Neverwinter Nights 2
Moderátor: sevencreature
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
Razi předpolkádám, že si pochopil jak jsem to myslel a jen mě trápíš. Samozřejmě to není nutné, ale tvé jazykové dovednosti to případně mnohem zlepší. Ale myslím že jsem už OT, tak to necháme na někdy jindy.
Díky Master Matti i tobě Ajantisi.
Díky Master Matti i tobě Ajantisi.
Re: Neverwinter Nights 2
Tahle čeština myslím překládá jen tvrobu postavy featy atd...příběh je zatím v eng, ale Mulambo se spojil s jiným teamem a ti tvrdě pracují...
http://nwn2.nothrem.cz/index.php/topic,36.0.html
http://nwn2.nothrem.cz/index.php/topic,36.0.html
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
Intel Core 2 Duo 2GHz, 2 GB RAM, GeForce 8600M GT 512 MB: Po vypnutí všech blbostí v pravé záložce (vliv na vzhled jsem téměř nepozoroval) a snížení stínů na Low (100% nárust výkonu) hra běží plynule (i v těch nejhorších podmínkách jsem měl zatím cca 27 FPS), vyjma případu, kdy si zblízka zazoomuji na naboostovaný charakter, to mi FPS spadne někam k sedmi (tohle nějak nevyladili, protože pro daný framerate není důvod).
Těžce bojuju s jejich GUI, které je pro mě neintuitivní a oproti NWN1 zprasené - nechápu.
Příběh kampaně zatím nemůžu hodnotit, neboť jsem teprve v polovině, ale špatný rozhodně není, spíše naopak. Ovšem co musím vyzdvihnout, potom to jsou NPC. Stejně jako v PST totiž charaktery žijou, mají svoje komentáře a velké množství rozhovorů je velmi pěkně nadabovaných.
Docela jsem překvapený tím, jak se vývojářům podařilo skloubit dialogy a boj. Obého je totiž docela hodně a nejedná se o nějaké žvatlání, ale skutečně ty dialogy čtu se zájmem. Stejně tak boj se odehrává ve značném množství a i když mi určité věci nesedí (nulovou obtížnost vzhledem k možnosti kdykoliv odpočívat vyvažují zcela frustrující časy nahrávání) nedá se říct, že by to bylo nějak hrozné. Uvidíme na vyšších úrovních, jestli se dočkám i soubojů ve stylu BG2 kouzlo-protikouzlo-protikouzlo_protikouzla.
V každém případě, po velmi dlouhé době, konečně hra, která mi dala vzpomenout si na PST.
Nějaké velmi stručné hodnocení 8/10 (-1 za GUI, -0,5 za nahrávací časy, -0,5 za některé zcela nenápadité dungeony (čtvercové interiéry s mnoha místnostmi a mnoha středně těžkými protivníky, takže strategie je rest-boost-vybít-rest-boost-...)
Těžce bojuju s jejich GUI, které je pro mě neintuitivní a oproti NWN1 zprasené - nechápu.
Příběh kampaně zatím nemůžu hodnotit, neboť jsem teprve v polovině, ale špatný rozhodně není, spíše naopak. Ovšem co musím vyzdvihnout, potom to jsou NPC. Stejně jako v PST totiž charaktery žijou, mají svoje komentáře a velké množství rozhovorů je velmi pěkně nadabovaných.
Docela jsem překvapený tím, jak se vývojářům podařilo skloubit dialogy a boj. Obého je totiž docela hodně a nejedná se o nějaké žvatlání, ale skutečně ty dialogy čtu se zájmem. Stejně tak boj se odehrává ve značném množství a i když mi určité věci nesedí (nulovou obtížnost vzhledem k možnosti kdykoliv odpočívat vyvažují zcela frustrující časy nahrávání) nedá se říct, že by to bylo nějak hrozné. Uvidíme na vyšších úrovních, jestli se dočkám i soubojů ve stylu BG2 kouzlo-protikouzlo-protikouzlo_protikouzla.
V každém případě, po velmi dlouhé době, konečně hra, která mi dala vzpomenout si na PST.
Nějaké velmi stručné hodnocení 8/10 (-1 za GUI, -0,5 za nahrávací časy, -0,5 za některé zcela nenápadité dungeony (čtvercové interiéry s mnoha místnostmi a mnoha středně těžkými protivníky, takže strategie je rest-boost-vybít-rest-boost-...)
Žralok, který štěká, nekouše.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
Bohužel zcela naopak. Přehlednější to může být pro někoho, kdo ovládá pouze češtinu a i tu mizerně.Master Matti píše:proste je to daleko prelednejsi pokud je to v cestine
Já bych z toho naopak usoudil, že je tobě tak 12 let a nedokončil jsi zatím ani druhý stupeň základní školyMaster Matti píše:v tom pripade jsi minimalne par mesicu byl primo v anglicky hovorici zemi nebo je ti pres 20let a vystudoval jsi jazykovou skolu...
