Might and Magic [M&M]
Moderátor: Vallun
Právo vyjádřit svůj názor máš:) To Ti nikdo nebere... ale je zde považováno za slušnost to obvykle podložit argumenty, enbo alespoň trochu rozvést;)
Co se týče Tvého dalšího tvrzení,t ak je zde rozpor mezi tvým přesvědčením a jaksi - reáliemi Enrothu;) y vycházíš z pravidel v MM6 a to ještě velmi volně...Kdežto celkovému konceptu spíš odpovídá realita všech pozdějších verzí:)
Co se týče toho zvládnutí obého, tak by to možné na základní úrovni asi opravdu bylo. Ale je to otázka, jeslti bys našel učitele ochotné Tě vést ve studiu dále.
Co se týče Tvého dalšího tvrzení,t ak je zde rozpor mezi tvým přesvědčením a jaksi - reáliemi Enrothu;) y vycházíš z pravidel v MM6 a to ještě velmi volně...Kdežto celkovému konceptu spíš odpovídá realita všech pozdějších verzí:)
Co se týče toho zvládnutí obého, tak by to možné na základní úrovni asi opravdu bylo. Ale je to otázka, jeslti bys našel učitele ochotné Tě vést ve studiu dále.
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
druzina z mm8 neni bohvieaky argument, lebo v nej mozes mat aj zastupcu jednej aj druhej strany bez postihov aj ked si vyberies ako spojencov len svetlo alebo temnotu, myslel som v dejinach sveta M&MVallun píše:
A o dobrém lichovi vím - každý lich v mé družince v MM8;)
magnus: Vallun ma pravdu, takto to funguje vo svete M&M a bodka, ani ty, ani nikto iny s tym uz nic nenarobi, tak sa s tym musis zmierit
jednoducho magia svetla patri jednej strane a magia temnoty druhej
a neviem ci by si presvedcil ucitela aby ucil niekoho, kto ovlada magiu jeho nepriatelov
"Koho delostrelecká príprava morálne nezlomí, toho roztrhá."
staré delostrelecké príslovie
staré delostrelecké príslovie
klaymen - Magnus by ale mohl argumentovat trochu šikovněji, kdyby vybíral prvky z jednotlivých systémů - protože systémy 6; 7; 8 a 9 nejsou tak docela koherentní a říkal, proč se mu ten který systém jeí jako lepší;)
Třeba v MM6 lze kombinovat obě magie, i když to trošku odporuje roleplayingu:) Jenže já stejně neměl vesničany v Darkmooru nikdy vůbec rád;)
Třeba v MM6 lze kombinovat obě magie, i když to trošku odporuje roleplayingu:) Jenže já stejně neměl vesničany v Darkmooru nikdy vůbec rád;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
no, MM9 by som k 6-8 velmi neprirovnaval, lebo pouziva uz pomerne dost odlisny system, aj ked je im v jadre podobny. Predsa len v nom si (aj ked v obmedzenej miere) mozes trenovat postavy podla vlastneho uvazenia pocas hry, teda ze o ich povolaniach nene na zaciatku este vobec rozhodnute
"Koho delostrelecká príprava morálne nezlomí, toho roztrhá."
staré delostrelecké príslovie
staré delostrelecké príslovie
-
- Sigilan
- Příspěvky: 20
- Registrován: 30.8.2007 23:29
Sou to dobrý hry a rád si je vždy po čase zahraji,ale M A M 9..to byl naprostá blbost,dohrál sem to že sem to chtěl zkusit,ale hra je to nudná....je to taky pár let co sem to hrál naposledy ale pamatuju si že mi vadila furt ta samá nepříjemná hudba,pomalé cestování,neschopnost najít něco na mapě treba ve mestech,divny inventar,celkově mě to nezaujalo a bylo to takový o ničem,nemá to atmosféru,spíše slabý příběh a ta volnost tam taky není nic moc,celkově to stojí za prd a je to hnusný 

