Pokračování Planescape: Torment?
Moderátor: Sadako
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Edvin: Nevim, jmenuješ i starý známý, který IMHO ten původní TNO (když ještě jméno měl) spíš asi neznal. Ale můžu se mejlit, v tom, co a hlavně kdy se TNO dělo předtím, než za něj začnu hrát, mám docela hokej.
Jinak jako námět na nějakou fanfic story ideální, jako herní prequel nebrat. TNO sice je individuum, který bych ještě někdy v nějaký hře ráda potkala, ale spíš některou z jeho zapomenutých inkarnací jako cameo nebo cizí postavu. Jako družiníka nebo hráčskou postavu už ne. A zrovna úplný začátek příběhu TNO bych ponechala zahalený onou příslovečnou rouškou tajemství...
Jinak jako námět na nějakou fanfic story ideální, jako herní prequel nebrat. TNO sice je individuum, který bych ještě někdy v nějaký hře ráda potkala, ale spíš některou z jeho zapomenutých inkarnací jako cameo nebo cizí postavu. Jako družiníka nebo hráčskou postavu už ne. A zrovna úplný začátek příběhu TNO bych ponechala zahalený onou příslovečnou rouškou tajemství...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Osobně bych ten odstavec Cesare za sebe ještě zesílil - nejradši bych Bezejmenného ve hře neviděl už vůbec A to z čistě alibistického "na povedené raději nesahat - i kdyby se to totiž povedlo taky, původní se tím stejně zlepšit už nedá"
Myslím, že zvlášť Planescape nabízí fůru prostoru a možností pro herní koncept a zápletku srovnatelnou s myšlenkou motance příběhu kolem Bezejmenného a s ním souvisejících příběhů. Takže netřeba se toho podle mého držet - ačkoliv je fakt, že PT do toho šel dost frontálně - nechaotického githzeraie, zchaotizovaného modrona a neutrální sukubu, to se jen tak nevidí.
Myslím, že zvlášť Planescape nabízí fůru prostoru a možností pro herní koncept a zápletku srovnatelnou s myšlenkou motance příběhu kolem Bezejmenného a s ním souvisejících příběhů. Takže netřeba se toho podle mého držet - ačkoliv je fakt, že PT do toho šel dost frontálně - nechaotického githzeraie, zchaotizovaného modrona a neutrální sukubu, to se jen tak nevidí.
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Vlasák: Pravda je, že radši vůbec než nějak "nepovedeně"... Ale malá, bezvýznamná guest appearance v nějaký hře z PS settingu, to by mě asi docela potěšilo. Strašně ráda potkávám staré známé...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Hele, mi jde pouze o to ze Plaenscape Torment byla skvelá hra a ze by nebylo vubec spatné
kdyby vznikla v blízké dobe nejaká hra podobného stylu a razení. Nutne by tam bezejmený
být nemusel ( i kdyz byl sem tam urcite uvítal nejakou narázku na nej ) a PT byla neuveritelne
propracovaná hra s rozsáhlými moznostmi a spoustou zajímavých informací a tak se mi nikdo
nemuze divit ze bych chtel pokracování abe nejakou podobnou hru.
( A kdo se diví nemá rád Planescape Torment a Paní ho hodí do své bludiste )
kdyby vznikla v blízké dobe nejaká hra podobného stylu a razení. Nutne by tam bezejmený
být nemusel ( i kdyz byl sem tam urcite uvítal nejakou narázku na nej ) a PT byla neuveritelne
propracovaná hra s rozsáhlými moznostmi a spoustou zajímavých informací a tak se mi nikdo
nemuze divit ze bych chtel pokracování abe nejakou podobnou hru.
( A kdo se diví nemá rád Planescape Torment a Paní ho hodí do své bludiste )
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Pokracovanie mozno nie, ale ak sa mi podari byt dobrym programatorom, tak na jednu svoju hru chcem pouzit aj svet PT, islo by o onlineovku (ale nie nejaky lacny smejd ako WoW) z viacerych svetov(nebudem to dalej rozoberat). Pracujem na navrhu uz par rokov a este som skoro vobec nezacal. Vsak sa uvidi.
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Upřímně, uděláš-li z toho on-linenovku, tak přece naprosto vymizí to, co dělalo z PS:T tak kouzelnou hru - perkfektní questy (ruku v ruce se skvělým scénářem), ztotožnění z postavou a v neposlední řadě také interakce postav ve družině. Mimoto se připrav na pořádnou pálku za licenci k využití Planescape světa.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Pokračování Planescape: Torment?
To Edvin: Prečo od nuly? Skús spraviť dobrý mod na nejakú IE hru. A vlastne vieš programovať? Myslím či vieš dobre programovať. Lebo urobiť hru nie je len tak, na to treba tým grafikov, scenáristov, programátorov a zvukárov a iných ľudí. Sám asi nejakú veľkú hru nespravíš.
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Nechcem z toho urobit onlineovku, chcem len pouzit ten napad svetov a sfer... ale aj tak len okrajovo(je to prilis velke). Hlavne tazisko sveta bude v "normalnom svete". Co sa tyka q tak urcite tam nebudu len ulohy ako su vo WoW- chod a zabi, to sa mi tam hnusilo. Naparim tam pekne roznorode q s viac moznostami riesenia(a ak sa hra ujme tak v datadisku by som vytvoril svet legiend - druh questov, v ktorych by sa hrali pribehy ako v tychto starych RPG, nie take dobre ale rozsiahle s peknou davkou informacii, ktore sa musia zistit). Jo a tie palky za licencie?.... nebude len jedna....radsej nekomentujem....