V době, kdy se mezi základní dovednosti jakéhokoliv vzdělaného člověka považuje znalost alespoň dvou cizích (tj. ne rodných) jazyků, je tedy situace v ČR dost bídná, zdá se A retardovaný systém dabingů a násilných překladů cpaných všude situaci opravdu nevylepší
drake127: V jakém to hraješ rozlišení?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
Nativní 1280×800. Z nějakého toho zkoušení jsem zjistil, že rozlišení ani kvalita textur nemají na rychlost téměř vliv (800×600 a low textury: 50 FPS, 1280×800 a high textury: 46 FPS). Asi to bude tím, že paměti mám dostatek a spíš trpím tím, že NWN2 nedokáže využít obě jádra procesoru.
Žralok, který štěká, nekouše.
Re: Neverwinter Nights 2
7c: Jestli si myslíš, že tě dnes na základní/střední škole(vyjma jazykovek)naučí anglicky tak, aby sis vychutnal dialogy třeba v NWN 2 tak si na velkém omylu
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, že škola sama o sobě nikoho nic nenaučí (to platí nejen o cizích jazycích). Je totiž potřeba, aby měl subjekt ZÁJEM se něco naučit a něco pro to dělal. Škola je pouze jedním z faktorů a v tomto směru ta základní/střední obecně stačí.Bhaall píše:7c: Jestli si myslíš, že tě dnes na základní/střední škole(vyjma jazykovek)naučí anglicky tak, aby sis vychutnal dialogy třeba v NWN 2 tak si na velkém omylu
Re: Neverwinter Nights 2
Heh mno když to říkáš, já si pamatuju moc dobře co sem dělal 4 roky při nemčině, a ne že by to byla moje lenost, nebo neochota se učit...
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Neverwinter Nights 2 na megahry.eu za příjemných 299 Kč. Myslím, že konečně přišel čas k jejich nákupu.
Jako "lokalizace" je uvedeno "anglicky", takže by v tom žádná bota být neměla. A případná absence českého manuálu (o tom se tam nic nepíše) je mi volná.
Jako "lokalizace" je uvedeno "anglicky", takže by v tom žádná bota být neměla. A případná absence českého manuálu (o tom se tam nic nepíše) je mi volná.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
A stojí ta hra vůbec za to? Kritiky sice byly poměrně příznivé, ale že by ta hra byla nějak slavná... - co se mluví o zajímavých RPG za poslední roky, tak to jsou ty KOTORy, Bloodlines nebo třeba Gothic; fakt si nepamatuji, že by mi někdy někdo vyprávěl o NWN2.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Tak zrovna o Bloodlines a Gothic bych zase moc nemluvil já. Úvodní hodina ve mně příliš nadšení nevzbudila a bude se mi to dost sekat, ale mám stále jistou důvěru v Obsidian a 299,- za to riziko už stojí.
Také je otázka, co (jestli něco) s hrou provedou ty stovky MB patchů, které jsem s nelegální rozmnoženinou vyzkoušet nemohl...
Také je otázka, co (jestli něco) s hrou provedou ty stovky MB patchů, které jsem s nelegální rozmnoženinou vyzkoušet nemohl...
Re: Neverwinter Nights 2
Je to tam už myslím déle. Někde byl i za podobnou cenu datadisk (myslím), který má být o dost lepší (příběhově). Právě asi kvůli datadisku jednou do té koupě půjdu...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
No, vzhledem k tomu, že jsem ještě pořád NWN2 nerozehrál a asi jen tak nerozehraji, tak si počkám, až budou za 200,- oba dva datadisky (případně i s původní hrou)
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Neverwinter Nights 2
No, právě ten MotB končil hráč s postavami na opravdu vysoké úrovni (cca jako ToB). Těžko říci, kam dál se to ještě může vyvinout. Navíc údajné "vylepšení" datadisku, kdy si "budeš moci" vytvořit komplet družinu napovídá, že případná NPC buď budou zcela chybět nebo nebudou příliš rozpracována. Aby to pak nedopadlo jako Icewind Dale...sevencreature píše:No, vzhledem k tomu, že jsem ještě pořád NWN2 nerozehrál a asi jen tak nerozehraji, tak si počkám, až budou za 200,- oba dva datadisky (případně i s původní hrou)
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neverwinter Nights 2
Originální kampaň NWN2 rozhodně stojí za zahrání; MotB jsem nehrál. Jako mág jsem sice docela bojoval s UI, ale co se samotné hry týče, určitě to stojí za zahrání.
Žralok, který štěká, nekouše.