
Baldur's Gate 3 (spekulace i fakta)
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Já pořád trvám na své verzi hry za Bhaala. V divokých dobách formování mocenských vztahů s ostatními kolegy (rozuměj - boje), putování s věrným sluhou a nosičem, šišlavým Caspenarem (tj. hledání a loupení artefaktů). Jo a pak něco, ehm, "romancí" s představitelkami, eh, mnoha ras (nejen?) Faerunu. Hmm, něco jako Dragon Night 3 (aka Knights of Xentar) 

Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
To není tak špatný nápad:) Po konci ToB si Bhaal stáhne svého zplozence charmane do minulosti, aby mu pomohl a zajistil, že se věci odehrají tak, jak se odehrály... a "modově" by šlo hrát i za Bhaala:)sevencreature píše:Já pořád trvám na své verzi hry za Bhaala. V divokých dobách formování mocenských vztahů s ostatními kolegy (rozuměj - boje), putování s věrným sluhou a nosičem, šišlavým Caspenarem (tj. hledání a loupení artefaktů). Jo a pak něco, ehm, "romancí" s představitelkami, eh, mnoha ras (nejen?) Faerunu. Hmm, něco jako Dragon Night 3 (aka Knights of Xentar)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Já bych příběch formuloval asi takto:
Po událostech na Balově trůnu se váš otec ( dámy prominou ale matka by nezněla tak dobře ) stal bohem a musel se ujmou své nové role a již se nezatěžovat malichernostmi smrtelníků. Vy jeho syn ( dcera ) jste byl počat ještě před tím než se váš otec stal bohem jeho společnicí a dlouholetou družkou ( jméno matky by bylo trochu pochybné, ale já bych asi uvedl Jaheiru, sice mám taky raději Viconii ale Jaheira je neutrál a tak by se její syn mohl snadněji obrátit ke zlu či dobru viz. vytváření postavy a navíc měla Jahira bohatou minulost ) která při porodu zemřela a dítěte se ujala druidové kteří ho předali k výchově nějaké příběhově celkem nedůležitý postavě ( nejaká obdoba Goriona ale né tak okázalá a navíc by to měla být spíš ženská ).
Matka vám na smrtelné posteli prozradí že nejste její a jedíné co vám dokáže říci o vaší matce bude to že se jmenovala Jaheira. A tak se vydáváte na cestu do světa BG aby jste zjistili minulost vaší matky a osud vašeho otce. První polovinu hry by jste se snažili odhalit svou identitu a neměli by jste ani tušení o tom že se na vás pomalu obrací božské oko. Po té co spatříte svou matku několikrát ve snech a postupně vám bude odhalovat některé části jenž předcházeli vašemu početí ( přechody kapitol ) najdete jednoho starého ( no možná že né až tak starého ale přece jen už né mladého ) farmáře který žije o samotě na farmě blízko beregostu ( někde ve hře jsem slyšel že jsou tam nejlepší pozemky ). Jeho jméno bude Sarevok. Řekne vám hodně o tom jaký byl váš pravý otec a o tom jaké skutky vykonal a pro co se nakonec rozhodnul a mohl by vám přihodit i nějaký artefakt vašeho otce.
Brzy po té co odejdete však Sarevoka někdo zavraždí ( nedělejte si vrásky protože on určitě zase brzo povstane vždyť už zemřel nejméně 5x ). Mezi tím se na vás pomalu začnou upírat oči těch kdo neměli vašo otce příliš v lásce a stanete se štvanou zvěří která bojuje o holý život. Avšak pomohou vám staří přátele vašeho otce a matky, jejich bývalí společníci kteří ve vás poznají jeho odkaz ( pouze někteří protože myslím že takový keldor by po 20 letech už moc nenabojoval ). Jako nového hlavního bosse bych uvedl tentokrát nějakou příšeru ( už jsme měli kouzelníka a bojovníka tak proč né něco mezi
) a myslím že nejlepší by byl nějaký prastarý drak jenž nemůže být zraněn žádnou zbraní smrtelníků. Tesně před konce se vám zjeví váš otec řekne vám co a jak a že vaši matku velmi miloval a že lituje toho že s ní nezůstal ( vy ho přirozeně budete nenávidět a obviňovat z natčiny smrti ) a daruje vám nějaký amulet ( nebo prsten či něco podobného ) který bude obsahovat božskou moc ( bude to fakt namakané věcička ) a z jehož pomocí bude možné proniknou drakovými ochranami a zahubit jej.
Na konci velké bitvy ( téměř mrtev ) zjistíte že drak je příliš mocný a nejze jej skutečně zahubit, ale oběví se znu váš otec a příšeru zahubí. I když bude drakovo tělo mrtvé, jeho podstata se jako podstat mocné démoské bytosti navrátí do propasti mezi ostatní vyšší démony. Otec vám poradí že pokud chce te celou záležitost konečně ukončit budete muset na místo kde mouhou pekelní vládce skutečne zemří a kde vám nebude moci pomoct ani o a nabídne vám možnost že vás do propasti přenese. Protože zjistíte že to byl právě onen drak který napadl družinu vašeho otce a právě onen drak jenž zavinil smrt vaší matky ( snad jste si nemysleli že by takový tvrďák jako Jaheira nevydržel jeden porod ), protože porod byl vyvolán uměle kvůli následkům zranění které otrpěla vaše matka když drak napadl starou družinu vašeho otce, neváháte ani minutu a jste přenešeni do propasti.
Začíná poslední kapitola. Následuje opravdu krvavá řežba protože se na vás valí se všech stran houfy démonů slabých i opravdu mocných a až pomalu ale jistě vyčistíte velkou část propasti upřou se na vás oči 2 hlavních démonů. Prastarého draka a vašeho dědečka, otce vašeho otce. BUde následovat finální bitva která bude opravdi mimořádně krvavá protože podstata Baala i drak bude pořád přivolávat houfy démonů ale nakonec je všechy porazíte a váš otec vás přenese ven. A následuje Happy end
Co na to říkáte ? Celkem slušné na to že jsem to vymyslel během 10 minut co jsem to psal. Nevím jak vy ale já bych si takovou hru určitě zahrál
[rozodstavcováno //- yenn]
Po událostech na Balově trůnu se váš otec ( dámy prominou ale matka by nezněla tak dobře ) stal bohem a musel se ujmou své nové role a již se nezatěžovat malichernostmi smrtelníků. Vy jeho syn ( dcera ) jste byl počat ještě před tím než se váš otec stal bohem jeho společnicí a dlouholetou družkou ( jméno matky by bylo trochu pochybné, ale já bych asi uvedl Jaheiru, sice mám taky raději Viconii ale Jaheira je neutrál a tak by se její syn mohl snadněji obrátit ke zlu či dobru viz. vytváření postavy a navíc měla Jahira bohatou minulost ) která při porodu zemřela a dítěte se ujala druidové kteří ho předali k výchově nějaké příběhově celkem nedůležitý postavě ( nejaká obdoba Goriona ale né tak okázalá a navíc by to měla být spíš ženská ).
Matka vám na smrtelné posteli prozradí že nejste její a jedíné co vám dokáže říci o vaší matce bude to že se jmenovala Jaheira. A tak se vydáváte na cestu do světa BG aby jste zjistili minulost vaší matky a osud vašeho otce. První polovinu hry by jste se snažili odhalit svou identitu a neměli by jste ani tušení o tom že se na vás pomalu obrací božské oko. Po té co spatříte svou matku několikrát ve snech a postupně vám bude odhalovat některé části jenž předcházeli vašemu početí ( přechody kapitol ) najdete jednoho starého ( no možná že né až tak starého ale přece jen už né mladého ) farmáře který žije o samotě na farmě blízko beregostu ( někde ve hře jsem slyšel že jsou tam nejlepší pozemky ). Jeho jméno bude Sarevok. Řekne vám hodně o tom jaký byl váš pravý otec a o tom jaké skutky vykonal a pro co se nakonec rozhodnul a mohl by vám přihodit i nějaký artefakt vašeho otce.
Brzy po té co odejdete však Sarevoka někdo zavraždí ( nedělejte si vrásky protože on určitě zase brzo povstane vždyť už zemřel nejméně 5x ). Mezi tím se na vás pomalu začnou upírat oči těch kdo neměli vašo otce příliš v lásce a stanete se štvanou zvěří která bojuje o holý život. Avšak pomohou vám staří přátele vašeho otce a matky, jejich bývalí společníci kteří ve vás poznají jeho odkaz ( pouze někteří protože myslím že takový keldor by po 20 letech už moc nenabojoval ). Jako nového hlavního bosse bych uvedl tentokrát nějakou příšeru ( už jsme měli kouzelníka a bojovníka tak proč né něco mezi

Na konci velké bitvy ( téměř mrtev ) zjistíte že drak je příliš mocný a nejze jej skutečně zahubit, ale oběví se znu váš otec a příšeru zahubí. I když bude drakovo tělo mrtvé, jeho podstata se jako podstat mocné démoské bytosti navrátí do propasti mezi ostatní vyšší démony. Otec vám poradí že pokud chce te celou záležitost konečně ukončit budete muset na místo kde mouhou pekelní vládce skutečne zemří a kde vám nebude moci pomoct ani o a nabídne vám možnost že vás do propasti přenese. Protože zjistíte že to byl právě onen drak který napadl družinu vašeho otce a právě onen drak jenž zavinil smrt vaší matky ( snad jste si nemysleli že by takový tvrďák jako Jaheira nevydržel jeden porod ), protože porod byl vyvolán uměle kvůli následkům zranění které otrpěla vaše matka když drak napadl starou družinu vašeho otce, neváháte ani minutu a jste přenešeni do propasti.
Začíná poslední kapitola. Následuje opravdu krvavá řežba protože se na vás valí se všech stran houfy démonů slabých i opravdu mocných a až pomalu ale jistě vyčistíte velkou část propasti upřou se na vás oči 2 hlavních démonů. Prastarého draka a vašeho dědečka, otce vašeho otce. BUde následovat finální bitva která bude opravdi mimořádně krvavá protože podstata Baala i drak bude pořád přivolávat houfy démonů ale nakonec je všechy porazíte a váš otec vás přenese ven. A následuje Happy end

