Stránka 3 z 7

Napsal: 18.12.2005 10:12
od Jab
BGslayer píše:Ale o screenech sem to nevěděl... To se přiznávám, ale pokuď vím co sem hrál všechny ty mody, hodně jich používá portéty, které jsou asi tak na 6 web stránkách... Takže je pravda že by s tím moh bejt problém? s portréty? Samozřejmě si už nepamatuju kde sem je sehnal, takže nevím jak bych se jich ptal... Poradí někdo kromě kritického MCZ?
Můžete použít třebas nějaké z Nwn, Iwd a podobných her (Infinity Engine), za to vás nikdo trestat nebude (ať už za portréty nebo cokoliv jiného). Jináč používejte spíš ty věci, kde znáte autora, jehož se můžete optat na povolení.
Holt internet není jedna velká šťastná rodina. Ale zrovna co se týče těch portrétů, tak tam asi stačí nějaká základní opatrnost. Tj. nepoužívejte ty, které jsou v jiných modech.
Vždycky je lepší se zeptat tvůrce na svolení a pak ho uvést v readme (v poděkování). Tohle prospěje vám i jemu.
MCZ je sice kritický ale naprosto oprávněně, byl jen první, kdo vám to na rovinu řekl. ;-) Anžto chcete jít se svým modem "do světa", je třeba, abyste tím více dodržovali jistá pravidla. Ujišťuji tě, že moddeři naprosto nesnášejí, když je jejich dílo použito v cizým modu bez povolení.

Napsal: 18.12.2005 10:43
od BGslayer
Jab píše:
BGslayer píše:Ale o screenech sem to nevěděl... To se přiznávám, ale pokuď vím co sem hrál všechny ty mody, hodně jich používá portéty, které jsou asi tak na 6 web stránkách... Takže je pravda že by s tím moh bejt problém? s portréty? Samozřejmě si už nepamatuju kde sem je sehnal, takže nevím jak bych se jich ptal... Poradí někdo kromě kritického MCZ?
Můžete použít třebas nějaké z Nwn, Iwd a podobných her (Infinity Engine), za to vás nikdo trestat nebude (ať už za portréty nebo cokoliv jiného). Jináč používejte spíš ty věci, kde znáte autora, jehož se můžete optat na povolení.
Holt internet není jedna velká šťastná rodina. Ale zrovna co se týče těch portrétů, tak tam asi stačí nějaká základní opatrnost. Tj. nepoužívejte ty, které jsou v jiných modech.
Vždycky je lepší se zeptat tvůrce na svolení a pak ho uvést v readme (v poděkování). Tohle prospěje vám i jemu.
MCZ je sice kritický ale naprosto oprávněně, byl jen první, kdo vám to na rovinu řekl. ;-) Anžto chcete jít se svým modem "do světa", je třeba, abyste tím více dodržovali jistá pravidla. Ujišťuji tě, že moddeři naprosto nesnášejí, když je jejich dílo použito v cizým modu bez povolení.
No jasně chápu - já vim že se musím ptát na povolení ale když v menu nebo kdekoliv bude napsaný poděkování tomu autorovi tak sme mysleli ze jak rikas mu to jenom prospeje... :-) Okej něco s tím uděláme zas takovej problém to není... Ostatní je z IWD 2 a PST atd... takze to by neměl být problém... Dík

Napsal: 18.12.2005 11:16
od Vlasák
BGslayer: je to otázka korektnosti a etiky - fakt, že když použiješ něčí dílo, uvedeš autora v readme, tě ničím neospravedlňuje, protože nejdůležitější je vůbec vědět, zda si autor vůbec přeje, aby jeho práce byla používaná jinde.

Pokud tedy autor nemá u svého modu výslovně uvedené, že lze jeho součásti volně šířit a používat, pak je třeba se předem optat vždy.

Napsal: 18.12.2005 12:42
od BGslayer
Okej dik za informace ale mi to stejnak asi změníme... Ale s těma portrétama to bude horší... To už asi nepude moc změnit... :-?

Tohle mi napsali na blackwyrmlair:
Sir-Kill píše:I do not think that Chevar would mind. that is why he put it up.
Dívali ste se na ty ukázky těch novejch Areas? Líbí se vám těch prvních 5?
Jen abych věděl...

