Disciples I + II + III
Moderátor: sevencreature
Re: Disciples I + II + III
http://d3.heroes-centrum.com/ - Už celkem dost info k připravovanému třetímu dílu. Především doporučuji seznam jednotek. Některé jsou vskutku perfektně nakreslené (jen škoda, že jsou občas špatně rozeznatelné v onom kamenném "interface"). Vypadá to ale dobře. Třebas to bude další příjemné překvapení po King's Bounty: The Legend.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disciples I + II + III
Vypadá to jako Disciples II v novém grafickém kabátě Nicméně nic jiného jsem nečekal a nijak moc mi to navadí - koneckonců, zajímavá na hře byla hlavně kampaň a skripty na mapě. V podstatě boje je nakonec nejefektivnější řešit jako "auto combat" (stejně jako v HoMM5 ).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Disciples I + II + III
Dokonce co jsem měl možnost porovnat, tak český dabing je lepší. Zejména vypraveč má v češtině lepší hlas. Ani nemluvě o mé oblíbené Banshee. Jen škoda, že ne vše bylo skutečně předabované (u démonů to samozřejmě nevadí, ti mluví beztak latinsky) a občas se tak vyskytne zapomenutá hláška v angličtině. Například liška (samička od licha) občas v české verzi pronese "Burn their souls.".sevencreature píše:Ajantis: Jj, obrázky a animace jednotek jsou úžasné. Ad dabing - no, eh, není to až tak hrozné
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disciples I + II + III
Jab: "Samička" od "licha" je když tak "lička" (tímto zdravím Ostravu ).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Disciples I + II + III
Vím, vím. Ale liška mi přišla hezčí.sevencreature píše:Jab: "Samička" od "licha" je když tak "lička" (tímto zdravím Ostravu ).
Btw druhá mise za lidi, hrdina na 4. úrovni (po boji na páté) a hnedle jsem si beze ztrát namazal Ashkaela.
http://jab.sigil.cz/Ashkael.jpg
Vytáhnout zbroj na 90 jsem mohl jen u hrdiny a léčitele. Ostatní tak museli být povětšinou v defense modu (občas šlo i zaútočit). Nicméně Imperial Assassina jsem užíval nejčastěji, jelikož útok jedem nepočítá se zbrojí (což pro Ashkaela znamenalo -20 životů/kolo).
Za lidi mi hra obecně přijde zatím nejjednoduší (díky perfektním léčitelům a obranným kouzlům). Na druhé místo bych asi dal nekromanty (spousta jednotek s paralýzou a vampire lord vysávající životy pro zbytek družiny) či trpaslíky (opět hodně boostujícíh kouzel a perfektní kombinace hrdina + 2x alchemist = 3 útoky hrdiny za kolo). Pak elfy (ucházející léčitel, nejlepší hrdina - dryáda a výborní střelci) a nakonec démony (masivní dmg, ale musí se stále někde doléčovat).
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Disciples I + II + III
Hrál jsem jen Disciples II, ale když tak koukám na screenshoty, tak se mění v podstatě jen grafika. Mezi II a III už to vypadá na trochu větší skok. Každopádně to byla dobrá kombinace strategie a RPG.
Nejlepší byli určitě lidi kvůli těm léčitelům (podivné, že skoro všude jsou nejlepší lidi : )) a rychlým postupům na level.
Nejlepší byli určitě lidi kvůli těm léčitelům (podivné, že skoro všude jsou nejlepší lidi : )) a rychlým postupům na level.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Disciples I + II + III
Napadl mě celkem ultimátní způsob, jak si vynahradit nízkou iniciativu u trpaslíků. Pojistit se, aby nebylo druhé kolo. Ty alchymisty bych měl totiž hned 3. Před ně pak hodit do první řady Loremastera a dva Dwarf King. Přirozeně Loremaster má smysl v první řadě teprve se silnější zbrojí a větším počtem životů (kterých ale mají trpasličí hrdinové většinou požehnaně), nicméně dokážete si to pak představit? Loremaster útočící 4x za kolo... Řekněme, že jej časem vytrénujete, aby dával dmg 150 (což je celkem v poho). Útočí pak na všechny nepřátelé 4x150 dmg. Trochu horší to bude u dobývání měst (tam alespoň jeden Son of Ymir bude chybět), nicméně Dwarf Kingové se svou zbrojí (30) by se měli s trochou pomoci také osvědčit (beztak by tam jinak byli jen do počtu).
