Stránka 4 z 6

Napsal: 7.4.2007 1:14
od MCZ
drake127: přiznávám, že nevím, ale podle mě s tím zbytečně moc naděláš ;-). Nutno podotknout, že designéři BG jsou na takovéto přehmaty oproti zákonitostem a reáliím DnD světa(ů) mistry a BG2 je jich plná, takže bych to rozhodně neobhajoval.

Však můžem počkat na Vlasáka, co na to on ;-).

Napsal: 7.4.2007 1:18
od drake127
Tady půjde spíše o citát (ani nevím, jestli jsem ho někde slyšel nebo vymyslel) "Já pravdu neříkám, já ji definuji."

Zkrátka, jak si to designéři vymyslí, tak to je. Jako bysme se hádali, jestli půldrak bude mít ostré zuby a šupiny nebo jenom ostrý dech (a kolik bude mít chromozomů).

Napsal: 8.4.2007 15:24
od Vlasák
Tak karach, popř. situace, jak funguje z negativa, žádná pevná pravidla nemá ;-) Takhle bych to navíc ani neviděl - víceméně, jak píše drake, je to věc toho, jak je to "vymyšlené"... a to je teda dost nešťastně. Tak, jak je čepel stejným principem (designérsky) prezentovaná v Tormentu, tak je hodně proti jakékoliv srsti dávat ji do BG2. Nemyslím, že by tam byla daná z jakéhokoliv populismu (už z faktu, že to je v rámci sběratelské edice, tak toho, že v souvislosti s Tormentem a jeho hráčskou základnou jsou řeči o možném populismu v podstatě liché ;-)), ale řešení je to takové dost kontroverzní ;-)

Napsal: 10.4.2007 9:50
od Tokkar
Ostatně není nic jednoduššího než si ji nekoupit (neukrást), když už ti nevoní. A mě teda nevoněla. ;-)

Napsal: 13.4.2007 21:26
od Neferit
Hm, po přečtení jednoho "nápadového" tématu na SHS musím přiznat, že souhlasím s názorem tuším Riviery - "BG needs more silly!" Jo, správně - víc pakáren! Už žádná jenom tančící kuřata! Na povel štěkající psy! Bublifuky! Tanečnice v hospodě na Waukeenině promenádě! A nebo aspoň nějaký legrační předmět :-)

Napsal: 13.4.2007 23:25
od Vlasák
Hmm, tady by se daly uplatnit kusy AI scriptů, co jsem kdysi dělal pro psy a kočky - simulaci nevázaného vesnického života a vzájemných interakcí těchto zvířat ;-)

Nicméně, legrační prvky chtějí nějaký kontext, něco, kam je zasadit, aby to tam nebylo jen tak prsknuté. Nějaký kouzelník, co pro děti předvádí na promenádě nějaké zábavné kousky atp. Každopádně - že by to BG potřebovala, to si až tak nemyslím - jednička byla třeba celkem humorná. Já bych spíš řekl, že BG je v některých chvílích, kdy by se to hodilo, málo vážná, anebo přesněji - "hlubší" - ale to je holt věc vkusu ;-)

Napsal: 14.4.2007 10:53
od Neferit
Podle mě je tam nějakých hloupých fórků málo - pamatuju, že když jsem naisnatlovala Every Mod and Dog, tak jsem si schválně nacheatovala spoustu peněz jenom proto, abych mohla koukat na tancující kuřata.

No, a co třeba do balduru udělat předmět, třeba žvýkačky? Když to jedno kolo žvejkáš, můžeš pak někoho omrazit dechem (však to určitě znáš, winterfresh máš, hele jak je svěží, taky ho zkus - od pusy mi sněží!..)

Ale k tomu kouzelníkovi - to vůbec nezní špatně. :-) Mohl by tahat králíky z klobouku, nebo mávat hůlkou a kolem by lítali ptáčkové :-) A nebo by něco seslal špatně, hodil malej hod a rázem by z něho byla kouzelnice :lol:

Napsal: 15.5.2007 22:59
od Adieu
Já bych fakt moc ocenil ten mod "Rozšlápněte Booa!" :lol: Ježíšku na křížku, jak moc by mi to udělalo dobře! Ale sám se do toho nepustím, Vlasákova přednáška na PISSu mě dostatečně poučila, a za to moře času, co bych se to všechno učil, mi to nestojí.

Napsal: 16.5.2007 10:21
od Vlasák
Adieu: tak to jsem buď blbě povídal, nebo ty poslouchal ;-)

Napsal: 16.5.2007 13:36
od Mecker
Napadlo do předmětů vytvořit obouruční prak "frča", i když nevím k čemu by to bylo dobré, snad pro mágy. Měl by dávat větší zranění, nebo udělat i magické verze.

Napsal: 20.5.2007 19:33
od Jab
Rád bych, aby se při dual-classnutí dalo vybírat i z kitů. Občas mi přijde nelogické, když něco takového nejde. Zvláště třebas u kitů klerika (ty z divine remix pak následně ani nejdou nastavit přes Shadow Keeper, takže smůla... :-( ).
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano? :-)

Napsal: 20.5.2007 19:48
od Razfallow
Jab píše:Rád bych, aby se při dual-classnutí dalo vybírat i z kitů. Občas mi přijde nelogické, když něco takového nejde. Zvláště třebas u kitů klerika (ty z divine remix pak následně ani nejdou nastavit přes Shadow Keeper, takže smůla... :-( ).
Předpokládám, že by se nejednalo zase o tak ďábelsky složitý mod, či ano? :-)
Hmm ani ne. Řešením by byl výběr kitu přes dialog a jeho přiřazení přes skript.

Napsal: 20.5.2007 19:55
od Jab
Razfallow píše:Hmm ani ne. Řešením by byl výběr kitu přes dialog a jeho přiřazení přes skript.
Mňo problém by pak ale teoreticky mohl být u těch kitů přidaných modem, ne?

Napsal: 20.5.2007 20:07
od Vlasák
Jab: ano, to jo. Teoreticky by šla vytvořit věc, která by ten výběrový dialog vytvořila až na koncovém počítači podle toho, jaké jsou ve hře kity. Pak by ale bylo nutné tento mod přeinstalovat po každém dalším nainstalovaném kitu, aby se "zrekonstruoval" dialog.

Napsal: 20.5.2007 20:23
od Jab
Vlasák píše:Jab: ano, to jo. Teoreticky by šla vytvořit věc, která by ten výběrový dialog vytvořila až na koncovém počítači podle toho, jaké jsou ve hře kity. Pak by ale bylo nutné tento mod přeinstalovat po každém dalším nainstalovaném kitu, aby se "zrekonstruoval" dialog.
To už by holt asi bylo na každém uživateli.
Btw kdy to budete mít hotové? :-D