No když už se něco dělá, tak pořádně že.
Takže takhle bych si představoval finální verze.
/////////////////////////////////////////////////////////////@22 = ~Install Votary kit (paladin)~
@23 = ~You need Divine Remixes V5 mod~
@24 = ~Votary~
@25 = ~VOTARY: Like other paladins, the devoutly religious Votaries function as soldiers of their church. But Votaries are far more militant, considering devotees of "false" religions as the epitome of evil. Additionally, Votaries follow an unusually strict ethos that includes vows of poverty and chastity.
Because he has a more restrictive code, he can choose only the lawful neutral alignment. Also by his lack of social skills, he has lower charisma requirements.
Sphere access:
- Major: all, combat, law, protection, war and divination
Advantages:
- +3 to THAC0 and damages vs. clerics
- Immunity to charm
- Once per day can cast 'Armour of faith'
- Gains improved spell progression: can cast 5 spells of 1st and 2nd levels, and 4 spells of 3rd and 4th levels
Disadvantages:
- Can't use the 'lay on hands' ability
- -1 penalty to reputation at start~
***********************************************************
@22 = ~instalovat kit Zélót (paladin)~
@23 = ~vyžaduje Divine Remixes V5 mod~
@24 = ~Zélót~
@25 = ~Zélót: Stejně jako ostatní paladinové, jsou i hluboce zbožní Zélóti vojáky své církve. Ale Zélóti jsou mnohem útočnější, pohlížejíc na stoupence jiné víry jako na ztělesnění zla. Navíc Zelóti dodržují neobvykle přísný kodex, který zahrnuje i slib chudoby a čistoty.
Díky přísnému dodržování zásad si mohou vybrat pouze zákonně neutrální přesvědčení.
Kvůli nedostatku společenského taktu mají snížený požadavek na charisma.
Přístup k sférám:
Hlavní: všechny, boj, právo, ochrana, válka a věštění
Výhody:
- +3 k THAC0 a zranění proti klerikům
- Imunní na ovládnutí
- Jednou denně může seslat Brnění víry
- Větší výběr kouzel: může seslat 5 kouzel 1. a 2. úrovně a 4 kouzla 3. a 4. úrovně
Nevýhody:
- Nemůže používat schopnost Přiložení rukou
- Zpočátku -1 postih k reputaci~
A ještě dotazy, prosím o potvrzení:@29 = ~Install Scout kit (ranger)~
@30 = ~Scout~
@31 = ~SCOUT: Any force on the move, whether it's an army or an adventuring group needs information about what's ahead and what's behind and, more important, time to prepare for battle. A scout can navigate difficult terrain at good speed, and he specializes in seeing his foe before the opponent ever detects his presence. In a dungeon or in the wild, a scout is seen only when he wants to be.
Sphere access:
- None
Advantages:
- Gains +20% bonus to hide in shadows and silent walking
- +3 to sight range bonus
- At 5th level gains +1 to movement speed. Gains next +1 at 11th level.
- Once per day can use 'Skirmish' ability, which grants him +1 (and an additional +1 per 5 levels - max +5 at 20th level) bonus to THACO, movement speed and AC for the next 4 rounds.
- At 16th level can once per day cast on himself Freedom of movement.
Disadvantages:
- Can't use metal weapons and armour
- Can't cast standard druidic spells
- Can't dual class into cleric~
@32 = ~Skirmish~
************************************************************
@29 = ~instalovat kit Zvěd (hraničář)~
@30 = ~Zvěd~
@31 = ~ZVĚD: Jakékoliv přesouvající se ozbrojené síly, ať už armády nebo výpravy za dobrodružstvím, potřebují informace o okolním terénu, co se kolem nich děje a kdy se mají připravit k bitvě. Zvěd se umí rychle zorientovat v těžkém terénu a zaměřuje se na pozorování svých nepřátel aniž by byl odhalen. V podzemí a v divočině je možné jej spatřit jen pokud sám chce.
Přístup ke sférám:
žádný
Výhody:
- Obdrží +20% k Tichému pohybu a k Ukrytí ve stínu
- +3 k dohledu
- Na 5. úrovni obdrží +1 k rychlosti. Další bonus +1 dostane na 11. úrovni .
- Jednou denně může použít schopnost „Šarvátka“, která mu přidá +1 (a další +1 každých 5 úrovní, max. +5 na 20. úrovni) bonus k THACO, rychlosti a AC na 4 kola.
- Na 16. úrovni může na sebe jednou denně seslat Volnou akci
Nevýhody:
- Nemůže používat kovovou zbroj a zbraně
- Nemůže sesílat běžná druidova kouzla
- V případě dvojpovolání si nemůže zvolit klerika~
@32 = ~Šarvátka~
1) cleric = v BG překládáno kněz a nikoliv klerik
2) 'lay on hands' ability = přikládání rukou
3) sféry: Major = hlavní X Minor = vedlejší
4) proficiency = bez postihů
A dále k TEMPEST.
Charakteristika: vířivý způsob boje dvěma zbraněmi, na kterém není nic jemného, tanečního, anobrž řezničina, světící prostředky
Jakožto pro hraničáře je to označení spojené s přírodními živly.
Máme tu návrhy:
1) - Bouřlivák, Bouřlivec, resp. Bouřný
2) - Vír, Vichr, Smršť
u 2) bude vždy problém se skloňováním - životné X neživotné
Vír je klidným bodem uvnitř vířivé bariéry smrtících čepelí. K popsání pohybů Víra s jeho dvěma zbraněmi používají Bardi barvitá přirovnání jako 'tanečník', ale mistrovství tohoto stylu boje nespočívá v tanci. Nespočívá ani v dělání dojmu na kohokoliv – a nejméně ze všech na bardy. Víři se soustředí na tajemství boje dvěma zbraněmi z jediného důvodu – zničení svých nepřátel.