Stránka 15 z 19

Napsal: 20.8.2007 10:43
od sevencreature
Vallun: 4? Já měl za to, že 4 je ještě horší (resp. fanoušky série hůře přijímaná) než 5? :think:

Kromě hraní dema jsem se k 5 nedostal a nějak se mi do ní po pravdě řečeno ani nechce...

Napsal: 20.8.2007 11:13
od Vallun
7c - máš pravdu, že HIV je považováno za vyděděnce, ale mne se prostě líbí:)

Napsal: 20.8.2007 11:13
od Morty
III a V sa nedaju porovnat... obe su u mna na vyssich prieckach, ale su to akoby rozdielne hry... imho je to dane tym posunom v case medzi vydanim a implementovanim novych prvkov do HoMaM V...

Napsal: 20.8.2007 23:10
od Vanda
Vallun píše:
Vanda píše:Tak hraju zase tento týden pětku a celkem mě taky baví. V pětce se mi nejvíc líbí rasy Elfové, Necromerceři a Dungeon. I když vím, že si lidi stěžují na přeplácanost, tak já jsem asi fakt nenáročná.
No především ta hra je hodně náročná na HW a to mnohdy poněkud zbytečně:( a dále se nezapře ruská bojarská atmosféra a to mi prostě k HoMaM nesedí:)
Tak můj počítač se taky občas netváří nadšeně a trochu nestíhá, zvlášť když už je to parádně rozehrané. Jinak tam tu ruskou bojarskou atmosféru nevidím, asi jsem žádné bojary nikdy neviděla. Já osobně se u té hry bavím. Ať už necromercerů, tam se mi hodně líbí jednotka duchů, ty jsou jak z Pána prstenů nebo ta jednotka v dungenu (krvavá pana - tuším), když po zabití sebou tak pěkně pleskne obličejem k zemi.. ;-) Já osobně můžu díly 3-5 všechny. Na každém se mi líbí něco jiného. Na pětce je spoustu dobrých vychytávek. Jen co jsem ještě neobjevila, jestli má vůbec nějakou karavanu a jak rozdělit jednotky. :think:

Napsal: 21.8.2007 11:46
od sevencreature
Rozdělování jednotek se dělá mám dojem tak, že přetáhneš skupinu a držíš při tom stisknutý Shift. Takhle to fungovalo i v předchozích verzích, ale zároveň tam bylo v GUI i speciální tlačítko (které asi používal každy :-) ), které v 5. dílu není (soudím pouze podle dema).

Napsal: 21.8.2007 13:01
od Bhaall
Karavana je prej v datadisku...

Napsal: 22.8.2007 11:27
od Valgard
Karavana funguje normálne v hre. Keď kliknete v meste na nákup jednotiek, tak po ľavej strane je menu, kde sa dajú zobraziť obsadené budovy s jednotkami a tam sa dajú nakúpiť. Tak isto sa dá nakupovať aj v iných hradoch. Ak takto z jedného mesta nakúpite jednotky v budovách, alebo v iných mestách, tak sa automaticky vydajú ako karavána smerom k mestu z ktorého ste ich nakúpili. Čas za ktorý dorazia závisí na vzdialenosti. Podmienkou ale je, aby boli čisté cesty. Občas keď je týždeň nejakej jednotky, tak ich nahádže aj na vyčistené cesty a tak vám zablokujú cestu pre karavánu. Takže občas je to treba prečistiť.

Jednotky sa delia cez shift, tak ako písal 7c. Ak máte originálku, tak všetko (rozdeľovanie jednotiek aj karavány) je popísané v manuáli :).

Napsal: 23.8.2007 0:28
od Vanda
Aha díky. Jinak manuály obvykle čtu, až když mě někdo doporučí, že si mám přečíst manuál. :oops: Nějak na něj zapomínám, pročetla jsem si snad jen manuál u Baldurs gate, kde se to doporučuje už přímo v brožuře. ;-)

Heroes

Napsal: 31.8.2007 13:15
od Javor
Na začátku Heroesů IV se v intru spolu řežou elfské a barbarské armády a v momentě, kdy se do sebe pustí Gelu a Kilgor (?), dojde k apokalypse. Jak říká vypravěč, a Meč mrazu a Zkázy se blabla.... Problém ovšem je, že já si na žádný Meč mrazu nepamatuji. Je to artefakt z dvojky, či mi nebo tvůrcům něco zásadního ve trojce uniklo? :think:

Napsal: 2.9.2007 12:15
od klaymen
javor: zrejme to bude nieco z Heroes chronicles - kampani, ktore 3DO vydali po Shadow of Death, ktore sa ale nestretli s uspechom, lebo neprinasali nic nove

Napsal: 2.9.2007 13:52
od Javor
bonusweb píše:8. The Final Chapter: The Sword of Frost
Jo, to vypadá jako ono. Zvláštní, nikdy jsem o tom neslyšel. Díky za info.

Napsal: 7.9.2007 13:21
od klaymen
ako som si to tu cital, tak som narazil na tu debatu o Confluxe

ja osobne zastavam ten nazor, ze Conflux je jedna obrovska dysbalancia

tu mate dovody:
-phoenixovia su sakra rychli, pokial nebojujete proti azurovym drakom alebo proti podobnym priseram, tak VZDY mate prvy tah, navyse ich mate 4 za tyzden a po ich celkovom zniceni sa este nejaki zasa zrodia naspat
-3 alebo 4 jednotky su imunne proti armageddonu, cize ak Conflux ziska gral, tak vdaka gralovej budove (Polarna Ziara - anglicky nazov si napamatam, lebo som za nich hraval len minimalne) nemaju superi uz vela sanci - gralova budova dava schopnost hrdinom naucit sa VSETKY kuzla co existuju, navyse v spolupraci s magickou akademiou (moznost naucit sa vsetky 4 druhy magie) maju vsetky kuzla na experta (s hrdinom kuzelnikom, lebo ma lepsie staty ako ini hrdinovia - 3 spell power a knowledge, to nikto iny nema a bojovy hrdina sa IMHO neoplati), tak superi maju sancu len vtedy, ak:
-najdu Armageddon's blade (napr. v dracej utopii) - imuntia proti armageddonu
-najdu Orb of Inhibition - nikto nemoze kuzlit, vtedy napr. taky barbar alebo fortressak mozu kuzelnika confluxu rozobrat ako zavodny bickyel
-Recanter's cloak - znemozni pouzivat kuzla urovne 3 a vyssej

inac superovia Confluxu vela sanci nemaju

cize pri vybere hradu su 2 moznosti:
-lahko vyhrat
-NEvybrat si Conflux
(samozrejme ak super nebude Conflux, ale to uz je o inom)

Napsal: 7.9.2007 13:25
od Vallun
klaymen - o které verzi HoMaM se bavíme?;)

Napsal: 7.9.2007 13:36
od klaymen
Conflux je len v Heroes 3, konkretne v datadiskoch Armageddon's blade a Shadow of Death

Napsal: 7.9.2007 13:55
od Vallun
klaymen píše:Conflux je len v Heroes 3, konkretne v datadiskoch Armageddon's blade a Shadow of Death
datadisky neznám, ale velmi podobně se nazývá i jedno kouzlo (Confusion), tak jsme si nebyl jist, jestli to není nějaký nick pro něj:)