- durana
- Sigilan
- Příspěvky: 281
- Registrován: 28.4.2006 20:08
- Bydliště: Earth:/Europe/ Slovakia/Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Might and Magic
No tak opat som rozohral MM7, za: rytier, klerik,kuzelnik, lukostrelec a potrebujem poradit
Nepoznate niekto nejaku stranku, alebo cokolvek, dke je vypisane kde su experti na rozne abilities? Lebo majstri a velmajstri sa zapisuju automaticky, ale experti sa v MM7 nezapisuju(v dalsich MM je to uz tusim vyriesene) a najma teraz na zaciatku, ked prechadzam vo vela veciach na experta ma nebavi sliedit po vsetkych mapach a hladat kde ti experti su... a hram to druhy krat(lastne treti, ale druhy krat som to dostal len na nejaky 15 level a potom uninstal, takze to neratam).... nepozate teda nejaku stranky,l aebo MM7 veterani, ze by mi poradili spamati?
viem ze elemetalne magie su v Tularean forest, alebo ako sa to pise, ale:
-kde najdem experta v meci/kopii/palcat/palica??(myslim staff)
-koza/sietka/plech
-magie: dusa/mysel/telo
-identifikacia predmetov/opravovanie predmetov
-learning/body building/meditation
...odkaz na akukolvek stranku z nejakym odkazom by mi ulahcilo hru o hodiny behania, priapdne aspon rucne vypisat ak si niekto da tu namahu
Nepoznate niekto nejaku stranku, alebo cokolvek, dke je vypisane kde su experti na rozne abilities? Lebo majstri a velmajstri sa zapisuju automaticky, ale experti sa v MM7 nezapisuju(v dalsich MM je to uz tusim vyriesene) a najma teraz na zaciatku, ked prechadzam vo vela veciach na experta ma nebavi sliedit po vsetkych mapach a hladat kde ti experti su... a hram to druhy krat(lastne treti, ale druhy krat som to dostal len na nejaky 15 level a potom uninstal, takze to neratam).... nepozate teda nejaku stranky,l aebo MM7 veterani, ze by mi poradili spamati?
viem ze elemetalne magie su v Tularean forest, alebo ako sa to pise, ale:
-kde najdem experta v meci/kopii/palcat/palica??(myslim staff)
-koza/sietka/plech
-magie: dusa/mysel/telo
-identifikacia predmetov/opravovanie predmetov
-learning/body building/meditation
...odkaz na akukolvek stranku z nejakym odkazom by mi ulahcilo hru o hodiny behania, priapdne aspon rucne vypisat ak si niekto da tu namahu
And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
Re: Might and Magic
Prosim, pekne prosim, kde sa da zohnat Arcomage(zdarma)? Ako flashovka, alebo klasicka hra? nechce sa mi chodit od krcmy ku krcme v MM7 a hrat tu hru len kvoli Arcomage
Jeden Arcomage mam, ale ten je tak ohavne nekompatibilny s Xp, ze ma to boli

Jeden Arcomage mam, ale ten je tak ohavne nekompatibilny s Xp, ze ma to boli

Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Re: Might and Magic
xRage - zrovna na Jabem linkovaném odkazu je pár adres... Ale vcelku se obávám, že problém s XP bude u většiny z nich...
Nicméně mám rozehráno pár her...Pokud bys hodně chtěl, mohu Ti poslat saves od většiny Taveren...;)
Nicméně mám rozehráno pár her...Pokud bys hodně chtěl, mohu Ti poslat saves od většiny Taveren...;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
Re: Might and Magic
No hej, ale ten odkaz na Arcomage je presne ten co som ja mal na mysli... Trial, nekompatibilne(rozne graficke bugy
), a platit za neico take, no fuj :P
Nemusis nic posielat, ja si to dajak vyriesim cez editor savov