Napsal: 6.2.2006 11:08
od Asgard
Lidi, pokud ještě scháníte někoho, kdo by chtěl pomoct s tím módem, tak já bych mohl, mám sice zkušenosti s BGII - hlavne s vedlejšíma questama (dojete min. 20x).. ale nemam zkusenosti s módama....

Napsal: 7.2.2006 13:58
od BGslayer
Asgard píše:Lidi, pokud ještě scháníte někoho, kdo by chtěl pomoct s tím módem, tak já bych mohl, mám sice zkušenosti s BGII - hlavne s vedlejšíma questama (dojete min. 20x).. ale nemam zkusenosti s módama....
Co by si byl schopen dělat?? Hlavně sháníme někoho kdo to umí s kits!

Napsal: 7.2.2006 15:04
od Tokkar
JAk si vedete BGslayere?

Napsal: 7.2.2006 19:39
od BGslayer
Tokkar píše:JAk si vedete BGslayere?
No měli jsme menší zádrhel, ale teď už to zase valí, grafika je už hotová, questy skoro taky, zbývají ješte ty mini questy, musím udělat ikonky na mapu, předělat předměty z papíru do hry... Pak všechno zkontrolovat ale stejnak tam určitě zapomenu nějakou chybu... A bude to hotový, asi tak

Napsal: 7.2.2006 22:13
od Asgard
Kits neumim....leda alfa testera...nebo mě něco naučit...

MSN : asgard@seznam.cz
ICQ : 176907577

Napsal: 8.2.2006 12:21
od BGslayer
Hele potřebuju pomoct, dělám dialogy přes DLTCEP: chci dát do podmínky že když zabiju např. vůdce orků Dead("ORCMOD") pak se mnou ta osoba začne mluvit, jenže ono to píše že to nefunguje ale přitom podmínka je správná, nevíte kde je chyba?

Napsal: 8.2.2006 12:24
od BGslayer
píše mi to tuhle chybu:

Incorrect variable: GLOBALsprite_is_deadlwsemod (block #0:Dead(S:Name*)(81))
Top level condition was: Dead("LWSEMOD")

Napsal: 9.2.2006 11:47
od Vlasák
BGslayer píše:Hele potřebuju pomoct, dělám dialogy přes DLTCEP: chci dát do podmínky že když zabiju např. vůdce orků Dead("ORCMOD") pak se mnou ta osoba začne mluvit, jenže ono to píše že to nefunguje ale přitom podmínka je správná, nevíte kde je chyba?

píše mi to tuhle chybu:

Incorrect variable: GLOBALsprite_is_deadlwsemod (block #0:Dead(S:Name*)(81))
Top level condition was: Dead("LWSEMOD")
Zkoušel jsi to přímo ve hře? Mám totiž pocit, že tohle je "bug" v DLTCEP. Už si nevzpomenu, v čem (možná striktní požadavek na osmiznakovost proměnných či co... což by hrálo akorát do této situace, kdy trigger Dead() v podstatě volá trigger Global() na sprite_is_deadXXXXXX proměnné, které jsou vdžy dlouhými cancoury) ), ale tohle hlásí DLTCEP velmi často a ve hře to problém nedělá. I když je divné, že píšeš, že to někdy tuhle chybu hází a někdy ne...

Pokud ti to nebude fungovat ve hře, pak teprve hledej chybu. Zkrontroluj, zda jsi se neupsal v death variable (scripting name) .cre a zda ti teda lícuje s tím, co píšeš do Dead()...

Napsal: 9.3.2006 15:07
od BGslayer
Čau lidi, nemáte nějakej nápad na Quest, který byste rádi videli v našem módu PoF? Pokuď máte nápad pošlete mi ho na můj mail : slayer007@centrum.cz

Napsal: 9.3.2006 19:20
od BGslayer
Nevíte někdo co musím všechno udělat, když chci začínat někde jinde, třeba v tomto případě v Letohradu?

Napsal: 9.3.2006 19:33
od Razfallow
Jestli myslíš, kde hráč začíná hru, pak k tomu jsou
STARTARE.2da - obsahuje kód are, kde má hra začít a polohu obrazu v oblasti
a STARTPOS.2da - určuje polohu jednotlivých postav