Nevšední screenshoty
Moderátor: sevencreature
No ja s tým nejaký problém nemám, grafika W3 sa mi páči veľmi a to aj vďaka svojej "kockatosti" ( som úchyl ja viem ), je to taká správna fantasy úchylná grafika a akékoľvek zmeny by som rozhodne neprivítal. S neprehľadnosťou problémy nemám resp. pri veľkých bojoch mám, ale nie sú spojené s uhlom kamery a terénu
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Hehe - to byla právě ta chybyčka v AI. Ač na Tyrande neútočili (byla skrytá ve stínu), tak se kolem ní nabalili všechny jednotky co běhali poblíž a ve chvíli kdy přibíhal Archimond jsem vypil lektvar nezranitelnosti, načež se jednotky co byli nejblíže mě obrátili a chtěli odejít, jenže to jim nedovolovali jednotky za nimi a ty golemy vlevo zase bloknul Archimod, který se chtěl dostat ke kruhu :D Pokud by tam nestála (a jednotky kolem ní OC), tak hra končila 12 vteřin před vypršením limitu, neb na vteřinu přesně tam takto Archimond vždy doběhl.Arian píše:Frosty: Není kruh moc trochu míc na sever? Čím to, že se ti tam nemohli dostat?
A ke grafice - s tou skutečně problém nemám K ne/přehlednosti - s tou také ne Právě že při velkých bitkách je ten skoro kolmý pohled nutný, jinak by se v tom skutečně nešlo orientovat.
2 MCZ - já tedy nevím, ale každou jednotku co tam je dokáži bezpečně identifikovat :) Jediné co tě může mást je ten houf smrtonošek a malinký renonc asimilace Archimondovi nohy jedním golemem
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Frosty: na rovinu - neznám všechny jednotky w3, nestrávil jsem u něj snad ani 10 hodin, ale můžu ti říct, že když se podívám na ten screen, dokáži rolišit maximálně ta válečná vozítka dole; nemám páru, co by mohlo být ot oranžové vpravo, jestli to je člověk ve zbroji, nějaká stvůra nebo třeba klaun. O tom obrovském, efektovém polygonovém fleku uprostřed ani nemluvím . Já prostě nevím, jeslti to je jedna jednotka, dvě nebo deset a v tom vidím zásadní problém, za což by měli designéři viset . To nemám nic proti ulítlejší grafice, považuji ale prostě za nešťastné, že je nadřazována přehlednosti, ona 3d grafika je ve strategiích/izometrikcých hrách obecně hodně problematická. Kdysi o tom v levelu napsal pěkný komentář Rybka (stručně co si pamatuji poznámky o možnostech lidského mozku, co se týče vnímání prostoru - zde problém rotace kamery v mnoha hrách (zrovna tohle ve w3 není, vím) - záměna světových stran, najednou je nepřítel nahoře a ne dole a kde jsou ty kasárny, vždyť byly napravo atd...). Pro srovnání screen z SC, jasně, pokuď jsi nehrál nevíš, co která jednotka dělá, ale troufám si tvrdit, že i když jsi hru nehrál, rozeznáš stíhačky, budovy i pozemní jednotky i počet kolik jich je a to jako laik (teď teda nevím, zda-li jsi SC hrál). Já jako laik tedy určitě nepoznám totéž na screenech z W3...
A když už jsme u těch Blizzardích her a screenů, našel jsem něco doslova kouzelného - screeny z alpha a beta verzí StarCraftu . Zvlášť ty aplha screeny stojí za to , docela by mě zajímalo, kolik toho z alpha verze do té finální zůstalo; no, grafika určitě ne .
A když už jsme u těch Blizzardích her a screenů, našel jsem něco doslova kouzelného - screeny z alpha a beta verzí StarCraftu . Zvlášť ty aplha screeny stojí za to , docela by mě zajímalo, kolik toho z alpha verze do té finální zůstalo; no, grafika určitě ne .
Naposledy upravil(a) MCZ dne 12.11.2006 14:36, celkem upraveno 2 x.
MCZ: Vôbec si nemyslím, že by to bolo prehľadnosti, mne ten screen zo Starcraftu nejak prehľadný nepríde. Odhliadnúc od toho, že sa mi jeho grafika výnimočne nepáči. Ja rešpektujem to, že sa vám grafika W3 páčiť nemusí rovnako ako mne sa nepáči grafika SC, ale nemyslím, že by ste preto mali hľadať nejaké logické zdôvodnenia
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Mě ten screenshot příliš matoucí nepřipadá, ve W3 jsou jednotky hodně rozdílné (vzhledem i schopnostmi) a velmi rychle si zapamatuješ co která umí. Nepochybuju o tom že když jsi poprvé sedl ke SC tak jsi taky netušil co se na obrazovce děje. Ano, souhlasím s tím že není moc dobře poznat kolik je tam jednotek od jednotlivých druhů, ale tohle je taky jedna z největších bitev v kampani W3 (a s největšími jednotkami) - když se ve Starcraftu potká skupina 5ti Carrierů, 12ti Scoutů, a pár dalšíchi podpůrných jednotek (Arbitery, Observery) s armádou Zergů (Mutalisky, Scourge, atd.) tak nastane takový chaos že by se v něm taky nikdo nevyznal
Mě se ta komiksová grafika W3 hodně líbí, je to jediná 3D strategie která graficky nijak zvlášť nestárne - pokud se ti nelíbí teď tak by jsi ji odsoudil i před 5ti lety
A k té volné kameře - naprostá většina vývojářů pochopila že volná kamera je zbytečně matoucí kravina a tak mají kameru napevno umístěnou v klasickém izometrickém pohledu. Jakékoli další hýbání s ní je možné, ale ne nezbytné (prostě jen efektní vychytávka když se chceš na tu hnusnou obludu podívat zblízka a z jiného úhlu ). To platí jak pro W3 tak i všechny strategie jaké jsem od té doby hrál.
ad alpha verze: masakr
Mě se ta komiksová grafika W3 hodně líbí, je to jediná 3D strategie která graficky nijak zvlášť nestárne - pokud se ti nelíbí teď tak by jsi ji odsoudil i před 5ti lety
A k té volné kameře - naprostá většina vývojářů pochopila že volná kamera je zbytečně matoucí kravina a tak mají kameru napevno umístěnou v klasickém izometrickém pohledu. Jakékoli další hýbání s ní je možné, ale ne nezbytné (prostě jen efektní vychytávka když se chceš na tu hnusnou obludu podívat zblízka a z jiného úhlu ). To platí jak pro W3 tak i všechny strategie jaké jsem od té doby hrál.
ad alpha verze: masakr
Naposledy upravil(a) AlieN dne 12.11.2006 14:44, celkem upraveno 1 x.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že MCZetův herní zkušeností podpořený názor, že mu grafika W3 přijde nepřehledná, je naprosto logické zdůvodnění.
Osobně jsem to nehrál, jen viděl na velkém plátně kdysi na Invexu nějaký W3 turnaj a tento styl grafiky mi hrubě nesedí.
Ovšem největší strategický úlet ohledně grafiky/ovládání, co jsem viděl, je Haegemonia - naprosto volný vesmír, ve kterém můžete jakkoliv rotovat a jednotky pouhým kliknutím posílat ve směru všech 3 os - to vše na ploché obrazovce.
Osobně jsem to nehrál, jen viděl na velkém plátně kdysi na Invexu nějaký W3 turnaj a tento styl grafiky mi hrubě nesedí.
Ovšem největší strategický úlet ohledně grafiky/ovládání, co jsem viděl, je Haegemonia - naprosto volný vesmír, ve kterém můžete jakkoliv rotovat a jednotky pouhým kliknutím posílat ve směru všech 3 os - to vše na ploché obrazovce.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Z toho důvodu bych rád někdy zkusil Homeworld - zhruba stejný princip, ale prý se ovládá výborněAjantis píše:Ovšem největší strategický úlet ohledně grafiky/ovládání, co jsem viděl, je Haegemonia - naprosto volný vesmír, ve kterém můžete jakkoliv rotovat a jednotky pouhým kliknutím posílat ve směru všech 3 os - to vše na ploché obrazovce.
/tohle už je solidní OT, chtělo by to přesunout do threadu W3, a nebo rovnou do nějakého samostatného/
Ta SC alfa je naprosto luxusní! Jinak ty lasery u goliášů v betě se mi opravdu líbí. Ani nemlvím o těch výkrutech, které tam střihají scouty - mlask!
