložená k ledu, aby nezačala zahnívat?

Napsal: 16.3.2007 13:09
od drake127
Pan Bača píše:Zrovna jsem dostal záchvat nadšení a vzhledem k tomu, že jsem rozehrál Torment, chtěl jsem se podívat, jestli tady na stránkách něco o něm je. A prd! Ani žádné zpracování dat, nic! Copak na Sigilu není o tuto hru zájem, nebo je jen momentálně uložená k ledu, aby nezačala zahnívat?
Z nějakého (mě neznámého) důvodu je ohledně PST ticho po pěšině. Dokonce mě ani nikdo z týmu (čti Tokkar) neuhání, ať PST sekci udělám (což se o ostatních sekcích říci nedá).

Napsal: 16.3.2007 13:30
od Pan Bača
Aneb kovářova kobyla chodí bosa

Napsal: 16.3.2007 15:14
od Tokkar
Ale no tak draku. ;-)
Sám víš nejlépe, proč tě neuháním s PST. :naughty:

A za další. Já sám ještě PST nehrál a tudíž od samého začátku nechávám iniciativu na druhých. "Kupodivu" se zdá, že se ji nikdo neujímá.

Pokud by se ti do toho chtělo P.B., zkus hodně hlasitě křičet, třeba se najde někdo ze Sigil Teamu (except drake&MCZ) kdo to s tebou rozjede. ;-)

Napsal: 16.3.2007 15:53
od Pan Bača
Což o to, chuť by byla, i když se na mě řítí docela pěkná porce práce. Ale na oddych mezi ní by to bylo ideální :)

Takže: halooooooooooooo, je tady někdo, kdo by se začal věnovat zpracování dat z Planescapu??????????