Co na to říkáte ? Celkem slušné na to že jsem to vymyslel během 10 minut co jsem to psal. Nevím jak vy ale já bych si takovou hru určitě zahrál

[rozodstavcováno //- yenn]
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Ó mocný Cthulhu! Já tedy NE. Vždyť je to děsná směs nejrůznějších klišé.Edvin píše:Co na to říkáte ? Celkem slušné na to že jsem to vymyslel během 10 minut co jsem to psal. Nevím jak vy ale já bych si takovou hru určitě zahrál

Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- PinHead
- Sigilan
- Příspěvky: 193
- Registrován: 8.1.2007 19:51
- Bydliště: pláž v Nikdyzimě
- Kontaktovat uživatele:
dyť je to jak ps tormentEdvin píše:Já bych příběch formuloval asi takto:
První polovinu hry by jste se snažili odhalit svou identitu a neměli by jste ani tušení o tom že se na vás pomalu obrací božské oko. Po té co spatříte svou matku několikrát ve snech

Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!
Adun Toridas!
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Udělat ze Sarevoka nějakého zaprděného farmáře? TO NIKDY!
Jinak viz Vampiria
Ještě k tomu tvému výběru hlavního záporáka, tedy "tohohle jsme už měli, tohohle taky, tak tam třeba prdnem todlencto" - to je zřejmě velmi oblíbená taktika spousty scénáristů a já bych je za to všechny nejradši umlátil lopatou
Jinak viz Vampiria

Ještě k tomu tvému výběru hlavního záporáka, tedy "tohohle jsme už měli, tohohle taky, tak tam třeba prdnem todlencto" - to je zřejmě velmi oblíbená taktika spousty scénáristů a já bych je za to všechny nejradši umlátil lopatou

- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- M.O. 007
- Sigilan
- Příspěvky: 50
- Registrován: 9.2.2007 14:19
- Bydliště: Tam nahoře... však víte...
- Kontaktovat uživatele:
Mně to přijde, že tam není možnost volby. Prostě si ten otec MUSEL zvolit cestu božství, MUSEL mít (úspěšnou) romanci s Jaheirou a MUSEL to být muž. To už je lepší to udělat jako další datadisk, to by se tam aspoň daly přenést věci z ToBu. Ale to by to taky muselo být úplně jinak. Ani by mi nevadilo, že je to klišé, ale je to úplně to samé jako BG a BG2, prakticky žádná nová myšlenka.
Život je jako bonboniéra, Foreste...
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
mne sa to lubi, ale v mojom pripade by to bola Aerie... dalo by sa to spravit tak,z e by si hrac na zaciaku vybral v nejakom premyslenom dialogu, kto bola jeho matka(ci otec, je to vlastne jedno), alebo: by bolo skratka, ze ho vychovala byvala druzina jeho rodica, v tom pripade by sa mohli vybrat najzaujimavejsie(a mlade) postavy z BG2 atym padom by odpadala moznost volby pohlavia HH z BG2... lenze s BG3 to ej ako s Fallout3:van buren
taze, nic z toho...

Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Nezatracoval bych to, nicméně velká sláva to není - každopádně dobrá věc na diskuze a ocenil bych, žes vyšel s kůží na trh
Věcí je to, že je to až příliš "herní" a schématické. Což o klišé, to by až problém nebyl. Problémem je to, že by ta klišé měla být aspoň nějak originálně zabalená, či propojená. Je tam dost různých archetypů a věcí pro věci - dítě bez rodičů, hledání "kdo jsem", houfy démonů, nezranitelný záporák, který zabil rodiče a jde i po charname, vysloužilý hrdina farmářem (mezi námi, taky si Sarevoka moc nedokážu představit, že na stará kolena okopává brambory
).
Nicméně, 10 minut na přípravu je skutečně málo
Z mnoha důvodů je nešťastné volit cestu, kdy by se případný další díl odehrával "po BG" - těžko by se asi ujal příběh nějakého potomka charname, který by řešil zcela normální, nebožské a nemegalomanské problémy, prostě by to tam nesedělo. A to už zužuje manévrovací prostor a do té zrovna ne moc šťastné části. Lepší je dle mého volit další díl "před BG", kde jak tu bylo diskutováno někdy před měsícem, dvěma lze mít mnohem pestřejší možnosti, kam hru vést.


Nicméně, 10 minut na přípravu je skutečně málo

Z mnoha důvodů je nešťastné volit cestu, kdy by se případný další díl odehrával "po BG" - těžko by se asi ujal příběh nějakého potomka charname, který by řešil zcela normální, nebožské a nemegalomanské problémy, prostě by to tam nesedělo. A to už zužuje manévrovací prostor a do té zrovna ne moc šťastné části. Lepší je dle mého volit další díl "před BG", kde jak tu bylo diskutováno někdy před měsícem, dvěma lze mít mnohem pestřejší možnosti, kam hru vést.