k přehlednosti. Já s MCZetem souhlasím, páč ta bitka z W3 mi přijde nepřehledná přestože W3 jsem dohrál. Srovnávat přehlednost warcraftu a sc mi vůbec nesedí, protože i když se v sc sejde to, co vyjmenoval alien, tak člověk asi na první pohled nepozná, že vidí 5 carrierů a 12 scoutů, ale vidí prostě pár carrierů a houf scoutů - rozeznatelné naprosto precizně. Pokud nad nimi lítá arbitr, nebo dva, tak nevidím problém, protože ten je tuším vždy navrchu. Nezavrhuji 3d ve strategiích obecně, protože třeba v cc:generals je vyřešena skvěle a přehledně, ale W3 podle mě přehledný moc není (netrdím, že vůbec, ale ve srovnání se sc, nebo s generals...).
k přehlednosti. Já s MCZetem souhlasím, páč ta bitka z W3 mi přijde nepřehledná přestože W3 jsem dohrál. Srovnávat přehlednost warcraftu a sc mi vůbec nesedí, protože i když se v sc sejde to, co vyjmenoval alien, tak člověk asi na první pohled nepozná, že vidí 5 carrierů a 12 scoutů, ale vidí prostě pár carrierů a houf scoutů - rozeznatelné naprosto precizně. Pokud nad nimi lítá arbitr, nebo dva, tak nevidím problém, protože ten je tuším vždy navrchu. Nezavrhuji 3d ve strategiích obecně, protože třeba v cc:generals je vyřešena skvěle a přehledně, ale W3 podle mě přehledný moc není (netrdím, že vůbec, ale ve srovnání se sc, nebo s generals...).
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: hrál (a dohrál) jsem i SC a přehlednost mi skutečně nedělala potíže jak tam, tak ve W3. Ale pokud většinu z těch jednotek na tom screenu neznáš a neviděl jsi (či si za ni nehrál) pořádně ani jednu z nich samostatně, tak chápu, že to může být trochu maglajs...
Ale jak píše AlieN - je to nejmasovější mise ve hře (při běžném útoku toho chodí někdy i víc a to do toho nepočítám své jednotky.
Nepřehledné to začne být teprve ve chíli, kdy stráž legie sešle ohnivý deštík, do toho arcimág začne házet vlny, kněžka hvězdopád a okolo všudypřítomný jedovatý opar z hnusů a povozů těl... TO je potom teprve ta pravá Reign of Chaos
Ale jak píše AlieN - je to nejmasovější mise ve hře (při běžném útoku toho chodí někdy i víc a to do toho nepočítám své jednotky.
Nepřehledné to začne být teprve ve chíli, kdy stráž legie sešle ohnivý deštík, do toho arcimág začne házet vlny, kněžka hvězdopád a okolo všudypřítomný jedovatý opar z hnusů a povozů těl... TO je potom teprve ta pravá Reign of Chaos
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Tak když už jsme u toho Warcraftu: http://sweb.cz/MarkHrdina/Clipboard01zu.jpg
zřejmě má největší (asi ne nejsilnější) armáda ve hře - což ale opět nahrává MCZovi, že souboje ve W3 jsoupočtem jednotek opravdu titěrné
zřejmě má největší (asi ne nejsilnější) armáda ve hře - což ale opět nahrává MCZovi, že souboje ve W3 jsoupočtem jednotek opravdu titěrné
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Ta moje má 4*12, tedy 48 jednotekYachiko píše:No??? A teraz je väčšia ktorá?
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Cha sice trochu pozdě, ale přece.Firkraag píše:Tohle mi napsal jeden polák na Caromu: http://sweb.cz/petrxhanc/carom.JPG
Nevíte co to znamená?
Doslova: česká mluva je gumová
Přeloženo: Čeština je ohebný jazyk
Cos mu to vykládal?
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Tak - rozhodl jsem se, že učiním přítrž dohadům o tom, zda je - či není W3 přehledný a ...
... je fakt, že se někdy může stát orientace v něm 'trochu komplikovanou'
Ale skutečně se v tomto případě nejedná o běžný standard ;) Popravdě jsem si dal hodně záležet na co největším počtu přítomných jednotek (zdaleka nebyli všechny) a jako třešničku na dortu potom použil hvězdopád
Jen mě mrzí, že tam není žádná vzdušná jednotka... Ještě tak 4 frostwyrmové, 6 gargoilů a byl bych spokojen
... je fakt, že se někdy může stát orientace v něm 'trochu komplikovanou'
Ale skutečně se v tomto případě nejedná o běžný standard ;) Popravdě jsem si dal hodně záležet na co největším počtu přítomných jednotek (zdaleka nebyli všechny) a jako třešničku na dortu potom použil hvězdopád
Jen mě mrzí, že tam není žádná vzdušná jednotka... Ještě tak 4 frostwyrmové, 6 gargoilů a byl bych spokojen
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...