Bugy a podobná havěť
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Takže jsem zpraktikoval Vlasákovu ideu a na 1. úrovni jsem zpolovičnil počet HP a vyzjistil jsem, že hra násobí první úroveň dvakrát (takže nebylo nutné to tam dávat dvakrát). Toto by tedy fungovalo. V ToB to taky funguje (já vůl předtím zapomněl na Helm of Balduran, což mi přidělalo dost práce ), co jsem zkoušel multi-class tak taky, importované postavy to neovlivňuje, takže myslím, že je to dokonalý.
Jediná nekompatibilita zůstáva ve chvíli, kdy si někdo sníží počet XP při vytváření hry na 0 a získá jen polovinu max. HP, ale toto není použito snad v žádném modu co znám (ani Tutu), protože to způsobuje jiné další problémy.
Takže, co zbývá? a download.
Jediná nekompatibilita zůstáva ve chvíli, kdy si někdo sníží počet XP při vytváření hry na 0 a získá jen polovinu max. HP, ale toto není použito snad v žádném modu co znám (ani Tutu), protože to způsobuje jiné další problémy.
Takže, co zbývá? a download.
Žralok, který štěká, nekouše.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Jj, s jedničkou to byl taky docela chaos (a v ToB stále myslím je, ale řešení bylo myslím to importovat na alespoň core rules obtížnost.Tafif píše:Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.
Žralok, který štěká, nekouše.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Ano, ano - byl a stále je s tím trochu problém - myslím, že hra při importu ignoruje počet HP postavy a "hodí" je znovu a jelikož většina z vás hrála na maximální životy, tak se nemůžete divit, že se vám sníží...Tafif píše:Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.
Žralok, který štěká, nekouše.
- Tafif
- Sigilan
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 10.10.2005 22:41
- Bydliště: Za devatero horami...
- Kontaktovat uživatele:
Akorát, že to vžy sníží o stejnou hodnotu. Spíš jako kdyby bylo pokažený sejfko, ale zkoušel jsem to z několika a vždy to udělalo to samý. Skoro bych řekl, že je chyba někde v jedničce. Při importu postavy z jedné hry je to v poho, při importu jiné postavy z jiné hry to dá špatný životy.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
bývají na konci zdobeny žaludy.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Bug: Rozdělení 25 bodů Imoen
Jak někteří z vás vědí, tak Imoen je zloděj na 7. úrovni. To by jí mělo garantovat 190 bodů k rozdělení mezi zldějské dovednosti. Naneštěstí vývojáři pravděpodobně původně počítali s Imoen na 6. úrovni a při přechodu na 7. pozapomněli přidat 25 bodů zlodějských dovedností a také 1 bod k THAC0. Její současné body jsou rozděleny takto (bez bonusů):
- Hide in Shadows: 10
- Detect Illusions: 0
- Set Traps: 0
- Open Locks: 70
- Move Silently: 10
- Find Traps: 75
- Pickpockets: 0
Naposledy upravil(a) drake127 dne 3.4.2006 1:33, celkem upraveno 1 x.
Žralok, který štěká, nekouše.
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
Obdobně, akorát bych dal 15 do Open locks a zbylých 10 do Find traps.CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať.
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
1. tohle se mi nezdá jako úplně RP řešení
2. i tak je to trochu zbytečné, protože s Imoen otevřete naprostou většinu všech skříní a odpastíte většinu všech pastí.
3. Co byste řekli dát pár bodíků do Hide in Shadows a Move Silently? Spolu s bonusy za obratnost a nějakými předměty se dá Imoen použít i teď, tak co to trochu ještě zlepšit.
4. Detect Illusions nebo Set Traps bych nechal být, protože k tomu Imoen nikdy neinklinovala narozdíl právě od skrývání ve stínu.
2. i tak je to trochu zbytečné, protože s Imoen otevřete naprostou většinu všech skříní a odpastíte většinu všech pastí.
3. Co byste řekli dát pár bodíků do Hide in Shadows a Move Silently? Spolu s bonusy za obratnost a nějakými předměty se dá Imoen použít i teď, tak co to trochu ještě zlepšit.
4. Detect Illusions nebo Set Traps bych nechal být, protože k tomu Imoen nikdy neinklinovala narozdíl právě od skrývání ve stínu.
Žralok, který štěká, nekouše.
Ovšem drake127 napsal, že to má být z ohledem na RP.CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať.
+10 PP
+5 OL
+5 HIS
+5 MS
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
No, ale v Candlekeepu se taky stále skrývala do stínu a pozorovala mnichy místo aby páčila skříňky ostatních spolubydlících, ne? A taky už nějaké body v Hide má (a spolu s bonusy na tom není zas tak špatně).CrowX píše:Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod.
Žralok, který štěká, nekouše.