Stránka 6 z 10

Napsal: 5.3.2006 22:21
od MCZ
7c: optika jde ještě přidělat na kuši

Jinak GEP určitě vyzkoušej - už jen pro ten pocit, když vystřelí neúprosnou řízenou střelu :twisted: .

Jak psal raider, Hong Kong je tak polovina hry, můžu říct, že to lepší teprve přijde - některé levely později jsou skutečně parádní (co si vzpomínám, jaderné silo nebo tovární komplexs boty).

Napsal: 5.3.2006 22:21
od raider
Raz som to hral tak ze od zaciatku som sa zameriaval na enviromental training...a na vyssich urovniach uz vesty vydrzia dost dlho.Vacsinou mi stacilo pouzit iba thermoptic camo-tu vecicku co cloveka spravi neviditelnym a tak som sa vyhol vacsine protivnikom.
A co sa tyka zbrani,najlepsie je zamerat sa na 1-2 zbrane(najlepsie toho isteho skillu) ,to uplne postaci.Zvysok inventara som mal zaplneny vestami.
MCZ:to silo bolo dobre ,mne sa este dost pacil mesto Pariz a Katedrala Templ. rytierov.

Napsal: 5.3.2006 22:31
od Frosty
raider píše:MCZ:to silo bolo dobre ,mne sa este dost pacil mesto Pariz a Katedrala Templ. rytierov.
Jj, taky je tam perfektní muzika 8-)
K těm zbraním v invu - eh - no - co si dobře vybavuji, tak v můj standardní inventář vypadal zhruba takto: sniperka, pistole, útočná puška, dračí zub, GEP - no a pak už jen 3 druhy granátů + nějaké energočlánky a lékárny 8-)

Napsal: 5.3.2006 22:35
od MCZ
Já si teda většinu levelů pamatuji jen mlhavě, přeci jen to není včera, co jsem de dohrál (ne že bych se chystal si to zopakovat 8-) ).

Napsal: 5.3.2006 22:43
od sevencreature
MCZ: Jasně že jsem GEP vyzkoušel :-) A vypadá vážně skvěle (vizuálně i funkčně) 8-)

raider: Jj, vesta, hazmat, camo i rebreather jsou super věci :-P A stačí jen ivestovat pár skillpointů.

Frosty: Jo, hudba je v DE skvělá. Jinak výbavu mám zhruba co ty, jen místo pušky brokovnici (kterou začínám vylepšovat moduly) a místo GEP všechno možné :-)

Napsal: 5.3.2006 22:44
od raider
Som zvedavy ako dopadol Vas brat Paul Denton.Zbabelo ste zdrhli cez okno a nechali ste ho zomriet ;-) ,alebo ste s nim bojovali az do konca? A tym padom sa Paul dozil konca hry.

Napsal: 5.3.2006 22:49
od sevencreature
raider: Zatím je živý a zdravý :-) Ale bylo to teda nefér - nekonečně vojáků :-x Nakonec jsem to loadnul a nechal se "zabít" co nejdřív, abych ušetřil munici a energii :mrgreen:

Napsal: 5.3.2006 22:51
od MCZ
raider: ono ho šlo nějak zachránit? ehm ehm :mrgreen: ...

Napsal: 5.3.2006 22:54
od raider
MCZ: slo..len si nesmel zdrhnut cez okno,ale si musel ostat a bojovat.
sevencreature:to ze Paul moze aj prezit som zistil az ked som to hral treti krat :oops: ...prve dva razy som usiel oknom a chytili ma az pri vychode z metra

Napsal: 5.3.2006 22:58
od Frosty
No u mě to bude tak rok od posledního dojetí, ale zopakovat to plánuji :-)
Většinu lokací si ještě celekm dobře pamatuji - ale asi už bych nedal dohromady jejich přesnou posloupnost..
Co mě ale vždy velmi bavilo, bylo poslouchání za dveřmi. To se panečku člověk dozvěděl věci :lol: No a potom všudypřítomné bonbonky jako třeba vzkazy s čísly účtů, 'tajné' skrýše atp.
No a když už jsme u těch vedlejších postav - jak jste naložili s šéfem Unatca..? :think: - eh - asi blbá otázka :lol:
Á co v letadle s 'Aničkou' ..? :twisted:

EDIT: raider: tak to já ji poslal do věčných mechišť už v letadle :twisted: - a ejhle hafo expů za info od Lebeděva (?) :angel:

Napsal: 5.3.2006 23:05
od raider
No sef UNATCO Manderley dopadol presne tak ako si zasluzil ;-)
A v lietadle Anicka Navarova este prezila...znicil som ju az pri uteku z vezenia frazou ,,desna kravo,, (alebo blba???),ktora aktivovala jej poistku skazy. Ghunter dopadol velmi podobne(ale az v katedrale) :lol:

Napsal: 6.3.2006 1:32
od sevencreature
Heh, taky jsem ji sejmul už v letadle - headshoty sniperkou na ni byly účinné (hlavně že na boty to nefunguje (asi proto, že nemají hlavy :lol:).

Hmmm, dostat se do lodě bylo vcelku zdlouhavé - když musí člověk projít všechny možné cesty, aby vyžral bonusy za objevené lokace :mrgreen:

Edit: Věc, která mě na DE dost štve je ta, že když sekám mečem do lidí, tak se ozývá zvuk, jako když mlátíte železnou tyčí do kovové roury - WTF?? :-x

Napsal: 6.3.2006 23:06
od sevencreature
Frosty píše:K těm zbraním v invu - eh - no - co si dobře vybavuji, tak v můj standardní inventář vypadal zhruba takto: sniperka, pistole, útočná puška, dračí zub, GEP - no a pak už jen 3 druhy granátů + nějaké energočlánky a lékárny 8-)
Hehe, tak jsem upravil svůj inventář: Sniper, Shotgun, Rifle, GEP, Dragon's Tooth, Charger Prod, LAM, EMP, Biocells, Lockpicks, Multitools :lol: Ale je tam dost těsno 8-)

Tak jsem nabyl dojmu, že GEP je nanic. Takového toho malého kráčejícího robota jednou ranou nezničí (no dobře, skill pouze Trained) zatímco granát z AR ano :-?

Napsal: 7.3.2006 10:28
od Frosty
sevencreature píše:Hehe, tak jsem upravil svůj inventář: Sniper, Shotgun, Rifle, GEP, Dragon's Tooth, Charger Prod, LAM, EMP, Biocells, Lockpicks, Multitools :lol: Ale je tam dost těsno 8-)
:doh: Lockpicks, Multitools - jak jsem mohl zapomenout - ano i ty tam mám. Jinak - ano - těsno tam sice je, ale nic jiného ke 'spokojenému životu' nepotřebuješ :lol:
sevencreature píše:Tak jsem nabyl dojmu, že GEP je nanic. Takového toho malého kráčejícího robota jednou ranou nezničí (no dobře, skill pouze Trained) zatímco granát z AR ano :-?
Heh - no s trained se skutečně výsledku nemůžeš divit. Nehledě na to, že granáty z AR jsou dobré, ale hodí se max. na boj 'tváří v tvář'. Není nad to, vyčistit si celou oblast bez toho aniž by tě někdo zahlédl či mohl jak-koli ohrozit 8-)

Napsal: 7.3.2006 12:34
od sevencreature
Frosty: Škoda, že není skill jako Medical, ale který by byl použitý na Biocells :lol: No dobře, uznávám, že by to bylo trochu moc silné, ale i tak :wink: