System Shock, System Shock 2
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
AlieN: Fungovalo mi demo i Thief 2, takže by IMO SS2 měl jet v pohodě
Mrkni semhle:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=69958
Mrkni semhle:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=69958
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Jo, ale byly s tím děsný obstrukce, crack, patch byla nutnost a snad ještě něco. SS2 byla první hra, kde i výrobci doporučili použití crackuAlieN píše:Nerozjel jste někdo System Shock 2 na WinXP s sp2? Já už zkoušel snad všechno možný ale nejdál se dostanu za intro a pak se hra kousne
Žralok, který štěká, nekouše.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavé. Momentálně se chystám SS2 hrát, a překvapuje mě, že je tu tak málo příspěvků (v tomhle threadu) Asi to bude chtít trochu slepit dohromady
Hmm, funguje to bez problémů - žádný režim kompatibility není potřeba. Jen tradičně (už v T2 byly problémy) nefungují videa (no zkusím je reenkódovat a uvidím...).
Hmm, funguje to bez problémů - žádný režim kompatibility není potřeba. Jen tradičně (už v T2 byly problémy) nefungují videa (no zkusím je reenkódovat a uvidím...).
Naposledy upravil(a) sevencreature dne 15.3.2007 14:51, celkem upraveno 1 x.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tak po delší době hraní SS2 nechápu, proč je Deus Ex tak populární a vyzdvihovaná hra Vždyť je to jen ubohý odvar SS2
Ke hře bych měl pár připomínek - nejvíc mi vadí 4 obtížnosti. Odstranil bych "Easy" a zbývající přejmenoval na "Easy", "Normal" a "Hard". Protože stávající "Normal", kterou jsem si neprozřetelně zvolil, je příliš jednoduchá A podle ohlasů je "Hard" asi nejoptimálnější obtížnost.
Nevyrovnanost zbraní (tj. že Standard jsou nejužitečnější) je známá věc, nicméně Crystal Shard mi k srdci opravdu přirostl A ještě k těžkým zbraním - granátomet je zbraň masové destrukce
A chtěl bych mít možnost recyklovat předměty trochu dříve
Dále vřele doporučuji mody "Rebirth01_complemented" - všechny modely vypadají mnohem lépe než ty v normální hře (které jsou klasické Looking Glassovské - v podstatě jako by utekli z Thiefa - extra málo polygonů), přičemž si zachovávají originální feel (možná až na ženské mrtvoly - ale i tam výhody převažují - ty původní nevypadají moc jako lidská těla). A potom esenciální "SHTUP" - některé textury s vyšším rozlišením.
Ještě bych chtěl dodat, že to je jedna z mála her, u kterých mi nevadí procházet levely klidně mnohokrát dokola. Opravdu mám pocit, jako bych se pohyboval po opravdové kosmické lodi. Respawn nepřátel tomu docela napomáhá Navíc s posledním patchem je možné respawn omezit případně na určitých lokacích zcela eliminovat.
Ke hře bych měl pár připomínek - nejvíc mi vadí 4 obtížnosti. Odstranil bych "Easy" a zbývající přejmenoval na "Easy", "Normal" a "Hard". Protože stávající "Normal", kterou jsem si neprozřetelně zvolil, je příliš jednoduchá A podle ohlasů je "Hard" asi nejoptimálnější obtížnost.
Nevyrovnanost zbraní (tj. že Standard jsou nejužitečnější) je známá věc, nicméně Crystal Shard mi k srdci opravdu přirostl A ještě k těžkým zbraním - granátomet je zbraň masové destrukce
A chtěl bych mít možnost recyklovat předměty trochu dříve
Dále vřele doporučuji mody "Rebirth01_complemented" - všechny modely vypadají mnohem lépe než ty v normální hře (které jsou klasické Looking Glassovské - v podstatě jako by utekli z Thiefa - extra málo polygonů), přičemž si zachovávají originální feel (možná až na ženské mrtvoly - ale i tam výhody převažují - ty původní nevypadají moc jako lidská těla). A potom esenciální "SHTUP" - některé textury s vyšším rozlišením.
Ještě bych chtěl dodat, že to je jedna z mála her, u kterých mi nevadí procházet levely klidně mnohokrát dokola. Opravdu mám pocit, jako bych se pohyboval po opravdové kosmické lodi. Respawn nepřátel tomu docela napomáhá Navíc s posledním patchem je možné respawn omezit případně na určitých lokacích zcela eliminovat.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
ja som to nedavno presiel na tebou popisovanom operacnom systeme, mal som tu verziu zunderdogov. videa boli sice prevratene hore nohami, ale dalo sa to vydrzat. mozno bue xyba v grafike a ovladacox. mne na tento problem nejde vela inyx hier (starsix aj novsix ofc :) )AlieN píše:Nerozjel jste někdo System Shock 2 na WinXP s sp2? Já už zkoušel snad všechno možný ale nejdál se dostanu za intro a pak se hra kousne
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Vážně super hra. Poslední třetina je sice slabší - a konec a závěrečné intro je vyloženě ubohý - nicméně geniální počin s obrovským potenciálem a replayabilitou (pochopitelně jsem okamžitě začal hrát znova ).