Jo a to ztotoznenie s postavou.... u mna to bude inak, hrac bude postava... ziadne take uzke obmedzenia ako v inych RPG, mag moze len kuzlit, bojovnik nema skoro ziadnu magiu... u mna sa vytvori postava podla hraca. Zo zaciatku bude na vyber z klasickych povolani, ale hlavny smer budu ukazovat statistiky a nasledne rozsirene povolania - cize napr. bojovnik s kuzlami, mag bojovnikom... ale za vsetko sa plati a nejake hranice musia byt( hoci ako velmajstrovia vas uz asi nebude obmedzovat nic- samozrejme aj to mam osetrene). Cize hrac bude taky ako chce sam byt, hru nechcem pojat ako objavovane vedomosti ale ako o objavovani sameho seba(hoci deti tomu nepochopia, ale pre nich bude zabava hrat sa).
Jo a to ztotoznenie s postavou.... u mna to bude inak, hrac bude postava... ziadne take uzke obmedzenia ako v inych RPG, mag moze len kuzlit, bojovnik nema skoro ziadnu magiu... u mna sa vytvori postava podla hraca. Zo zaciatku bude na vyber z klasickych povolani, ale hlavny smer budu ukazovat statistiky a nasledne rozsirene povolania - cize napr. bojovnik s kuzlami, mag bojovnikom... ale za vsetko sa plati a nejake hranice musia byt( hoci ako velmajstrovia vas uz asi nebude obmedzovat nic- samozrejme aj to mam osetrene). Cize hrac bude taky ako chce sam byt, hru nechcem pojat ako objavovane vedomosti ale ako o objavovani sameho seba(hoci deti tomu nepochopia, ale pre nich bude zabava hrat sa).
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
- M.O. 007
- Sigilan
- Příspěvky: 50
- Registrován: 9.2.2007 14:19
- Bydliště: Tam nahoře... však víte...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Tak nějak mám pocit, že to pokračování možná přece jenom bude... jako modul k NWN2, nicméně Planescape jak má být
http://planescapetrilogy.com/
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=yn_FX7VoYtM
Jestli to je tak a jenom se mi to nezdá, asi se zblázním štěstím
http://planescapetrilogy.com/
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=yn_FX7VoYtM
Jestli to je tak a jenom se mi to nezdá, asi se zblázním štěstím
Život je jako bonboniéra, Foreste...
Re: Pokračování Planescape: Torment?
M.O. 007: Aby si sa nezbláznil z toho ako to nakoniec dopadne (ako ja z F3 ).
Radšej žiadne pokračovanie, ako nepodarené pokračovanie.
Radšej žiadne pokračovanie, ako nepodarené pokračovanie.
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
Re: Pokračování Planescape: Torment?
Túto modifikáciu sledujem odkedy ju oznámili a tiež sa na ňu veľmi teším No uvidíme všetci ako to dopadne ale zatiaľ to vyzerá byť celkom slušné.
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokračování Planescape: Torment?
raider: to ale nemá být nějaké přímé pokračování Tormentu, pokud vím. Jenom hra zasazená do Planescapeu.
Já se o ní dozvěděl z frontalkidova příspěvku v BG a vypadá vcelku zajímavě. Škoda toho slabého dabingu, ale zas tak hrozné to snad nebude. Graficky vypadá celkem slibně... jestli to bude stát za to, tak abych začal o NWN2 taktéž uvažovat.
Já se o ní dozvěděl z frontalkidova příspěvku v BG a vypadá vcelku zajímavě. Škoda toho slabého dabingu, ale zas tak hrozné to snad nebude. Graficky vypadá celkem slibně... jestli to bude stát za to, tak abych začal o NWN2 taktéž uvažovat.
Re: Pokračování Planescape: Torment?
MCZ: aj tak si neviem predstaviť, že by sa niekomu podarilo spraviť hru, ktorá by dosahovala kvalít PT. Ja už sa na všetky pokusy o oživenie starých hier dívam dosť skepticky. Ale keď to bude, samozrejme si to zahrám
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
Re: Pokračování Planescape: Torment?
jj, modul vypadá velmi dobře. Pokud na tom dělají skalní plejnskejpáci, nebojím se, že by to bylo špatné (sic nevím, kdo jsou).
Jako Torment to samozřejmě bude těžko - myslím stran zápletek hledání smrti, kousání vlastních prstů a lítajících lebek v družině (pokud by tam něco takového bylo, bylo by to teda dost vaření z vody) - nicméně Planescape nabízí tuny zajímavých zápletek, NPC a míst, což může přinést zcela novou game experience
Jako Torment to samozřejmě bude těžko - myslím stran zápletek hledání smrti, kousání vlastních prstů a lítajících lebek v družině (pokud by tam něco takového bylo, bylo by to teda dost vaření z vody) - nicméně Planescape nabízí tuny zajímavých zápletek, NPC a míst, což může přinést zcela novou game experience
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokračování Planescape: Torment?
raider: já si dokonce myslím, že takové ambice ani nemají (a proč by vlastně měli?). Myslím, že to bude víceméně klasické CRPG zasazené do Planescapeu. Ale jak říká Vlasák, pokud aspoň trochu využijí potenciál settingu, nemuselo by to být vůbec špatné.