IWD2: Multipovolání
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
IWD2: Multipovolání
Čau, chtěl bych se zeptat, jak v IWDII funguje systém multipovoloání. Když si například při přestupu na vyšší úroveň (do té doby za bojovníka) vyberu mága, budu mít vlastnosti bojovníka + mága 1.úrovně? Nebo jak to vlastně je?
Špatně.Mecker píše:Myslím že podobně jako v BG, nebudeš mít schopnosti mága, dokud nepřekonáš či nedorovnáš level původního povolání. Takže na 1. úrovni u obou povolání bys měl již umět kouzlit.
Nic takového tam neplatí. Můžeš vždy používat schopnosti všech povolání, které daná postava má, bez ohledu na rozdíly v úrovních v jednotlivých povoláních.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Bavíme se oba o IWD2Mecker píše:Tak to teda fakt nevím, já jsem to měl, tak jak jsem psal. Měl jsem zloděje na 5. úrovni, kterého jsem změnil na kněze a ten nemohl používati žádné schopnosti kněze, jediné co jsem mohl, bylo naučit se kouzla. Takže nevím.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Je to tak, jak píše Razfallow.
Snad jediný zádrhel spočívá v tom, že některé schopnosti se částečně vzájemně vylučují, ač k nim máš přístup. To je příklad toho bojovníka-mága. Můžeš nosit zbroj a kouzlit, ale dle 3.5 edice pravidel (jimiž se IWD2 řídí) existuje procentuální šance (která se zvyšuje s tím, čím těžší zbroj máš), že tvé kouzlo selže (u čaroděje). Chceš-li mít např. destičkovou zbroj a obouručák, můžeš kouzlit, ale ten postih na selhání kouzla je tam tuším cca 40%. Buď se tak musíš spokojit se slabší zbrojí (u kožených je ta šance selhání 5-10%), anebo musíš investovat do (až) tří dovednostních bodů, které ti o 5% snižují riziko selhání kouzla.
Týká se nejen zbrojí, ale i štítů.
Tohle je asi tak největší problém, který (imho) vyplývá z volby kombinace bojového a kouzelnického povolání.
Snad jediný zádrhel spočívá v tom, že některé schopnosti se částečně vzájemně vylučují, ač k nim máš přístup. To je příklad toho bojovníka-mága. Můžeš nosit zbroj a kouzlit, ale dle 3.5 edice pravidel (jimiž se IWD2 řídí) existuje procentuální šance (která se zvyšuje s tím, čím těžší zbroj máš), že tvé kouzlo selže (u čaroděje). Chceš-li mít např. destičkovou zbroj a obouručák, můžeš kouzlit, ale ten postih na selhání kouzla je tam tuším cca 40%. Buď se tak musíš spokojit se slabší zbrojí (u kožených je ta šance selhání 5-10%), anebo musíš investovat do (až) tří dovednostních bodů, které ti o 5% snižují riziko selhání kouzla.
Týká se nejen zbrojí, ale i štítů.
Tohle je asi tak největší problém, který (imho) vyplývá z volby kombinace bojového a kouzelnického povolání.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
NWN 3.0 NWN 2 3.5...mno těžko říct, já je papírový neviděl ale nějaký změny tam určitě jsou...např bard může nosit lehkou zbroj aniž by trpěl postihem na čarování...mno mrkni na netu a určitě najdeš co hledáš :P
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.