BG2: Čarotvrz - hádánka s předměty a sochami
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Nevidím důvod, proč by nemohly být v RPG těžší hádanky. Neuznávám nějaké to striktní žánrové rozdělení, že v RPG mohou být jen primitivní dialogy, žádné hádanky a spousta soubojů... Navíc pod pojmem "RPG" si zjevně každý představí něco trochu jiného. RPG je myslím ideální materiál pro obohacování adventure prvky a já bych takové snahy jen uvítal - tedy důraz na dialogy a nějaké alespoň mírně podprůměrně obtížné hádanky/rebusy. K dobrodružství mi to sedí.Vanda píše:Pravda hádanky jsou v BG2 jednoduché a proto mě asi bavily. Kdyby byly příliš těžké, tak by to už pak nebylo snad ani rpg, ale adventura a od toho jsou tu jiné tituly.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Očividně jsi Wizardry VII nehrála Vřele doporučuji, vsadím se, že názor na to, že hádanky v RPG mají být jednoduché určitě změníšVanda píše:Kdyby byly příliš těžké, tak by to už pak nebylo snad ani rpg, ale adventura a od toho jsou tu jiné tituly.
Hmm, já mám takový dojem, že je dokážu zpaměti vyjmenovat snad i teďAlieN píše:a protože BG zas tak často nehraju tak jsem ji stejně do další hry zapomněl
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Ajantis: nemám nic proti težším hádankám, ale z těžkých bych nebyla asi úplně odvázaná...no v nejhorším každou situaci řeší save a load.
Sevencreature: hrála jsem jen Wizards jedničku, ale zatím nedohrála. Myslím, že jsem tam měla nějaký bug a nešlo ve hře pokračovat.
Sevencreature: hrála jsem jen Wizards jedničku, ale zatím nedohrála. Myslím, že jsem tam měla nějaký bug a nešlo ve hře pokračovat.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
Wizardry je niečo iné - rébusy bez akýchkoľvek indícii alebo len veľmi skromných sa tam vyskytovali pravidelne - za všetko hovorí napr. fakt, že aby ste mohli mať automapu tak ste museli získať predmet "map" (teraz už neviem ako bola označená), ktorá síce bola neďaleko od miesta štartu, ale komu by napadlo prehľadávať priestor mimo cesty, keď môže ísť hneď do mesta. Nehovoriac o tom, že človek musel na dobré zobrazenie mapy zvyšovať aj daný skill - nj Wizardry je obtiažnosťou na úplne inej rovine existencie ako súčasné jednoduché hry, ktoré človeka doslova vedú za ruku.