Re: Disciples I + II + III
Ponejprv. Taktiku výše jsem zkoušel a funguje. Nicméně i tak mě hra za Klany začala celkem rychle nudit. Holt to mám už projeté za všechny ostatní strany (i s datadisky) a trpaslíci jsou hrooozně pomalí.
Za druhé se objevilo již celkem dost recenzí na hru. Všechny jsou rusky a tedy nebýt té http://d3.heroes-centrum.com/ , tak se z toho houbeles dozvím. Co mi z toho vyplývá - Rusové hru patrioticky kupují, byť je prolezlá bugy, nevyvážená a na strategii zbytečně jednoduchá (tzn. příliš málo komplexní). Jinak řečeno Kings Bounty už z toho nebude ani kdyby vše opravili dodatečnými patchy. Na druhou stranu... Ještě stále z toho může být (stejně jako druhý díl) trochu horší turnbased strategie než stávající top (mezi nějž opravdu nepočítám HoMaM V) se zajímavou grafikou.
Spíše je to ale v pytli.
Za druhé se objevilo již celkem dost recenzí na hru. Všechny jsou rusky a tedy nebýt té http://d3.heroes-centrum.com/ , tak se z toho houbeles dozvím. Co mi z toho vyplývá - Rusové hru patrioticky kupují, byť je prolezlá bugy, nevyvážená a na strategii zbytečně jednoduchá (tzn. příliš málo komplexní). Jinak řečeno Kings Bounty už z toho nebude ani kdyby vše opravili dodatečnými patchy. Na druhou stranu... Ještě stále z toho může být (stejně jako druhý díl) trochu horší turnbased strategie než stávající top (mezi nějž opravdu nepočítám HoMaM V) se zajímavou grafikou.
Spíše je to ale v pytli.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Disciples I + II + III
Škoda, že jsou ty D3 tak zprasené, protože mají dobrý potenciál. Nebýt bugů a nedostatků ve stylu nemůžeš si vybrat hrdinu, nejsou žádné scénáře..., tak je to výborná hra.
King's Bounty a HoMaM V by měly být (jediné?) podobné hry, ale musim říct, že v tom vidím obrovský rozdíl. King's bounty i HoMaM jsou založeny na počtech potvor, zatímco v Disciplech jde o jejich level, což mě baví o poznání víc, než běhat po městech a donekonečna rekrutovat. Jinak KB mě přestal bavit po hodině, protože souboje jsou naprosto nechutně nudné a zdlouhavé (v D a snad i v HoMaM se dají urychlit), ačkoliv systém hrdiny a dračího mazlíčka byl vcelku zajímavý. Krom toho to grafické zpracování bylo dost otřesné (umělecky, nikoliv technologicky).
Tudíž přes všechny nedostatky D3 bych z těchhle tří her hlasoval jednoznačně pro Dsiciples. (A co se týká starších dílů sérií, tak D2 strčí do kapsy kterýkoliv HoMaM.)
King's Bounty a HoMaM V by měly být (jediné?) podobné hry, ale musim říct, že v tom vidím obrovský rozdíl. King's bounty i HoMaM jsou založeny na počtech potvor, zatímco v Disciplech jde o jejich level, což mě baví o poznání víc, než běhat po městech a donekonečna rekrutovat. Jinak KB mě přestal bavit po hodině, protože souboje jsou naprosto nechutně nudné a zdlouhavé (v D a snad i v HoMaM se dají urychlit), ačkoliv systém hrdiny a dračího mazlíčka byl vcelku zajímavý. Krom toho to grafické zpracování bylo dost otřesné (umělecky, nikoliv technologicky).
Tudíž přes všechny nedostatky D3 bych z těchhle tří her hlasoval jednoznačně pro Dsiciples. (A co se týká starších dílů sérií, tak D2 strčí do kapsy kterýkoliv HoMaM.)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.