RPG on-line
Moderátor: sevencreature
Abych se přiznal, tak nová pravidla neřeším. Pokud ještě oslabí efektivitu brnění, tak to jsou nehorázní debilové, protože už takhle ej ta hra dost nevyvážná - v souboji stejně kvalitního (level a staty) člověka s jednoručkoua s dvojručkou vyhraje vždycky dvojručka. Což je nesmysl reálnej i herní.
V KF nelze nikoho definitivně zabít, takže zvyšování životů považuji za asi zbytečné - a ať se proti Tobě domluví skoro kdokoliv, když budeš aktivní, tak má smůlu a brzy jej to přestane bavit...:)
Co se týče Říma, tak sice vypadá na pohled hezky, ale kdosi to totálně zkazil s enginem - je příliš náročnej na to, aby umožňoval příjatelné hraní i na průměrném PC:( a když už to běhám tak je ta hra šíleně zdlouhavá - není tam něco jako plnění minutových úkolů (alespoň jsem to nenašel) a vzyvat někoho v aréně taky dost dobře nejde, neb nemohu vyhledat soupeře:(
EDIT: ať jde zdejší forum do tmy. neumožňuje to vkládat příspěvky, takže to musím spojit, i když je to v tomto případě blbé:(
našel sjem si a pročetl v Novinkách navrhované změny a určitě nejsou k lepšímu - pozitivní je zavedení tržiště:) nicméně Znevýhodnění obranných taktik akorát sníží variabilitu hry a to je vždycky špatně:(
a mám pocit,ž e s těma životama tak akorát ulítnou do nesmyslných výšek...
V KF nelze nikoho definitivně zabít, takže zvyšování životů považuji za asi zbytečné - a ať se proti Tobě domluví skoro kdokoliv, když budeš aktivní, tak má smůlu a brzy jej to přestane bavit...:)
Co se týče Říma, tak sice vypadá na pohled hezky, ale kdosi to totálně zkazil s enginem - je příliš náročnej na to, aby umožňoval příjatelné hraní i na průměrném PC:( a když už to běhám tak je ta hra šíleně zdlouhavá - není tam něco jako plnění minutových úkolů (alespoň jsem to nenašel) a vzyvat někoho v aréně taky dost dobře nejde, neb nemohu vyhledat soupeře:(
EDIT: ať jde zdejší forum do tmy. neumožňuje to vkládat příspěvky, takže to musím spojit, i když je to v tomto případě blbé:(
našel sjem si a pročetl v Novinkách navrhované změny a určitě nejsou k lepšímu - pozitivní je zavedení tržiště:) nicméně Znevýhodnění obranných taktik akorát sníží variabilitu hry a to je vždycky špatně:(
a mám pocit,ž e s těma životama tak akorát ulítnou do nesmyslných výšek...
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
No s tím enginem nevím, není zas tak špatný a šlape mi to dobře i na mém těžce podprůměrném počítači.
Ale naštěstí v tom upgreadu vyváží jednoručáky a obouručáky- snad o dost, protože mě včera rozklepla jakási pipina s naprosto směšnými staty a s nějakým průměrným obouručákem a dávala 11-14 zarnění, což ani má obrana nepobrala (5.5-7.5) a já ji dal s jednoručákem max. za 2 damage a ona za klidně za 10 damage. Takže si odteď vybírám jen soupeře s jednoručáky, nebo budu muset útočit max. na 2. levely
.
Ale naštěstí v tom upgreadu vyváží jednoručáky a obouručáky- snad o dost, protože mě včera rozklepla jakási pipina s naprosto směšnými staty a s nějakým průměrným obouručákem a dávala 11-14 zarnění, což ani má obrana nepobrala (5.5-7.5) a já ji dal s jednoručákem max. za 2 damage a ona za klidně za 10 damage. Takže si odteď vybírám jen soupeře s jednoručáky, nebo budu muset útočit max. na 2. levely

Zabít nakonec nejde - to se omlouvám, že jsem s tím mystifikoval. Hráči mohou klesnout životy do mínusu, ale na konci souboje jsou mu zvednuty na +1, takže smrt nejde. Má chyba a omlouvám se. Tím pádem je hloupost zvyšovat i životy (kdyby ještě na dvojnásobek, tak budiž).
Co se želv týče - vycházím z toho, že nový upgrade také srovná poměr DMG mezi jedno a dvouručními zbraněmi. Takže jednoručka sice bude stále uštědřovat o něco menší DMG, na druhou stranu díky štítu může absorbovat "přebytkovou" DMG obouručního meče.
Zatímco s obouručaři moc problémů nemám - sice jsou to krvavé boje, ale dost jim pokryji a sám také nejsem žádný troškař, tak s želvami se bojuje k uzoufání, protože zde pak hraje roli pouze náhoda a o vítězi kolikrát rozhodne to, kdo má právě štěstí a protivníka upižlá v poměru 1.15 - 1.10.
Co se želv týče - vycházím z toho, že nový upgrade také srovná poměr DMG mezi jedno a dvouručními zbraněmi. Takže jednoručka sice bude stále uštědřovat o něco menší DMG, na druhou stranu díky štítu může absorbovat "přebytkovou" DMG obouručního meče.
Zatímco s obouručaři moc problémů nemám - sice jsou to krvavé boje, ale dost jim pokryji a sám také nejsem žádný troškař, tak s želvami se bojuje k uzoufání, protože zde pak hraje roli pouze náhoda a o vítězi kolikrát rozhodne to, kdo má právě štěstí a protivníka upižlá v poměru 1.15 - 1.10.
Vallun: v ideálním případě když proti sobě bojují hráči A a A1, tak by to mělo platit, v tom souhlasím. Horší je, že želví taktika dosti znáhodňuje i souboje mezi jednoručkami, které nejsou vyrovnané. Stačí mít o kousek lepší štít a soupeř s kvalitnějším útokem se může usekat k smrti. Zpravidla ho dorazí to, že pak má smůlu a želva ho jednou - dvakrát kousne tím zrezivělým gladiem.
(Pokud to neplatí obecně, tak v tom př. mívám nehoráznou smůlu
)
Nicméně se proslýchá ze zahr. serverů, že ty nové postihy pro želvy nejsou nijak drastické, takže se toho příliš nezmění.
(Pokud to neplatí obecně, tak v tom př. mívám nehoráznou smůlu

Nicméně se proslýchá ze zahr. serverů, že ty nové postihy pro želvy nejsou nijak drastické, takže se toho příliš nezmění.
Tak, jak jsou anpsané,t ak drastické jsou. já jel doteď spíš želvu (ono lze totiž rychleji kupovat lepší brnění a štíty, než meče...) ale dostal jsem na prdel od stejně silných dvojručáků a souboje s jednoručkama byly cca fair.
Teď každopádně chci posilovat útočnou schopnost:)
Teď každopádně chci posilovat útočnou schopnost:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- Mecker
- Sigilan
- Příspěvky: 732
- Registrován: 2.5.2006 16:16
- Bydliště: Forgotten Realms
- Kontaktovat uživatele:
Geralt: Já přesně úižívám taktiku želva + gladius a většinou bývá uspěšná, ale už musím si sehnat lepší zbraň. BTW jaká jsi úroveň?
Jinak taky bych to s tou želvou neviděl, až zas tak špatně. Je tam pouze psané, že tvé body nesmějí být v 50% do brnění, takže stačí dát vždy do zbraně o jeden bod víc než do nrnění a je to.
Ale dnes mě hodně naštvalo v MG, že furt na mě útočí z upírů 7. levely a já jsem přitom 3. Nevím proč to dělají, aby si asi vylepšili statistiku rasy, neboť já vždy všechny peníze okamžitě utratím a stejně nic nezískají.
Jinak taky bych to s tou želvou neviděl, až zas tak špatně. Je tam pouze psané, že tvé body nesmějí být v 50% do brnění, takže stačí dát vždy do zbraně o jeden bod víc než do nrnění a je to.

Ale dnes mě hodně naštvalo v MG, že furt na mě útočí z upírů 7. levely a já jsem přitom 3. Nevím proč to dělají, aby si asi vylepšili statistiku rasy, neboť já vždy všechny peníze okamžitě utratím a stejně nic nezískají.
V té kategorii 13 a výše jednoznačně převáží výhody mečů - je tam pár pěkných kousků. Už si na ně dělám zálusk.Mecker píše:Jo taky bych se chtěl zastavit na 13. Snad mě nenaláká další super štít či zbroj.
Jinak 8. úroveň? Hmm, takže velmi zkušený- gratuluju. Ty jsi asi ve společnosti s Vallunem že?

Nikolivěk, nehrál jsem MA. Jsem pouhým služebníkem vznešeného a udatného řádu Chudých rytířů Krista a Šalamounova chrámu [Kings].
Ve spolčení jste se mnou oba, pokud jste za dobráky:) jenže problém je, že se stejně nedá pomáhat:(
já jsem na lvl. 9, mám 17 bodů v brnění = měděný štít s hrudním pancířem a 10 v meči = obyčejnej gladius a sám sebe bych nezranil:)nicméně teď chci pro jistotu vystoupat k lepším mečům:)
jenže nechci pospíchat s dalším levelem - svačím peníze na to, abych zlepšil staty:)
proto se mi víc líbí MG, kde mám i psa už:)
já jsem na lvl. 9, mám 17 bodů v brnění = měděný štít s hrudním pancířem a 10 v meči = obyčejnej gladius a sám sebe bych nezranil:)nicméně teď chci pro jistotu vystoupat k lepším mečům:)
jenže nechci pospíchat s dalším levelem - svačím peníze na to, abych zlepšil staty:)
proto se mi víc líbí MG, kde mám i psa už:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."