Technické problémy
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Já stále nechápu - jakou verzi BG2 máš? Je to česká 5CD verze (NXK) nebo DVD verze (Compilation) nebo je to nějaký anglický release?
Jsou tvoje média nepoškozená (jdou zkopírovat na disk)? Pokud ano, můžeš zkusit nainstalovat hru i z disku a místo CD uvést složku, kam jsi to zkopíroval.
Jsou tvoje média nepoškozená (jdou zkopírovat na disk)? Pokud ano, můžeš zkusit nainstalovat hru i z disku a místo CD uvést složku, kam jsi to zkopíroval.
Žralok, který štěká, nekouše.
mám obří problém... Mám originální sadu BG1 s datadiskem, kde jsou 4 CD (manual, 1.instal CD, 2.herní CD, 3. Herní datadiskové CD)... spouštím ze 3. a je to v pohodě, jenže když chcu jít do lokace se sirénama nebo s Basillusem a chce to po mě 2. CD, tak ho tam dám a napíše se mi že mám v mechanice špatný disk... dneska sem si instaloval nějaké mody tak jestli to nemůže dělat některej z nich třeba... poraďte pls!!!
Měl bych pro mě nepochopitelný dotaz ke konzoli:chtěl jsem zjistit, v jakém stavu je romance s Chloe, tak jsem si s vaší pomocí sestavyl příkaz napsal do konzole a zjistil jsem, že je na 3, tak jsem načetl starší save, odklepl konzoli stejný příkaz a dostal jsem odpověď že příkaz neexistuje. Chápe někdo, proč najednou nefunguje, když u jiných saveu ano?
Forest: odpověď jsem ti de facto napsal už do minulé reakce - nejde o příkazy, ale o proměnné.
Příkazem konzole se ptáš na hodnotu proměnné - tj. ViconiaRomance a podobné nejsou příkazy, ale proměnné, na jejichž hodnotu se ptáš příkazem GetGlobal() - toto jediné je v celé této story příkaz, podobně jako třeba jinde SetGlobal() nebo MoveToArea(). To, co v něm vyplňuješ do závorky, jsou parametry příkazu. A parametrem příkazu na zjištění hodnoty proměnné je název proměnné a její typ (analogicky pro příkaz na nastavení hodnoty proměnné, je to název, typ a nastavovaná hodnota).
Když na výstup dostaneš že XYZ Does not exist, tak to říká pouze to, že daná proměnná nebyla ve hře dosud použitá - dá se říct, že má hodnotu 0.
V pozdějším savu mezitím už do ní byla nastavena nějaká hodnota, a proto dostaneš výpis, který hovoří o tom, jakou hodnotu má.
Nevím, jaký přesně ta proměnná, kterou jsi zkoušel, má název, řekněme ChloeRomance.
Tak pokud v tom starším savu, kde ti to píše, že neexistuje, napíšeš:
a pak onen dotaz s GetGlobal, tak dostaneš, že má 12345.
Pak ji samozřejmě pro dobro hry musíš samozřejmě zase vynulovat, aby sis něco nerozhodil:
Teď už by to mělo být jasnější. Pokud ne, tak bližší info:
http://addoncz.gamestar.cz/tutorialy/Co ... sVariables
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable#I ... rogramming
Anebo si počkej, až bude na netu video přednášky ze srazu, tam to je vysvětlené celkem přijatelně
Příkazem konzole se ptáš na hodnotu proměnné - tj. ViconiaRomance a podobné nejsou příkazy, ale proměnné, na jejichž hodnotu se ptáš příkazem GetGlobal() - toto jediné je v celé této story příkaz, podobně jako třeba jinde SetGlobal() nebo MoveToArea(). To, co v něm vyplňuješ do závorky, jsou parametry příkazu. A parametrem příkazu na zjištění hodnoty proměnné je název proměnné a její typ (analogicky pro příkaz na nastavení hodnoty proměnné, je to název, typ a nastavovaná hodnota).
Když na výstup dostaneš že XYZ Does not exist, tak to říká pouze to, že daná proměnná nebyla ve hře dosud použitá - dá se říct, že má hodnotu 0.
V pozdějším savu mezitím už do ní byla nastavena nějaká hodnota, a proto dostaneš výpis, který hovoří o tom, jakou hodnotu má.
Nevím, jaký přesně ta proměnná, kterou jsi zkoušel, má název, řekněme ChloeRomance.
Tak pokud v tom starším savu, kde ti to píše, že neexistuje, napíšeš:
Kód: Vybrat vše
CLUAConsole:SetGlobal("ChloeRomance","GLOBAL",12345)
Pak ji samozřejmě pro dobro hry musíš samozřejmě zase vynulovat, aby sis něco nerozhodil:
Kód: Vybrat vše
CLUAConsole:SetGlobal("ChloeRomance","GLOBAL",0)
http://addoncz.gamestar.cz/tutorialy/Co ... sVariables
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable#I ... rogramming
Anebo si počkej, až bude na netu video přednášky ze srazu, tam to je vysvětlené celkem přijatelně

- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Mám pocit, že už se mi to buď stalo, nebo jsem o tom někde četl, každopádně v tomhle topicu jsem to nenašel...
Když přijdu v Athkatle na Hřbitov, celá mapa je černá, vidím tam sice chodit postavy, ale jinak nic - černota. Děje se to pouze v lokaci Hřbitov. Nějaký tip, co s tím? Díky.
(BG2 + ToB + nejnovější patch na ToB + FixPack (správný) + Unfinished business [vše s češtinou])
Když přijdu v Athkatle na Hřbitov, celá mapa je černá, vidím tam sice chodit postavy, ale jinak nic - černota. Děje se to pouze v lokaci Hřbitov. Nějaký tip, co s tím? Díky.
(BG2 + ToB + nejnovější patch na ToB + FixPack (správný) + Unfinished business [vše s češtinou])
Ajantis: a když po té lokaci chodíš, jsou tam třeba "obrysy" budov a objektů (obrysy ve smyslu, že tím nejde procházet)? Jsou tam panďuláci té lokace? Hraje tam hudba?
Můžeš zkusit promazat cache a temp složky ve složce BG2. Pak zkus na hřbitov vlézt.
Pak se taky zkus podívat do override, zda tam nejsou soubory AR0800 s jakoukoliv příponou. Pokud jsou, tak je ze složky zkus někam odložit a spustit hru a vlézt na hřbitov.
Můžeš zkusit promazat cache a temp složky ve složce BG2. Pak zkus na hřbitov vlézt.
Pak se taky zkus podívat do override, zda tam nejsou soubory AR0800 s jakoukoliv příponou. Pokud jsou, tak je ze složky zkus někam odložit a spustit hru a vlézt na hřbitov.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Budovy tam jsou a procházet se jimi dá, akorát je nevidím - všechno je úplně černé. Jediné, co vidět jde, jsou postavy (jak mé, tak NPC) - ty si tam normálně chodí a mluví. Takže zvuky také ok.Vlasák píše:Ajantis: a když po té lokaci chodíš, jsou tam třeba "obrysy" budov a objektů (obrysy ve smyslu, že tím nejde procházet)? Jsou tam panďuláci té lokace? Hraje tam hudba?
Už jsem začal reinstalovat hru, tak dám potom vědět...
EDIT (0:38):
Takže reinstal pomohl. Když jsme u toho, tak již několikátý, co jsem nainstaloval ten šílený mód. A to hraji pár hodin. Jsem zvědav, kdy narazím na další zeď.

Mám problém. I když nemám zapnuté Enviromeal Audio (Nebo jak to je, prostě to, jako že postavičky mluví jako v jeskyni) mluví, jako by zapnuté bylo. Ale co je mnohem horší, ony mluví s ozvěnou i na místech kde to nedělá ani to nastavení. Mluví tak i ve čtených ukázkách, mluví tak Irenicus, mluví tak každý. Za mod mám jenom Tsujathu. Poraďte prosím 
A v jiných hrách to tak není. Ani v Bg I a ani v IWD II ani jinde...

A v jiných hrách to tak není. Ani v Bg I a ani v IWD II ani jinde...
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...