


Moderátor: sevencreature
Ah. Freelancer. Hra s asi nejlepšími in-game animacemi a nejkrásnější ženskou postavou co znám. Mno, rozběhat ji je občas trochu záludné.Ajantis píše:Giants už také dorazili, teď čekám na Freelancera a Fable..
U Bloodlines jsem měl jediný bug a to ten se závorou v čínském chrámu.sevencreature píše:Ale jinak jsem se zase vrátil Bloodlines (ta hra má opravdu hodně problémů - ZA NĚJVĚTŠÍ z nich ovšem považuji tu PŘÍŠERNOU programovou nedoladěnost). A navíc mám pocit, že s replayabilitou a zábavností to není až tak žhavé (upřímně) - vlastně už si vzpomínám, proč jsem druhou hru ukončil někde na začátkuAle jiná hra z World of Darkness tu není, tak co se dá dělat.
I když je fakt, že Stonekeep na DosBoxu je co se problémů týče zatím král - padá prakticky pořád
(originální kopie s posledním oficiálním patchem)- postavy mi znova zadávají questy, které už jsem pro ně dávno splnil
- zničehonic se třeba na ulici objeví postava nějakýho civila a zase zmizí...
- nepřátelé začnou stoupat do vzduchu a pak normálně hrají ve 3 metrech nad zemí...
- v některých částech se neustále znovu respawnují nepřátelé asi 5 sekund poté, co je zabiju, a to zjevně tak, že to není úmysl autorů
- v prvním městě se ta animovaná sekvence s mužem plazicím se u dveří svého domu opakuje stále dokola při každém mém příchodu do loakce
- hra poměrně často padá bez varování do windows
- postavy se neustále prolínají, tu se sebou navzájem, tu s nějakou překážkou...
- textury čas od času mizí a člověk vidí prázdno za nimi...
- hra jen tak začne zrnět, problikávat, mizí stěny.. musím restartovat
- nepřátelé střílí přes zeď či přes dveře
- když dám do skříňky předmět, občas se stane, že i když ho vytáhnu, najdu ho tam za chvíli znova...
- naposledy jsem kvůli bugu nemohl otevřít dveře vedoucí k dalšímu postupu ve hře (pomohlo vypnutí/zapnutí hry)
- už v tutorialu se mi nezobrazila nápověda "jak otevřít dveře", tudíž nešly fyzicky otevřít a já zmateně 15 minut pobíhal nevěda co dělat... pomohl load
- mluvené slovo má často jiné uspořádání členů ve větě než to psané...
Myslím, že za promořenost své hry bugy a neschopnost je opravit mohou především vývojáři a vydavatel.Jab píše:Ajantis: Nechci být zlý, ale můžeš si za to sám. Fanmade patche existují a opravují mnoho dalších bugů. Osobně s nimi mám dobré zkušenosti.
Ani mě nenapadne, abych to hrál znova - s bugy či bez bugů. Nebyla to zase tak dobrá hra, abych s ní po té radosti při prvním hraní chtěl ještě trávit další čas.Jab píše:Vývojář už není. Tvou jedinou šancí jsou tak fan-made patche. Co se dá holt dělat...
Je to normální hopsačka, ale některé levely jsou parádní (šachové městečkoAjantis píše:A další na řadě je American McGee's Alice - jsem zvědav, zda je opravdu tak špatná, jak psal Anastasov (osobně to očekávám).
No, však já jsem také nepsal, že bych měl problém s bugyJab píše:U Bloodlines jsem měl jediný bug a to ten se závorou v čínském chrámu.
Stonekeep jsem hrál dlouho a nikdy mi nespadl.
Jab píše:7c: Hrál jsem to ještě bez Dosboxů na amd K6 233 Mhz s win 95 a neuvěřitelnými 32 MB ram.
Souhlasím, hra je to opravdu skvělá ale po dohrání příběhu už mě prolézání vesmíru nějak přestávalo bavit a ani mody tomu moc nepomohly (ale moc rád bych někdy zkusil multiplayer, hra je pak víceméně MMO)sevencreature píše:Jen mi na něm vadí, že po dohrání hlavní dějové linie jsem jaksi přestal mít motivaci hrát dál. Takže doporučuji blbnout, obchodovat, cestovat vesmírem, objevovat vraky a tak dál už v průběhu hraní kampaně