IWD1: Schopnosti zloděje v HOW
IWD1: Schopnosti zloděje v HOW
IWD how jsem hral uz nekolikrat,ale poprvy jsem si vsimnul moznosti schopnosti zlodeje podle treti edice.
Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit co je to plizivy utok a paralyzujici uder?
a jak funguje evasion(unik)?
stacil by odkaz na manual v CESTINE,dik
Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit co je to plizivy utok a paralyzujici uder?
a jak funguje evasion(unik)?
stacil by odkaz na manual v CESTINE,dik
- khadgar
- Sigilan
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14.1.2006 21:23
- Bydliště: Toril - Useknutá ruka
- Kontaktovat uživatele:
Plizivy utok: Ak nepriatela napadnes zo zalohy - zo zadu alebo z boku tak mu urobis dodatocne zranenie podla lvl zlodeja.
Ochromujuci uder: Ak sa ti podari plizivy utok tak nepriatel utrpi postihy na zasah a zranenie.
Unik: Mas moznost vyhnut sa posobeniu niektorych kuzel ako napr. ohniva gula alebo blesk.
Ochromujuci uder: Ak sa ti podari plizivy utok tak nepriatel utrpi postihy na zasah a zranenie.
Unik: Mas moznost vyhnut sa posobeniu niektorych kuzel ako napr. ohniva gula alebo blesk.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
- khadgar
- Sigilan
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14.1.2006 21:23
- Bydliště: Toril - Useknutá ruka
- Kontaktovat uživatele:
1. V tieni nemusis byt.
2. Ano to v zatvorke znamena aky postih utrpi.
3. Zlodej si najprv hadze proti dychu. Ak sa mu podari hod, kuzlo ho nezrani.
Ak sa mu hod nepodari, ma k dispozicii zachranny hod pre dane kuzlo.
2. Ano to v zatvorke znamena aky postih utrpi.
3. Zlodej si najprv hadze proti dychu. Ak sa mu podari hod, kuzlo ho nezrani.
Ak sa mu hod nepodari, ma k dispozicii zachranny hod pre dane kuzlo.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
Pokud tím myslíš backstab, tak s tebou souhlasím, ale tam musíš být ve stínu.
Jenže tady se evidentně jedná o vlastnosti z 3e v IWD2.
Tak proto se radši ptám, protože v IWD1 jsem si jich nikdy nevšiml.
Jenže tady se evidentně jedná o vlastnosti z 3e v IWD2.
Tak proto se radši ptám, protože v IWD1 jsem si jich nikdy nevšiml.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Back Stab je OC smrtící (obzvláště v kombinaci s Lektvary síly). Je ovšem omezen nutností vystoupit ze stínu.
Následný vstup do stínu je časově velmi náročný, takže se nevyplatí po prvním úderu používat BS. (Výjimkou je dostatek lektvarů neviditelnosti.)
Lze však dobře využívat v bitce s více potvorami, tak že po každém úderu střídáš cíle. Pak je každý úder PRVNÍ a tudíž SA.
Následný vstup do stínu je časově velmi náročný, takže se nevyplatí po prvním úderu používat BS. (Výjimkou je dostatek lektvarů neviditelnosti.)
Naproti tomu SA nevyžaduje stín, stačí útok zezadu či z boku a sám si můžeš přečíst, že poškození je základní + dodatečné 1k6 za každé 4 úrovně zloděje. Ovšem pozor SA funguje pouze při prvním útoku.Sneak Attack - When a thief uses Sneak Attack and attacks an enemy from the rear or flank, they can do additional damage but one time only. This additional damage is +1d6 every four levels. At level thirty this would be 8d6. Critical hits do not double damage. The thief does not need to be hidden or moving silently to use Sneak Attack.
Lze však dobře využívat v bitce s více potvorami, tak že po každém úderu střídáš cíle. Pak je každý úder PRVNÍ a tudíž SA.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.