Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Moderátor: Razfallow
Hotovo. Ding0's Tweak Pack - http://www.pocketplane.net/simSyneth píše:čo takto mod ,ktorý vracia do bg kúzlo dimension door,kúpiť by sa dal napr v dobrodruhovom krámku, a mal by ten pekný efekt ako pri stínových dverách...
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Artemis Entreri
- Sigilan
- Příspěvky: 368
- Registrován: 7.9.2007 18:53
- Bydliště: Kalimport
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Ted me napadla taková věc co zapracovat do BG2 nějaké hlášky ze sllavných filmu treba:
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec
a něco by mě ještě určitě napadlo
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec
a něco by mě ještě určitě napadlo
With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.
Artemis Entreri
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Takhle jako vtípek to zní dost legračně, ale nemyslím, že by hráči něco takového ocenili. Ale jinak je to vážně vtipný nápadArtemis Entreri píše:Ted me napadla taková věc co zapracovat do BG2 nějaké hlášky ze sllavných filmu treba:
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec
a něco by mě ještě určitě napadlo
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Artemis Entreri: Tak tohle mi trochu připomělo tu specialní upravenou češtinu do SoA.
Taky si nemyslím, že by to moc lidí ocenilo (možná tak ti,co to hrají po 150 a normalně dialogy odklikavají), ,ale zajímavé to svým způsobem je.
Taky si nemyslím, že by to moc lidí ocenilo (možná tak ti,co to hrají po 150 a normalně dialogy odklikavají), ,ale zajímavé to svým způsobem je.
- Neferit
- Šifrovač
- Příspěvky: 2323
- Registrován: 29.9.2005 16:53
- Bydliště: terra incognita
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
To jo - představa, že bych potkala Elminstera a on mi po nějaké té době řekl "Komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí" je docela příjemná
Jinak upravená čeština byla fakt šílená - když jsem s ní hrála poprvé, tak jsem málem smíchy skončila pod stolem.
Jinak upravená čeština byla fakt šílená - když jsem s ní hrála poprvé, tak jsem málem smíchy skončila pod stolem.
Jo a hlavní postava by reagovala: "nééééé!", co?pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
deviantART - place, where deviancy comes to play
Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno.
- Artemis Entreri
- Sigilan
- Příspěvky: 368
- Registrován: 7.9.2007 18:53
- Bydliště: Kalimport
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
mno jo nějak tak si to představuju ale uznávám číst by se to asi nechtělo-
With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.
Artemis Entreri
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Co takhle mód, který by dále pracoval s Bhaalovými silami - například by bylo dobré, kdyby si postava mohla zvolit, jestli chce mít přeměnu v "Zabijáka", nebo tyto síly. Mohly by to být další kouzla, jako například způsob 27 zranění, hromadné léčení, oživ mrtvého, kouzlo smrti, prst smrti... až po kvílení bánší, prostě nekro kouzla. Získáváno samozřejmě postupem času a kapitol. Charname sice o svoji duši na nějaký čas přijde, ale i v tom období mu taťka říká, že je v jeho nitru jenom on a nic jiného - a o to víc by se jeho podstata mohla projevovat, když "duše" sběhla k Honzovi I.
Rozhodnutí, kterou cestou se vydat, by mohlo padnout třeba v tom snu, kde jsou sochy, které lze zničit meteorickým rojem.
Proměna v zabijáka tak, jak je teď, mi přijde trochu nevyrovnaná z hlediska povolání a také přesvědčení, když snižuje popularitu.
A vůbec charname by se mohl malinko podpořit, jediné, co ho dělá tak vyjímečným je to, že mu můžou být naházeny vysoké staty. A přitom všichni básní o tom, jaký má potenciál a podobně. V BG1 měl kouzla na tamnější prostředí slušné, ve dvojce se mu ale snadno vyrovná jakákoli postava.
A ještě jeden návrh - možnost vylepšit dýku charname pro mága, aby dělala alespoň něco. Třeba by z ní mohl Cromwell udělat vrhací dýku +3, použitelnou jen mágem, nebo dýku, která kouzlí jednou za den kamennou kůži a neviditelnost, nebo cokoli... Předmět charname by neměl být úplně na nic :)
Rozhodnutí, kterou cestou se vydat, by mohlo padnout třeba v tom snu, kde jsou sochy, které lze zničit meteorickým rojem.
Proměna v zabijáka tak, jak je teď, mi přijde trochu nevyrovnaná z hlediska povolání a také přesvědčení, když snižuje popularitu.
A vůbec charname by se mohl malinko podpořit, jediné, co ho dělá tak vyjímečným je to, že mu můžou být naházeny vysoké staty. A přitom všichni básní o tom, jaký má potenciál a podobně. V BG1 měl kouzla na tamnější prostředí slušné, ve dvojce se mu ale snadno vyrovná jakákoli postava.
