 Navíc když i známý nadhodnocovač Prouza označuje příběh za "nedomyšlený" a NPC za "naprosto plochá".
 Navíc když i známý nadhodnocovač Prouza označuje příběh za "nedomyšlený" a NPC za "naprosto plochá". Na každém kroku omílaná slova "svoboda", "nelinearita" a "boj", k tomu "hrdina s amnézií" a "zmutované příšery"... tedy slova, která ve spojení se současnými PC hrami působí spíše jako nadávky. I "živý svět" ve hrách si představuju naprosto jinak, než ho popisují obě recenze, ale to bude asi tím, že má vize živoucího světa by se stěží mohla realizovat v tradiční FPS...
Vůbec se mi z toho Stalker jeví jako další "Oblivion_já_taky_hra", tedy hra, které je nejlépe se co největším obloukem vyhnout.








 
 



 Ty jo, jak to mohli ti tvůrci takhle pokazit
 Ty jo, jak to mohli ti tvůrci takhle pokazit   A já se tak těšil, že si "zahraju" toho "pravého" Stalkera...
 A já se tak těšil, že si "zahraju" toho "pravého" Stalkera...