Navíc je to suprová akční hra - i když hlavně na nižší obtížnost, kvůli výhodnější ceně v replikátorech.
Jo, není nad to hrát SS2 tak, jak to bylo autory zamýšleno Full auto Assault Rifle je radost
Navíc je to suprová akční hra - i když hlavně na nižší obtížnost, kvůli výhodnější ceně v replikátorech.
Then, purchase hundreds/thousands of rounds of standard ammo and anti-personnel ammo (buy the standard ammo from the hacked med-sci replicator where the Xerxes core is, but only AFTER you get the replicator expert OS). Then get the unbreakable assault rifle from the Med-Sci armory, and bring standard weapons up to 6 and your agility up to 6 (and get the run fast and sharpshooter OS upgrades and attach a speed implant - recycle it while wearing it for maximum cheatz). Mod the rifle to level 2 using your French-Epstein devices, set it to full auto, rebind your keys so that the reload and change ammo hotkeys are next to your movement keys, and you can now play SS2 the way it was really meant to be played - Quake style (horrifying all of the SS2 fans in the process)
Jo, není nad to hrát SS2 tak, jak to bylo autory zamýšleno Full auto Assault Rifle je radost
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
sevencreature: taky si myslím, že DE je oproti SS2 o dost slabší (v obou hrách je ale spousta věcí, co mi dost vadí - některé mechanismy atd.; DE však v tomto suveréně vede).
Jinak já to hrál na normal, je pravda, že později už byla hra velice snadná, ale třeba začátek mi přišel brutálně těžký (obnovující se nepřátelé, žádná munice...) a nevím, jestli by to mělo na hard smysl, přeci jen přišlo mi, že nábojů není zrovna moc.
Jinak používat automatiku mi přišlo jako plýtvání, když většina nepřátel po jedné dvou střelách padá k zemi (nebo v ještě lépe vybuchuje ) . Co se týče granátometu, po té, co jsem vyzkoušel snad všechny druhy munice, abych zničil zy záchrané moduly na konci, házel je ze všech možných i nemožných úhlů a ony moduly zůstaly po mém bombardování naprosto nepoškozené, jsem se na tuhle zbraň vykašlal a rozstřílel je puškou (no jo - věrná simulace reality).
Jinak já to hrál na normal, je pravda, že později už byla hra velice snadná, ale třeba začátek mi přišel brutálně těžký (obnovující se nepřátelé, žádná munice...) a nevím, jestli by to mělo na hard smysl, přeci jen přišlo mi, že nábojů není zrovna moc.
Jinak používat automatiku mi přišlo jako plýtvání, když většina nepřátel po jedné dvou střelách padá k zemi (nebo v ještě lépe vybuchuje ) . Co se týče granátometu, po té, co jsem vyzkoušel snad všechny druhy munice, abych zničil zy záchrané moduly na konci, házel je ze všech možných i nemožných úhlů a ony moduly zůstaly po mém bombardování naprosto nepoškozené, jsem se na tuhle zbraň vykašlal a rozstřílel je puškou (no jo - věrná simulace reality).
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Munice je IMO na Hard přebytek. Navíc třeba do takové brokovnice je nábojů víc, než dokážeš spotřebovat. A Assault Rifle je vyloženě overkill Ke konci jsem měl cca 300 nábojů od každého druhu (Standard, AP, Anti Personal).
Na druhou stranu, na většinu nepřátel není zbraň na dálku zapotřebí - hybridy, opice, Midwives a většinou i Cyborg Assassins jsem řešil zblízka. Jediní trochu nepříjemní nepřátelé byli pavouci - kvůli tomu toxinu Crystal Shard je extrémně silný.
Teď když hraju jako OSA a zbraně na dálku nepoužívám vůbec, tak všechno řeší Wrench
Na druhou stranu, na většinu nepřátel není zbraň na dálku zapotřebí - hybridy, opice, Midwives a většinou i Cyborg Assassins jsem řešil zblízka. Jediní trochu nepříjemní nepřátelé byli pavouci - kvůli tomu toxinu Crystal Shard je extrémně silný.
Teď když hraju jako OSA a zbraně na dálku nepoužívám vůbec, tak všechno řeší Wrench
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: System Shock, System Shock 2
Je to parádní hra, nedávno sem to rozjel, opravdu proti DX, je to bohovka ale pravda, když to hraju o půlnoci po tmě se sluchátky na uších, musíš se každých 5 minut rozhlížet po pokoji
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.