Na prvom screene nie... na druhom asi aj ano, lebo liezli do vody zaplavat si smerom ku mne, ovsem v zachvate logiky tak po jednom-dvoch a tak som ich vsetkych postupne utopil.
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head...
- Sulik, to G.W. Bush, in Fallout 2 -
WARNING: The content of this post may pose danger to your mental health.
Mne sa páčia situácie, keď sa nepriatel namiesto strelby zaoberá bezduchým pobehovaním z miesta na miesto. Napr. vybehne spoza rohu, vráti sa, znovu si to rozmyslí, vyjde spoza rohu a zas sa vráti a to všetko v jednom ťahu
Hm ale oba prípady sú s prekážkou medzi enemy a postavou - to je klasický nedostatok AI - vyriešiť prerušenú cestu - keby tí nepriatelia boli na rovnom priestranstve tak nič nepoviem, takto je to smiešne ľahké.
CrowX píše:Hm ale oba prípady sú s prekážkou medzi enemy a postavou - to je klasický nedostatok AI - vyriešiť prerušenú cestu - keby tí nepriatelia boli na rovnom priestranstve tak nič nepoviem, takto je to smiešne ľahké.
No bacha, oni ten plot/vodu preliezt vedia.... problem je, ze je noc, a oni ma nevidia... preskocia plot, stale ma nevidia, tak skocia nazad... no a plavat smerom k niekomu s puskou je samovrazda
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head...
- Sulik, to G.W. Bush, in Fallout 2 -
WARNING: The content of this post may pose danger to your mental health.
Viem, že tam je plot - ale teoreticky by mali bežať k tebe, pretože keď vystrelíš tak by ťa svetl z výstrelu malo odhaliť - lenže plot z nich robí dementov, pretože sa chcú zároveň kryť.
Práve pre tieto bugy hrávam v poslednom čase len vo dne. Nie že by bola AI vo dne o moc oslnivejšia ako v noci, ale aj tak takéto haluze sa nestávajú za denného svetla tak často.