A ještě jeden návrh - možnost vylepšit dýku charname pro mága, aby dělala alespoň něco. Třeba by z ní mohl Cromwell udělat vrhací dýku +3, použitelnou jen mágem, nebo dýku, která kouzlí jednou za den kamennou kůži a neviditelnost, nebo cokoli... Předmět charname by neměl být úplně na nic :)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Skusil bych přidat možnost která mě chybí, již sem sedmkrát vyhrál BG2 a štve mě, že v pašerácké jeskyni (Amketrah) nemohu zabít Saemona... Je to takovej had co pořád uniká, ale tady bych to dal jako místo posledního setkání... Poštval by proti mě strašně velkou skupinu pašeráků a bůhvíčeho ještě... Bylo by to něco jako je 1.zkouška v ukryté sféře... Akorát mnohem větší a těžší...
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Povolání mnicha má tolik speciálních schopností, že to naprosto volá po kitech, např.:
Mnich, jehož babička byla elementál:
- za každých 5 úrovní získá jeho útok jeden elementální dmg, nejdřív fire, pak cold atd.
- má jen 2% magické odolnosti za level a maximum 70% na 35. úrovni
- 2% odolnosti na elementy za level
- na 16. úrovni získá schopnost zabít zásahem elementála, když si nehodí záchranu s bonusem +3
- na 22. úrovní zabije elementála, když si nehodí záchranu bez bonusu
- nemá ochromující ani usmrcující útoky
Mnich, jehož dědeček pracoval v rychlovlaku:
- +1 k rychlosti pohybu každé 4 úrovně místo 5
- útoky se zvyšují až do hodnoty 6 na 30. úrovni
- každé 4 úrovně může zakouzlit Spěch, každých 8 úrovní Zdokonalený Spěch (samozřejmě ne na sebe, doba sesílání 1)
- za každých 15 levelů +1 bonus k obratnosti
- nemá imunitu na jedy a nemoci, nemá ochromující a smrtící útoky, postih -5% k magické odolnosti
Mnich, jehož dědeček i babička a ještě k tomu rodiče byli taky mnichové:
- OČ se zlepšuje za každé 2 úrovně až do 40 levelu
- na 16. úrovni schopnost lepší přiložení rukou - stejné jako hromadné léčení, rychlost sesílání 1
- na 19. úrovni imunita na vysátí úrovně
- na 23. úrovni imunita na zbraně +1 a menší
- na 30. levelu imunita na zbraně +2 a menší
- nemá strop pro max. magickou odolnost
- při tvorbě postavy postih -4 k síle, obratnosti a odolnosti
- při tvorbě postavy bonus +1 k moudrosti
Mnich, jehož babička byla elementál:
- za každých 5 úrovní získá jeho útok jeden elementální dmg, nejdřív fire, pak cold atd.
- má jen 2% magické odolnosti za level a maximum 70% na 35. úrovni
- 2% odolnosti na elementy za level
- na 16. úrovni získá schopnost zabít zásahem elementála, když si nehodí záchranu s bonusem +3
- na 22. úrovní zabije elementála, když si nehodí záchranu bez bonusu
- nemá ochromující ani usmrcující útoky
Mnich, jehož dědeček pracoval v rychlovlaku:
- +1 k rychlosti pohybu každé 4 úrovně místo 5
- útoky se zvyšují až do hodnoty 6 na 30. úrovni
- každé 4 úrovně může zakouzlit Spěch, každých 8 úrovní Zdokonalený Spěch (samozřejmě ne na sebe, doba sesílání 1)
- za každých 15 levelů +1 bonus k obratnosti
- nemá imunitu na jedy a nemoci, nemá ochromující a smrtící útoky, postih -5% k magické odolnosti
Mnich, jehož dědeček i babička a ještě k tomu rodiče byli taky mnichové:
- OČ se zlepšuje za každé 2 úrovně až do 40 levelu
- na 16. úrovni schopnost lepší přiložení rukou - stejné jako hromadné léčení, rychlost sesílání 1
- na 19. úrovni imunita na vysátí úrovně
- na 23. úrovni imunita na zbraně +1 a menší
- na 30. levelu imunita na zbraně +2 a menší
- nemá strop pro max. magickou odolnost
- při tvorbě postavy postih -4 k síle, obratnosti a odolnosti
- při tvorbě postavy bonus +1 k moudrosti
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy
Myšák: Jediný zajímavý kit mi přišel tak ten rychlík. U elementálního mnicha mi přijde naprosto zbytečná vlastnost kydlit elementály jednou ranou (tolik elementálů ve hře není) a mnich z mnišské rodiny by byl zase zbytečně naboostovaný a sloužil by permanentně jako zídka vpředu, poněvadž na nic jiného by se nehodil (navíc strop magické odolnosti má nějaký význam ).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."