Stránka 6 z 10
Napsal: 5.3.2006 22:21
od MCZ
7c: optika jde ještě přidělat na kuši
Jinak GEP určitě vyzkoušej - už jen pro ten pocit, když vystřelí neúprosnou řízenou střelu
.
Jak psal raider, Hong Kong je tak polovina hry, můžu říct, že to lepší teprve přijde - některé levely později jsou skutečně parádní (co si vzpomínám, jaderné silo nebo tovární komplexs boty).
Napsal: 5.3.2006 22:21
od raider
Raz som to hral tak ze od zaciatku som sa zameriaval na enviromental training...a na vyssich urovniach uz vesty vydrzia dost dlho.Vacsinou mi stacilo pouzit iba thermoptic camo-tu vecicku co cloveka spravi neviditelnym a tak som sa vyhol vacsine protivnikom.
A co sa tyka zbrani,najlepsie je zamerat sa na 1-2 zbrane(najlepsie toho isteho skillu) ,to uplne postaci.Zvysok inventara som mal zaplneny vestami.
MCZ:to silo bolo dobre ,mne sa este dost pacil mesto Pariz a Katedrala Templ. rytierov.
Napsal: 5.3.2006 22:31
od Frosty
raider píše:MCZ:to silo bolo dobre ,mne sa este dost pacil mesto Pariz a Katedrala Templ. rytierov.
Jj, taky je tam perfektní muzika
K těm zbraním v invu - eh - no - co si dobře vybavuji, tak v můj standardní inventář vypadal zhruba takto: sniperka, pistole, útočná puška, dračí zub, GEP - no a pak už jen 3 druhy granátů + nějaké energočlánky a lékárny
Napsal: 5.3.2006 22:35
od MCZ
Já si teda většinu levelů pamatuji jen mlhavě, přeci jen to není včera, co jsem de dohrál (ne že bych se chystal si to zopakovat
).
Napsal: 5.3.2006 22:43
od sevencreature
MCZ: Jasně že jsem GEP vyzkoušel
A vypadá vážně skvěle (vizuálně i funkčně)
raider: Jj, vesta, hazmat, camo i rebreather jsou super věci
A stačí jen ivestovat pár skillpointů.
Frosty: Jo, hudba je v DE skvělá. Jinak výbavu mám zhruba co ty, jen místo pušky brokovnici (kterou začínám vylepšovat moduly) a místo GEP všechno možné
Napsal: 5.3.2006 22:44
od raider
Som zvedavy ako dopadol Vas brat Paul Denton.Zbabelo ste zdrhli cez okno a nechali ste ho zomriet
,alebo ste s nim bojovali az do konca? A tym padom sa Paul dozil konca hry.
Napsal: 5.3.2006 22:49
od sevencreature
raider: Zatím je živý a zdravý
Ale bylo to teda nefér - nekonečně vojáků
Nakonec jsem to loadnul a nechal se "zabít" co nejdřív, abych ušetřil munici a energii
Napsal: 5.3.2006 22:51
od MCZ
raider: ono ho šlo nějak zachránit? ehm ehm
...
Napsal: 5.3.2006 22:54
od raider
MCZ: slo..len si nesmel zdrhnut cez okno,ale si musel ostat a bojovat.
sevencreature:to ze Paul moze aj prezit som zistil az ked som to hral treti krat
...prve dva razy som usiel oknom a chytili ma az pri vychode z metra
Napsal: 5.3.2006 22:58
od Frosty
No u mě to bude tak rok od posledního dojetí, ale zopakovat to plánuji
Většinu lokací si ještě celekm dobře pamatuji - ale asi už bych nedal dohromady jejich přesnou posloupnost..
Co mě ale vždy velmi bavilo, bylo poslouchání za dveřmi. To se panečku člověk dozvěděl věci
No a potom všudypřítomné bonbonky jako třeba vzkazy s čísly účtů, 'tajné' skrýše atp.
No a když už jsme u těch vedlejších postav - jak jste naložili s šéfem Unatca..?
- eh - asi blbá otázka
Á co v letadle s 'Aničkou' ..?
EDIT: raider: tak to já ji poslal do věčných mechišť už v letadle
- a ejhle hafo expů za info od Lebeděva (?)
Napsal: 5.3.2006 23:05
od raider
No sef UNATCO Manderley dopadol presne tak ako si zasluzil
A v lietadle Anicka Navarova este prezila...znicil som ju az pri uteku z vezenia frazou ,,desna kravo,, (alebo blba???),ktora aktivovala jej poistku skazy. Ghunter dopadol velmi podobne(ale az v katedrale)
Napsal: 6.3.2006 1:32
od sevencreature
Heh, taky jsem ji sejmul už v letadle - headshoty sniperkou na ni byly účinné (hlavně že na boty to nefunguje (asi proto, že nemají hlavy
).
Hmmm, dostat se do lodě bylo vcelku zdlouhavé - když musí člověk projít všechny možné cesty, aby vyžral bonusy za objevené lokace
Edit: Věc, která mě na DE dost štve je ta, že když sekám mečem do lidí, tak se ozývá zvuk, jako když mlátíte železnou tyčí do kovové roury - WTF??
Napsal: 6.3.2006 23:06
od sevencreature
Frosty píše:K těm zbraním v invu - eh - no - co si dobře vybavuji, tak v můj standardní inventář vypadal zhruba takto: sniperka, pistole, útočná puška, dračí zub, GEP - no a pak už jen 3 druhy granátů + nějaké energočlánky a lékárny
Hehe, tak jsem upravil svůj inventář: Sniper, Shotgun, Rifle, GEP, Dragon's Tooth, Charger Prod, LAM, EMP, Biocells, Lockpicks, Multitools
Ale je tam dost těsno
Tak jsem nabyl dojmu, že GEP je nanic. Takového toho malého kráčejícího robota jednou ranou nezničí (no dobře, skill pouze Trained) zatímco granát z AR ano
Napsal: 7.3.2006 10:28
od Frosty
sevencreature píše:Hehe, tak jsem upravil svůj inventář: Sniper, Shotgun, Rifle, GEP, Dragon's Tooth, Charger Prod, LAM, EMP, Biocells, Lockpicks, Multitools
Ale je tam dost těsno
Lockpicks, Multitools - jak jsem mohl zapomenout - ano i ty tam mám. Jinak - ano - těsno tam sice je, ale nic jiného ke 'spokojenému životu' nepotřebuješ
sevencreature píše:Tak jsem nabyl dojmu, že GEP je nanic. Takového toho malého kráčejícího robota jednou ranou nezničí (no dobře, skill pouze Trained) zatímco granát z AR ano
Heh - no s trained se skutečně výsledku nemůžeš divit. Nehledě na to, že granáty z AR jsou dobré, ale hodí se max. na boj 'tváří v tvář'. Není nad to, vyčistit si celou oblast bez toho aniž by tě někdo zahlédl či mohl jak-koli ohrozit
Napsal: 7.3.2006 12:34
od sevencreature
Frosty: Škoda, že není skill jako Medical, ale který by byl použitý na Biocells
No dobře, uznávám, že by to bylo trochu moc silné, ale i tak