Dungeon Siege a Dungeon Siege 2
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Black
- Sigilan
- Příspěvky: 336
- Registrován: 28.9.2005 17:04
- Bydliště: Pragl... I kdyz uz by to chtelo mozna zmenu...
- Kontaktovat uživatele:
2seven: tak v DS1/2 si muzes cist ty knihy a trosku se zajimat o dost fadni pribeh kterej je ale vselijakymi knizkami (stejne jako BG - myslim ty knizky ne pribeh...:) ) tak se na to muzes vybodnout a jet to jako diablo... kdo to resi? - jak sam rikas muzes to vklidu odklikat... :)
Ticha kocka brehy mele...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Black: Mně se na D1 i D2 líbí to, že příběh je tam zajímavý, přitom textově a dialogově zajímavý - pořád víš kam jít a co dělat.
V DS 2 je to takové... divné. Prostě pořád jdu dopředu a všechno kolem vraždím, ale jsou tam pasáže, kdy ani netuším, proč to vlastně dělám - příliš mnoho meziher, které ale skončí dřív, než je nutné se o ně zajímat - heh, nevím moc dobře, jak to vlastně popsat
Ale nějak mě to nebaví... Navíc ty "dialogy" co vedou členové družiny jsou k smíchu i pláči zároveň )) ještě že to jde odklikat - se slzou v oku jsem vzpomínal na hirelingy z D2 a teprve teď jsem ocenil, jak je dobře, že nic neříkají
V DS 2 je to takové... divné. Prostě pořád jdu dopředu a všechno kolem vraždím, ale jsou tam pasáže, kdy ani netuším, proč to vlastně dělám - příliš mnoho meziher, které ale skončí dřív, než je nutné se o ně zajímat - heh, nevím moc dobře, jak to vlastně popsat
Ale nějak mě to nebaví... Navíc ty "dialogy" co vedou členové družiny jsou k smíchu i pláči zároveň )) ještě že to jde odklikat - se slzou v oku jsem vzpomínal na hirelingy z D2 a teprve teď jsem ocenil, jak je dobře, že nic neříkají
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Prave som to hral. Je to blbost, ale je to celkom navykove. Navykovost je ale asi sposobena tym, ze su RPG suchoty. Kazdu chvilu umieram, hocaka k*k*tina ma zabije. Pridem k velkej jasterici a ona ma odjebe. Respawnem sa, dobehnem k nej cez polovicu mapy (obrazne povedane), ona ma znovu zabije. Toto sa zopakuje 5 krat a ja uz vazne stracam nervy. Tato akoze narocnost je primitivna, primitivna, primitivna!!!
Autori ocividne nepochopili co by mala znamenat narocnost v RPG hre. Nie je to, ze ku mna doleti prerostly komar a odjebe ma. Ja by som tych autorov postrielal.
Myslim si, ze aj DS1 bolo lepsie ako toto. DS1 sa na nic netvarilo. DS2 sa tvari, ze je to rubacka s "pribehom" a "questami".
Autori ocividne nepochopili co by mala znamenat narocnost v RPG hre. Nie je to, ze ku mna doleti prerostly komar a odjebe ma. Ja by som tych autorov postrielal.
Myslim si, ze aj DS1 bolo lepsie ako toto. DS1 sa na nic netvarilo. DS2 sa tvari, ze je to rubacka s "pribehom" a "questami".