Lucates píše:na aku najvyssiu uroven sa dostanem v kazdom povolani?
To záleží na tom, kolik míváš na konci ToB zkušeností. Pokud se dostaneš ke zkušenostnímu stropu (8 000 000), budeš F18/M17/T22.
Lucates píše:a ziskam aj nejake HLA?
Viz:
multiclasses start getting HLAs at 3 million character XP, e.g. 1 million each for a Fighter/Mage/Thief. Unfortunately, in the unmodded game, F/M/Ts only get HLAs from the Warrior and Thief pools (they can't get to level 18 Mage under the cap, so 10th-level spells are out; similar deal with Fighter/Mage/Clerics). I remember there being a component of G3's Baldur's Gate 2 Tweak Pack that alters those classes' respective HLA tables, but it requires removal of the XP cap (conveniently provided by another component of the same Tweak Pack).
Lucates píše:A kebyze hram za F/M/T a vezmem do druziny len 3 dalsie postavy, tak sa budem levelovat rovnako rychlo ako single povolanie so 6 clennou druzinou?
Ano.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
vdaka za odpoved...
a oplati sa hrat za F/M/T podla vas? ak ano, tak aka je najlepsia taktika? chystam sa hrat za elfa...rozmyslal som, ze sa zameriam luky a dlhe mece, kuzla najma neagresivne, zamerane skor na obranu, iluzie, vyvolavanie a manipulovanie mysle, a zo zlodejskych schopnosti budem zvysovat len ukryvanie a tichy pohyb, pripadne aj pokladanie pasci, ale neviem ci by som mal na to dost bodov...
a je podla vas lepsi F/M alebo F/T?
a ked si nainstalujem BG2 fixpack, tak si budem moct vybrat HLA za aj za maga?
Pokud jsem Kensai/T tak když budu zvyšovat lvl tak se mě budou zlepšovat jen body dovedností na zbraně a nic jiného z kensai už nedostanu? Nebo ano? Dík
Naprosto nejultimátnější postavou je zaklínač, pokud si vhodně zvolí kouzla, tak je to nejuniverzálnější killer, co jde :)
Možnost zvolit si jakoukoli kombinaci 6 kouzel dané úrovně je prostě naprosto dokonalé a těch 5 kouzel každé úrovně, které zaklínač zná, je tak akorát - spousta kouzel je stejně úplně k ničemu. Navíc u kouzel 9 a 10 úrovně je výběr ještě širší, což ještě zvyšuje hukot :) Pokud je zaklínač podpořen nějakým support mágem-lamou typu Jan, který občas zakouzlí méně-obvykle-využitelné kouzla (typu ochrana před ohněm, chladem, kyselinou..), pak není co řešit :)
Na druhém místě je u mě paladin, kterého ale nehraju, protože s přesvědčením zákonné dobro bych se cítíl jak debil (úplně mi stačí jeden pokec s Keldronem ve stokách :D )
Třetí nejsilnější postava je pak válečník a jeho kity - svými vlastnostmi může charname ostatní postavy dost předčit a u válečníka se to zrovna může dost projevit (bonus za odolnost, vysoká síla, obratnost..).
Ostatní povolání považuju za dostatečně obsazené (např. klerik je fajn, ale Viconie nebo Anomen mi stačí..).
No a za losery pak mám barda (s vylepšenou písní může být zajímavý, ale nikdy se mi nechtělo dohrát to za něj tak daleko), true mága (typu imoen, nic osobního :) ) a druida - ten má hodně slabé období mezi 1,5M - 3M expů, kdy neudělá žádný level, což mi hodně kazí dojem z vývoje postavy, ačkoli jinak celkem jde.
Co se týč multiclass, přijde mi, že takové postavy jsou silné až na vysokých úrovních a patlat se půlku hry s naprostou lamkou se mi nechce :)
A dual class - to samé, na co hrát půlku hry za kensaie, na 13 úrovni ho dualnout do zloděje a pak hrát zase dlouhou dobu za naprosté pako jen proto, abych měl na konci zabijáka, co probodne za dvěstě? Navíc když člověk kensaie nedualne, dá pak s vířivým útokem mnohem víc :)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Bard kitu skald je neuveritelne silny sem s nim mel 2 zbrane jednou z nich katana a po palachovi to tam kosil uplne nejvic. Palacha vzdycky jedine kavalira a spatny taky neni kit zlodeje dobrodruh nebo jak se jmenuje protoze ten taky bojuje jako malokdo.
Hupr píše:Bard kitu skald je neuveritelne silny sem s nim mel 2 zbrane jednou z nich katana a po palachovi to tam kosil uplne nejvic. Palacha vzdycky jedine kavalira a spatny taky neni kit zlodeje dobrodruh nebo jak se jmenuje protoze ten taky bojuje jako malokdo.
Nechci ti do toho kecat, ale pokud jsi pouzival 2 zbrane za barda, mel sis vzit Sekace(Blade), ten muze narozdil od Skalda mit ve 2 zbranich az 3 body. Jinak skald je dobry kit, o tom zadna
No ja si ted moc dobre nepamatuju jak se ten kit jmenoval a uz sem dost dlouho nehral BGII takze je dost mozne ze to byl sekac ale to je celkem jedno. A pokud mate barda v grupe odpada nutnost mit bryle/svitek/kouzlo identifikace protoze vedeni kolem 230 identifikuje vsecko.
Lucates píše:Chcel by som sa spytat, ci sa oplati hrat za F/M/T...na aku najvyssiu uroven sa dostanem v kazdom povolani? a ziskam aj nejake HLA? A kebyze hram za F/M/T a vezmem do druziny len 3 dalsie postavy, tak sa budem levelovat rovnako rychlo ako single povolanie so 6 clennou druzinou?
Pokud vezmeš ještě 3 postavy, takže celkem jich budeš mít 4, tak se budeš levelovat pomaleji.
Dokonce i na třech postavách celkem včetně charname se budeš levelovat míň - důvodem je to, že v SoA a ToB dostáváš často expy typu X pro každou postavu zvlášť a nikoli pro celou družinu - tak například když vylezež z Irenicova podzemí, tak získáš něco přes 30k nehledě na to, jestli jsi sám, nebo jste čtyři.
Podíl takovýchto Xp je v BGII hodně významný (při hře 6 postav může dělat možná kolem 50%) a u něj si s menší partou nepomůžeš.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Wow, objevil jsem, že povolání klerik-hraničář má přístup ke klerickým i druidským kouzlům, a to i na vysokých úrovních, kam normální hraničář nedosáhne, což je docela ultimate - kam se pak hrabe klerik válečník a druid válečník?
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
A to si ještě připočti dvoubodový náskok v boji se dvěma zbraněmi. V jedné ruce Crom Fayer, v druhé palcát ničení\cep věků. Myslím, že to je rozhodně nezanedbatelná síla
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."