Fallout 1 a 2
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
Re: Fallout 1 a 2
Ešte sa vrátim k perku Slayer. Pozor, aj s perkom Slayer sa pri každom útoku posudzuje vaša hodnota šťastia. Ak teda bojujete proti súperovi, ktorý má vyššiu hodnotu LUCK, vaše útoky nemusia byť kritické. Preto sa aj pri perku Slayer vysoké šťastie vyplatí.
Ďalej, ak sa vám aj so Slayerom kritický zásah úspešne podarí, ÚČINOK kritického zásahu sa určuje podľa bežných modifikátorov - posudzuje sa Šťastie, hodnota zbraňového skillu atď. Ak má teda postava s perkom Slayer nízke šťastie, jej kritické údery budú stáť za prd.
Ďalej, ak sa vám aj so Slayerom kritický zásah úspešne podarí, ÚČINOK kritického zásahu sa určuje podľa bežných modifikátorov - posudzuje sa Šťastie, hodnota zbraňového skillu atď. Ak má teda postava s perkom Slayer nízke šťastie, jej kritické údery budú stáť za prd.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
V tom případě nedopovídá popis perku Slayer, protože tam se, narozdíl od Snipera, o hodnotě štěstí nic nepíše. Z popisu vyplývá, že každý zásah bude kritický. (Že na štěstí pak závisí účinnost KZ, to je v pořádku.)
Mimochodem hody na štěstí znamenají, že máš mít vyšší hodnotu štěstí než cíl?
Mimochodem hody na štěstí znamenají, že máš mít vyšší hodnotu štěstí než cíl?
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
..popis ale sedí, pozri:
Hod na "Šťastie" je normálny hod virtuálnou kockou, ku ktorému sa ešte priráta hodnota LUCK. Kto získa viac, uspel.
Rovnaký popis je v anglickej verzii hry, priamo v tom perku. Zároveň je to uvedené aj v mauáli.http://fallout.wikia.com/wiki/Slayer píše:With a successful Luck roll, all of your hits in hand-to-hand combat are upgraded to critical hits - causing destruction and mayhem.
Hod na "Šťastie" je normálny hod virtuálnou kockou, ku ktorému sa ešte priráta hodnota LUCK. Kto získa viac, uspel.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
V tom případě se opět osvědčil český překlad : )
V anglické verzi jsem se asi k tomuto perku nikdy nedostal.Vault Šílené Brahmíny a český překlad píše:Ničitel kráčí světem! V boji beze zbraně se všechny tvé zásahy stanou kritickými, způsobujíce zničení a zkázu.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
No, pokud je ta virtuální kostka k 20, tak mi to nepřijde moc světoborné. Teď si fakt nejsem jistý, jestli počítám správně, ale vyšlo mi, že při štěstí 10 a štěstí cíle 1 je jen 70% šance na KZ. Při stejných hodnotách je to 50% a při opačné situaci by to bylo 30%. Počítám, že když jsou hody kostkou stejné, je to KZ. Opravte mě, pokud je můj výsledek chybný.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Fallout 1 a 2
Pokud by se počítalo *tvé štěstí* + 1k20 >= *štěstí soupeře* + 1k20 --> úspěch
pak kdybys měl štěstí 10 a soupeř 1, budeš mít šanci na úspěch 86%.
Při rovnosti by to bylo 53% (u remízy vyhraješ)
Pokud bys měl o 3 štěstí víc, tak máš 66%.
Pokud jsem to příliš nepopletl.
pak kdybys měl štěstí 10 a soupeř 1, budeš mít šanci na úspěch 86%.
Při rovnosti by to bylo 53% (u remízy vyhraješ)
Pokud bys měl o 3 štěstí víc, tak máš 66%.
Pokud jsem to příliš nepopletl.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
Máš pravdu, moje výpočty byly polovičaté : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
..tiež som nad tým uvažoval. Netuším, ako to presne funguje, ale pretože hodnota šťastia sa pohybuje v rozsahu 1-10, predpokladal som, že pri tom hode sa použije desaťstenka - kocka 1k10. Ak rátam správne, pri použití desaťstenky by bola šanca na úspech vyššia. V takom prípade, ak má naša postava šťastie 10 a súper len 1, šanca na kritický zásah je 100%.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Fallout 1 a 2
Ať se použije jakákoli kostka, tak pokud jsou hodnoty štěstí obou soupeřů stejné, bude výsledný efekt +- 50%. Jediné, co menší kostka způsobí, bude větší vliv statu štěstí. Bereme-li, že průměrný nepřítel má štěstí 5, pak jsou šance u 1k10 kostek, remíza je úspěch:
Štěstí1: 21%
Štěstí2: 28%
Štěstí3: 36%
Štěstí4: 45%
Štěstí5: 55%
Štěstí6: 64%
Štěstí7: 72%
Štěstí8: 79%
Štěstí9: 85%
Štěstí10: 90%
Štěstí1: 21%
Štěstí2: 28%
Štěstí3: 36%
Štěstí4: 45%
Štěstí5: 55%
Štěstí6: 64%
Štěstí7: 72%
Štěstí8: 79%
Štěstí9: 85%
Štěstí10: 90%
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
No, hlavně jde o rozdíl. S rozdílem štěstí se rozdíl šance na KZ zvětšuje, ale nárůst rozdílu šance se zpomaluje.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
Zdravím, já bych se chtěl zeptat zda jde dohrát Fallouta 2 solo...nějak mě láká ta specializace "mnicha" a mě by zajímalo jestli budou nějaké větší trable bez společníků? Díky
Re: Fallout 1 a 2
Díky Carlosi, vyzkoušim to solo a uvidíme..
Re: Fallout 1 a 2
Fallout je výborný práve pri hre bez družiny - nikto sa ti nemotá pod nohy, neblokuje východy a nepýta si stimpak.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
cicin: Pokud budeš hrát mnicha, nezapomeň si trochu natrénovat i vrh bez ohledu na to, nač se chceš dál specializovat (jestli chladné zbraně nebo neozbrojený boj). Věř mi, že někdy se budeš potřebovat zbavit mnoha nepřátel a sám o sobě bys to prostě nedal, naopak s pomocí granátů je to balada. Taky doporučuji trochu poškádlit skill zálesáka - pro mnicha jsou náhodné souboje navýsost otravné, navíc když hraje sólo, tak není kam cpát ty druhořadé předměty.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."