Nemusis nic posielat, ja si to dajak vyriesim cez editor savov

Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je trochu hloupý dotaz, ale podědil jsem po bratranci komplet sérii MaM (čili díly 1-9). Nikdy v životě jsem to nehrál a jediné dungeony, které jsem hrál jsou Wizardry 8 a Ishar: Trilogy. Kterým dílem bych měl začít? Podle nalezených screenshotů mě graficky zajímá až trojka nebo čtyřka, ty starší bych asi nebyl schopen hrát. Jde mi o to, jestli díly na sebe nějak hodně navazují apod. nebo jestli můžu začít třeba od nejnovějšího? Také jak je to s importem postav, je-li možný, jestli přináší nějaké výhody (třeby vyšší počáteční úrovně nebo co já vím...)? A nakonec by mě zajímalo, jaká družina je nejlepší pro naprostého začátečníka, jako jsem já? 

"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
Re: Might and Magic
O importe nic neviem, zacat by si mohol VI, VII, VIII, IX
Starsie diely, no neviem, v podstate ti nic neujde...
Aaa, druzina je jasna...
Zlodej(alebo lucistnik), Rytier(alebo paladin?), Mag, Klerik(alebo druid)

Starsie diely, no neviem, v podstate ti nic neujde...
Aaa, druzina je jasna...
Zlodej(alebo lucistnik), Rytier(alebo paladin?), Mag, Klerik(alebo druid)
Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Re: Might and Magic
Carlos - jak říká kolega nejlepší jsou díly 6 - 9. s tím,že ale devítka je zbugovaná a to docela otravuje hraní. Navíc chce už orpavdu silnější komp...
Hry na sebe navazují minimálně, přenášením a pod vůbec.
V MM VI - Mandate of Heaven bych začal s družinou Archer, Paladin, Sorcerrer a Cleric. Ale 2 Sorcerer a 2 Cleric jsou taky dost fajn.
A v dalších htrách už budeš vědět sám nejlépe. ale pokud bys potřeboval jakoukoliv radu, neváhej a piš, rád se pokusím pomoci:)
Hry na sebe navazují minimálně, přenášením a pod vůbec.
V MM VI - Mandate of Heaven bych začal s družinou Archer, Paladin, Sorcerrer a Cleric. Ale 2 Sorcerer a 2 Cleric jsou taky dost fajn.
A v dalších htrách už budeš vědět sám nejlépe. ale pokud bys potřeboval jakoukoliv radu, neváhej a piš, rád se pokusím pomoci:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Might and Magic
Doporučil bych M&M VI. : Mandate of Heaven. Je to velice povedená a rozsáhlá hra. Oproti dalšímu dílu jsou pravidla vývoje postav otevřenější a tím pádem pro začínajícího hráče vřelejší.
Vždy mi vyhovovalo univerzální složení:
Rytíř: hodně HP, tank
Lučištník: slušný bojovník, později možnost kouzlit v omezeném rozsahu
Klerik: léčitelská a ochranná magie
Čaroděj: zdroj mnoha užitečných kouzel

Vždy mi vyhovovalo univerzální složení:
Rytíř: hodně HP, tank
Lučištník: slušný bojovník, později možnost kouzlit v omezeném rozsahu
Klerik: léčitelská a ochranná magie
Čaroděj: zdroj mnoha užitečných kouzel
Re: Might and Magic
Jen abych to upřesnil - v MM IV. nemůžeš díky otevřenosti pravidel udělat chybu, pokud si nevybereš 4 rytíře, ale i to se dá;) Prakticky - vezmi si kouzelníka a klerika a k nim kohokoliv chceš:)
Já volím lučištníka a paladina, protože jsou oba o trochu bojeschopěnjší, než kouzleník s klerdou, ale zároveň poskytují zálohu na jejich skupiny kouzel. Navíc paladin je ze začátku stejně dobrý jako rytíř a později imho spíš vládne magie;)
Já volím lučištníka a paladina, protože jsou oba o trochu bojeschopěnjší, než kouzleník s klerdou, ale zároveň poskytují zálohu na jejich skupiny kouzel. Navíc paladin je ze začátku stejně dobrý jako rytíř a později imho spíš vládne magie;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."