Stránka 1 z 6

Návrhy na mody

Napsal: 9.2.2006 17:12
od Assassin
Mám takový nápad. Nevím zda by šel zrealizovat, ale pokud ano, tak bych prosil, abyste se k němu vyjádřili.
Co třeba udělat přítelíčka jako NPC. Neměl by sice povolání, ale dostával by se na další úrovně a tím by se mu zvyšovali životy a zlepšovali zchopnosti.

Re: Mágův přítelíček

Napsal: 9.2.2006 17:15
od Razfallow
Assassin píše:Mám takový nápad. Nevím zda by šel zrealizovat, ale pokud ano, tak bych prosil, abyste se k němu vyjádřili.
Co třeba udělat přítelíčka jako NPC. Neměl by sice povolání, ale dostával by se na další úrovně a tím by se mu zvyšovali životy a zlepšovali zchopnosti.
Jestli myslíš NPC jako člena družiny, tak to by asi nešlo.
Ovšem přítelíček, který by se zlepšoval se zvyšujícím se levelem mága, by vytvořit šel. Nějak tak to funguje i v NWN, ne?

Napsal: 9.2.2006 17:27
od Assassin
Tak sem si právě udělal narychlo mága a vyvolal přítelíčka. A pomocí cheatu ctrl+Q sem si ho dal do družiny. Tak proč by nešel udělat mod kterej by to dělal automaticky?

Napsal: 9.2.2006 17:30
od drake127
Assassin píše:Tak sem si právě udělal narychlo mága a vyvolal přítelíčka. A pomocí cheatu ctrl+Q sem si ho dal do družiny. Tak proč by nešel udělat mod kterej by to dělal automaticky?
Já nevím, mně to nepřipadá jako nejlepší nápad - přítelíček potom dostává zkušenosti a dělí se o ně s partou.
BTW vylepšování přítelíčka se aplikuje při přechodu do ToB.

Napsal: 9.2.2006 17:35
od Assassin
Drake127: Ale mohly by se mu dát různé (telepatické) dialogy z mágem. Asi by to nebylo výhodný, kvůli těm zkušenostem a taky by zabíral místo pro 6 postavu, ale pro zábavu by to šlo.

Napsal: 9.2.2006 17:47
od Trandul
Assassin píše:Drake127: Ale mohly by se mu dát různé (telepatické) dialogy z mágem. Asi by to nebylo výhodný, kvůli těm zkušenostem a taky by zabíral místo pro 6 postavu, ale pro zábavu by to šlo.
Nebylo by lepší mu jenom udělat inventář, magickou knihu jako u zaklínače a úroveň by měl stejnou jako mág, naco ho přidávat do družiny.

Napsal: 9.2.2006 17:50
od drake127
Trandul píše:Nebylo by lepší mu jenom udělat inventář, magickou knihu jako u zaklínače a úroveň by měl stejnou jako mág, naco ho přidávat do družiny.
A jak se do jeho inventáře dostaneš?

Napsal: 9.2.2006 17:56
od Assassin
Trandul: To by taky šlo. Ale když už by se to udělalo, tak bych nechtěl, aby to bylo jenom pro mě. A protože vidím, že to moc dobrej ohlas nemá, tak nevím jestli budu přemýšlet dál co by se na něm mohlo změnit.

Zatím mě ale napadlo, že by si mág mohl vybrat jakého přítelíčka chce mít.

A jak sem zkoušel ho do družiny dát, tak má povolání zloděj, nesundatelnej prsten neviditelnosti, nesundatelnej neviditelnej náhrdelník a nesundatelnou packu ve zbraních. Má všechny schopnosti zloděje a může nosit i zbraně, nevím ale jestli to má vliv na jeho útok.

Napsal: 11.2.2006 21:45
od drake127
Assassin píše:Však já jsem nechtěl udělat z něj zabijáka, ale spíš ještě lepšího pomocníka než je teď. Uměl by nějaký slabší kouzla, mohl by mít věci v inventáři (ale žádný těžký) a dokázal by nějaký svý zvláštní schopnosti(podle druhu).
Jediný mnou viditelný problém je právě v inventáři. Jak se do něj dostanete, když přítelíček nebude v partě? Nedostanete. A přítelíček by v partě být neměl, protože by leveloval normálně jako ostatní postavy, což je nežádoucí chování pro přítelíčka.

Napsal: 12.2.2006 10:26
od Assassin
Drake127: Pokud by neměl být v partě tak co mu třeba udělat inventář na způsob bezednýho pytle až na to že by nebyl bezedný. Měl by třeba 10 míst a mohli by se tam dáva věci do hmotnosti 2.

Napsal: 12.2.2006 13:16
od Kong Bao-tan
Mě se to jako nápad líbí. Povolání by mohl mít třeba zaklínač (v případě draků), nebo nekitovaný zloděj (kočka, fretka, králík). Úrověň (pokud by se zvyšovala, ale páč je lvl vlastně odrazem zkušeností, tak by se zvyšovat měl) by mohl být polovina lvl kterou má charname... A inventář? ten bych i oželel ;-)

Napsal: 12.2.2006 13:37
od Assassin
Kong: Oni už mají povolání zloděje a dokonce si myslím, že i polovinu lvl. charname. Zkoušel jsme to s mágem na 16. provni a měl jsem králíka zloděje na 8., ale možná to byla jen náhoda. Pseudo-drak možná není zloděj, třeba je to tam jinak. V každým případě bych, ale oddělal schopnost pokládat pasti, kterou měl můj králík.

improved familiar?

Napsal: 12.2.2006 14:09
od Landor
Já osobně bych nebyl pro, přece jen se mi to víc líbí jak to je.
Navíc, přítelíček je normálně dostupný pouze pro mágy, tudíž dělat nějakou improved verzi mi nepřijde jako cool nápad, vzhledem k ostatním povoláním charname, která tímto ostrouhají - resp. aby nevznikl nepoměr - mágové dostanou do ruky vypiplanou super hračku, kdežto třeba bojovník má prdlajs. Podobně je to i v normálu, ale pokud bude silnější, vychytanější apod., tak se tento rozdíl jenom zvýrazní, což se mi nezdá ok. Tím ale samozřejmě *nechci* nikoho odradit od tvorby. Spíš jsem chtěl upozornit na tento faktor. No a pokud by to bylo nově postaveno pro všechny povolání, tak by to zase dle mě ztratilo své kouzlo.

Napsal: 13.2.2006 15:32
od dodo
drake127 píše:Jediný mnou viditelný problém je právě v inventáři. Jak se do něj dostanete, když přítelíček nebude v partě? Nedostanete. A přítelíček by v partě být neměl, protože by leveloval normálně jako ostatní postavy, což je nežádoucí chování pro přítelíčka.
a neslo bi to napr. cez rozhovor??? podobne ako je to napr. u obchodnikov?? (len s tim rozdielom ze veci ktore bi si tam dal bi si za ne samozrejme spetne neplatil)

Napsal: 13.2.2006 16:28
od Assassin
dodo: Dobrý nápad. Pokud by byl venku tak by to bylo jako u obchodníka a pokud v báglu tak jako u pytle bez tíže. Dík.

Pořád, ale zůstává problém s tím kdo by to naprogramoval, já to neumím :oops: . Ať se někdo najde :pray: