Warrenovky
Moderátor: sevencreature
AlieN: Od Deus ex som ziadny zazrak necakal (proste som si to v jeden den kupil ako hru na volny weekend) a stal sa zazrak (stal sa mojou najoblubenejsia 3d hrou) ... takze som cakal (aspon trosku) mensi zazrak aj od pokracovania ... zial, nekonal sa
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Na GameRankings má průměrné hodnocení z recenzí 83 %, od čtenářů 7,5/10.
Ajantis: V Levelu dostal 8,9/10 (od Lukáše Grygara ).
Ajantis: V Levelu dostal 8,9/10 (od Lukáše Grygara ).
Naposledy upravil(a) yenn dne 22.9.2006 18:01, celkem upraveno 1 x.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Co si pamatuji, v Levelu dostal Deus Ex 2 velmi vysoké hodnocení.
Pokud mi to na PC bude fungovat, rozhodně to vyzkouším. Žádné předsudky nemám.
Pokud mi to na PC bude fungovat, rozhodně to vyzkouším. Žádné předsudky nemám.
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 22.9.2006 18:00, celkem upraveno 1 x.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Zakopaný pes:
DX2 je neskutecne zjednoduseny, nejsou v nem druhy naboju, ciselniky, lockpicky a inventar je maly ze bych blil, graficky me svyho casu spis ohromil (ono taky to byla prvni hra kde sjem mel tu cast se shaderama a dynamickejma stinama, no :)), taky se to divne ovladalo ale to mi se stealth pristupem zas tolik nevadi... a rozhodne po strance hratelnosti toho ma s DX1 spolecnyho asi tak polovinu. Nimene pribeh a atmosfera jsou porad na hodne vysoky urovni, i kdyz uz trosicku nekde jinde. Problem neni ve hre samotne, je to vyborna hra. Ale jmenuje se Deus Ex 2 a to je chyba :)
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
,, Chceme vijst v ustrety sirokej hrackej komunite ,, ... to je podla mna tiez krokom spat (podobne ako aj u TES IV:Oblivion)Podľa mňa je DE2 krokom späť - z hľadiska herných mechanizmov (oklieštenie RPG prvkov).
Uvodne menu mi ako prve pokazilo naladu, potom HUD a system menu a tiez napokon (ale to som uz vedel z ,,prevju,,) super argumenty typu: ,,jednotna municia je preto, lebo je vek nanoaugmentacnych technologii ... municia sa sama prisposobi kalibru ) ... no proste bol som z tej hry znechuteny, nemam ju rad, kupim si to, lebo je to pokracovanie Deus ex ... aj ked to asi nebudem hrat
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
to yenn: Jasně, samostatně to lze označit za dobrou hru. Jenže tady se jedná o pokračování Deus Ex, skvělé/perfektní hry, takže při srovnání, kterému se nevyhneš, prostě dvojka neuvěřitelně utrpí. A rozhodně zamrzí, když pokračování Deus Ex už je spíš jen zajímavější 3D akcí. Vzpomínat při hraní Invisible War na první Deus Ex je neuvěřitelně bolestné.
Pro ty co IW ještě nehráli: Za zahrání dvojka stojí, ale pokuste se při jejím hraní o nemožné - zapomenout jedničku - na to jak se hrála, zkuste si pamatovat jen příběh.
Pro ty co IW ještě nehráli: Za zahrání dvojka stojí, ale pokuste se při jejím hraní o nemožné - zapomenout jedničku - na to jak se hrála, zkuste si pamatovat jen příběh.
Life's hard, time's short, take it easy, fuck it all!
Je tomu pár dní, co se na svět dostalo první video z BioShocku. A jak se dá od Warrenovců čekat, nejde o nějaké renderované šmé, nýbrž o záběry přímo z hraní. A to hned v délce 14 min a 15 sekund. Video se dá stáhnout napříkald z Ign, nebo z gametrailers. Během hry zní takřka nepřetržitý proud slov z úst samotného Ken Levine, což sice bezpečně ničí celkovou atmosféru, ale pokud ovládáte angličtinu, nejspíš se něco dozvíte. Reakce na Sector.sk jsou celkem vlažné, ale mě to video rozhodně nezklamalo. Ačkoli díky současnému vydání této hry na PC i konzole, a některým slovům samotných tvůrců, si od toho radši nic převratného neslibuji.
edit:
Na GamesTiscali je nyní k dispozici ono 14-ti minutové video i ve vysokém rozlišení (1280 x 720). Pokud jste dosud tuto hru neviděli v akci, máte rádi volná pokračování nejlepších her všech dob a není vám za těžko stahovat soubor o velikosti 341 MB, stojí tento download za shlédnutí. Uvidíte mimo jiné nabušenou Unreal 3 engin grafiku s opravdu úžasně vypadající - a všudy přítomnou - vodou. Ale co je důležitější, váš zrak spočine i na hratelnostních aspektech hry. Spolupráce Big Daddy a little sister je až morbidně dojemná. Nepřátelé jsou úchylně šílení, obranné systémy vysoce nebezpečné a atmosféra v jistém ohledu System Shockoidní.
Pokud ani toto nikoho nenavnadilo, je tu háček číslo dvě: BioShock render. Toto cca 24 MB nebo 113 MB (nízké a vysoké rozlišení) velké video ukazuje podobnou lokaci, jakou můžete vidět na začátku realtime videa. Možná by ale nebylo od věci varovat slabší povahy, kterým se dělá při pohledu na krev špatně. Toto video je trošku brutálnější, než je u podobných herních renderů zvykem.
edit:
Na GamesTiscali je nyní k dispozici ono 14-ti minutové video i ve vysokém rozlišení (1280 x 720). Pokud jste dosud tuto hru neviděli v akci, máte rádi volná pokračování nejlepších her všech dob a není vám za těžko stahovat soubor o velikosti 341 MB, stojí tento download za shlédnutí. Uvidíte mimo jiné nabušenou Unreal 3 engin grafiku s opravdu úžasně vypadající - a všudy přítomnou - vodou. Ale co je důležitější, váš zrak spočine i na hratelnostních aspektech hry. Spolupráce Big Daddy a little sister je až morbidně dojemná. Nepřátelé jsou úchylně šílení, obranné systémy vysoce nebezpečné a atmosféra v jistém ohledu System Shockoidní.
Pokud ani toto nikoho nenavnadilo, je tu háček číslo dvě: BioShock render. Toto cca 24 MB nebo 113 MB (nízké a vysoké rozlišení) velké video ukazuje podobnou lokaci, jakou můžete vidět na začátku realtime videa. Možná by ale nebylo od věci varovat slabší povahy, kterým se dělá při pohledu na krev špatně. Toto video je trošku brutálnější, než je u podobných herních renderů zvykem.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem strávil cca 7 hodin u Thiefa 1 a nejspíš s ním končím. Koncept je dobrý, plížení po chodbách, čekání, až přejde strážný, následné vloupání do ložnice a pobrání všeho, co se dá, mě baví, bohužel má pro mě Thief obrovskou chybu - load, load, load... load, load, load...
(Hraji na experta, jinak to ani nemá smysl). Možná jsem já tak nešikovný, nebo je ta hra tak pitomá, ale loadovat každou minutu mě vůbec nebaví. Jsem na konci 2. mise, takže můžu hodnotit jen je, ale i ty 2 mise mi ukázaly dost na to, abych neměl chuť pokračovat. Kdyby bylo třeba vytvořit nějaký komplikovanější plán a ten pak za pomoci různých prostředků realizovat, byla by to aspoň výzva, tady ale moc dobře vím, kam mám jít, jen jde o na vteřinu přesné načasování pohybu, aby si mě strážný konečně nevšiml a já za ním probéhl, což mě pravidelně stojí několik dlouhých loadů. Rovněž nepovažuji za fér, že se po loadu postavy chovají jinak než před ním, nemají pevně nadefinované trasy a tu zahnou do jiné uličky, jindy se zase náhle otočí... Těžko něco plánovat, když se nepřátelé zachovají pokaždé jinak.
Nadto je ta hra poněkud technicky "nedokonalá" - někdy na mě stráže nereagují ani když stojím přímo před nimi a ony se o mě zaseknou, občas se zachytím o neviditelnou překážku a musím loadnout... Nepříjemné.
(Hraji na experta, jinak to ani nemá smysl). Možná jsem já tak nešikovný, nebo je ta hra tak pitomá, ale loadovat každou minutu mě vůbec nebaví. Jsem na konci 2. mise, takže můžu hodnotit jen je, ale i ty 2 mise mi ukázaly dost na to, abych neměl chuť pokračovat. Kdyby bylo třeba vytvořit nějaký komplikovanější plán a ten pak za pomoci různých prostředků realizovat, byla by to aspoň výzva, tady ale moc dobře vím, kam mám jít, jen jde o na vteřinu přesné načasování pohybu, aby si mě strážný konečně nevšiml a já za ním probéhl, což mě pravidelně stojí několik dlouhých loadů. Rovněž nepovažuji za fér, že se po loadu postavy chovají jinak než před ním, nemají pevně nadefinované trasy a tu zahnou do jiné uličky, jindy se zase náhle otočí... Těžko něco plánovat, když se nepřátelé zachovají pokaždé jinak.
Nadto je ta hra poněkud technicky "nedokonalá" - někdy na mě stráže nereagují ani když stojím přímo před nimi a ony se o mě zaseknou, občas se zachytím o neviditelnou překážku a musím loadnout... Nepříjemné.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis píše:Rovněž nepovažuji za fér, že se po loadu postavy chovají jinak než před ním, nemají pevně nadefinované trasy a tu zahnou do jiné uličky, jindy se zase náhle otočí... Těžko něco plánovat, když se nepřátelé zachovají pokaždé jinak.
Většina lidí by tuhle snahu o realismus ocenila Obvyklé stížnosti na AI bývají typu že je moc primitivní
Ajantis: Zkus tolik neloadovat Já jsem sice mise často řešil tak, že když jsem odcházel, byli všichni v bezvědomí, ale Lytha style má taky své kouzlo (pro neznalé, Lytha style je hrát tak, aby jsi způsobil 0 damage nepřátelům - i když teda hráči (potvory ) dost často cheatujou (nabyl jsem dojmu) a hází po nepřátelích kladiva, která je zabijou, ale do záznamu se dmg nezaznamená ).
P.S. Rozhodně to nevzdávej - některé mise jsou prostě skvostné - třeba moje oblíbené Lost City
P.P.S. Co se vyrovná tomu, vystřelit Rope Arrow na trám, vyšplhat až ke stropu, vodním šípem zhasit pochodeň, střelit další Rope Arrow nad ochoz, přeskočit (a přitom sebrat předchozí šíp), spustit se na zem a nic netušící stráž omráčit obuškem
Hmm, nebo takové odstřelování hord zombií šípy s posvěcenou vodou
Nebo nepozorované číhání, až ohnivý elementál zastaví a jediným vodním šípem ho po dlouhém čekání uhasíš...
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.